Vážený týme CasinoGuru,
Jak nejlépe kontaktovat svůj tým, pokud si všimnete chyb, například v bonusových podmínkách, které jste vysvětlili? 🙂
Jednou jsem ve vaší bonusové sekci klikl na „Ne", když jsem se vás zeptal, zda vše funguje. Pak jsem zmínil, že kasino XY má limit výher počínaje bonusovou částkou 200 %.
Bohužel ani po půl roce to celé nebylo aktualizované 🙁
Uvědomuji si, že vzhledem k velkému počtu bonusů a jejich změnám je obtížné udržovat je aktuální, ale pokud se stránky jako ta vaše rozhodnou bonusy uvádět, pak by měly být udržovány...
Toto kasino od svého otevření tvrdí, že maximální výplata bude 5krát vyšší než bonusová částka.
Ve skutečnosti se však zdá, že je to (v tuto chvíli) jediné kasino Altacore, které neuplatňuje pravidlo maximálních výher, které bylo všude zavedeno asi před 18 měsíci, alespoň u uvítacích bonusů.
Znovu a znovu jsem si podrobně prostudoval https://luckyhour.com/en/page/bonus-terms, známé pravidlo pro výhru bonusu x5 zde najdete pouze v souvislosti s bonusy bez vkladu a denními bonusy měsíční karty.
Pokud si něčeho takového všimnete, jak můžete kontaktovat příslušné kolegy, aniž by to celé měsíce zůstávalo v omylu?
Nebo by pomohlo, kdybyste se informovali zde v diskusní sekci?
Zdravím
Dear CasinoGuru Team,
What's the best way to reach your team if you notice errors, for example, in the bonus terms you've explained? 🙂
I once clicked "No" in your bonus section when asked if everything was working. Then I mentioned that Casino XY has a winnings limit starting with a bonus amount of 200%.
Unfortunately, half a year later, the whole thing was still not updated 🙁
I realize that due to the large number of bonuses and the changes to them, it's difficult to keep it up to date, but if sites like yours decide to list the bonuses, then they should be maintained...
This casino has been saying since it opened that the maximum cashout would be x5 the bonus amount.
In reality, however, it seems to be the only Altacore Casino (at the moment) that does not apply the maximum winnings rule that was introduced everywhere about 18 months ago, at least for the welcome bonuses.
I have studied https://luckyhour.com/en/page/bonus-terms again and again in detail, the well-known x5 bonus winning rule can only be found here in relation to no deposit bonuses and the daily bonuses of the monthly card.
If you notice something like this, how can you contact the relevant colleagues without it remaining wrong for months?
Or would it help to inform yourself here in the discussion area?
Greetings
Liebes CasinoGuru Team,
Wie kann man euer Team am besten erreichen, wenn einem Fehler zB in den von euch erklärten Bonusbedingungen auffallen? 🙂
Früher hab ich mal in eurem Bonusbereich auf "Nein" geklickt, auf die Frage ob alles klappte. Habe dann dort erwähnt, dass es bei Casino XY ab einem Bonusbetrag von 200% ein Limit beim Gewinn hat.
Leider war das ganze ein halbes Jahr später nachwievor nicht aktualisiert 🙁
Ich bin mir bewusst, das es aufgrund der Vielzahl an Boni und dortiger Änderungen schwer ist, es immer up2date zu halten, aber wenn Seiten wie eure sich entschliessen, die Boni aufzulisten sollte das dann auch gepflegt werden ...
Zu diesem Casino hier steht seit Eröffnung bei euch, max Cashout wäre x5 Bonusbetrag.
In Wahrheit aber scheint es das (zur Zeit) einzige Altacore Casino zu sein, welche auf die vor ca 18 Monaten überall eingeführte Maximalgewinnregel verzichtet, zumindest bei den Willkommensboni.
Ich habe https://luckyhour.com/en/page/bonus-terms immer wieder genau studiert, die bekannte x5 Bonusgewinnregel findet sich hier nur in Bezug auf No Deposit Bonusse und die täglichen Boni der Monatskarte.
Wenn einem nun so etwas auffällt, wie kann man die zuständigen Kollegen kontaktieren, ohne das es Monatelang falsch bleibt?
Oder hilft es, hier im Diskussionsbereich euch zu informieren?
lg
Automaticky přeloženo: