DomůFórumKasinaLuckyhand Casino - všeobecná diskuze

Luckyhand Casino - všeobecná diskuze

před měsícem od Laaavo
|
642 zobrazení 13 odpovědí |
|
před měsícem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Luckyhand Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před měsícem

Kasino omezilo mé sázky (zřejmě nastavilo limity na mém účtu) a nyní nemohu vsadit jedinou sázku v žádné hře.

Podpora odpověděla, že je to jejich „prostoj" a že se pracuje na řešení této situace (v jejich kasinu nemohu hrát od 12. listopadu a problém zatím není vyřešen). Řekli mi, že tento problém nemám jen já, ale všichni hráči.

Tak by mě zajímalo, jestli někdo v současné době hraje v tomto kasinu nebo má jen možnost si to ověřit. Můžete nyní vsadit na automaty? Chci vědět, jestli je to opravdu problém pro všechny hráče nebo jen pro mě...

Automaticky přeloženo:
před měsícem

@ mmgg33441


Viděl jsem vaši recenzi

Řekněte mi, nakonec jste stále neobdrželi výběr prostředků?

a řekněte mi, můžete zkontrolovat, zda máte takovou příležitost, zda nyní můžete hrát (točení ve slotech) v tomto kasinu (ne na demo, ale na váš zůstatek, jakoukoli sázku, dokonce i 0,10 $)

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
před měsícem

Kasino omezilo mé sázky (zřejmě nastavilo limity na mém účtu) a nyní nemohu vsadit jedinou sázku v žádné hře.

Podpora odpověděla, že je to jejich „prostoj" a že se pracuje na řešení této situace (v jejich kasinu nemohu hrát od 12. listopadu a problém zatím není vyřešen). Řekli mi, že tento problém nemám jen já, ale všichni hráči.

Tak by mě zajímalo, jestli někdo v současné době hraje v tomto kasinu nebo má jen možnost si to ověřit. Můžete nyní vsadit na automaty? Chci vědět, jestli je to opravdu problém pro všechny hráče nebo jen pro mě...

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ahoj, děkuji za tuto informaci. Pokusím se zeptat našeho datového týmu, zda by mohl zkontrolovat, zda se v tomto kasinu nevyskytl nějaký problém.

Mohu se zeptat, zda máte na účtu ještě nějaké peníze a zda jste je třeba zkusili vybrat?

Automaticky přeloženo:
Romi
před měsícem

Ano, na účtu mi stále zbývají peníze.

A ano, zkusil jsem vybrat peníze.

Ale nikdy mi nevyšly. První žádost o výběr byla 14. listopadu a 20. listopadu byla zrušena s poznámkou "chyba platby". Ptal jsem se na důvod v chatu, hned mi řekli, že to byla chyba mé banky a že mám kontaktovat svou banku, ale to je absurdní, protože jsem se snažil vybrat peníze do kryptoměny. Nikdy jsem nezjistil důvod. 20. listopadu jsem vytvořil novou žádost o výběr (i na kryptoměnu) a stále jsem nedostal peníze. I když tvrdili, že výběr do kryptoměny se provádí velmi rychle, obvykle ve stejný den.

Mimochodem, můj účet je ověřený.

No, stále jsou dva problémy - nemohu pokračovat ve hře, protože můj účet je omezený a peníze nebyly vybrány. Zatím to všechno vypadá velmi podezřele.

Automaticky přeloženo:
Laaavo
před měsícem

Vidím, že náš tým již na vaší stížnosti pracuje, takže doufáme, že brzy budeme mít nějaké aktualizace.

Brzy se pokusí kontaktovat kasino a doufejme, že dostaneme vysvětlení ohledně vašeho problému.

Pokud máte nějaké novinky, nezapomeňte je sem napsat.

Automaticky přeloženo:
Romi
před měsícem

Pokud je to možné, mohl byste zkontrolovat, zda můžete hrát jejich hry (sloty)? Zajímalo by mě, jestli je to problém jen pro mě nebo pro všechny hráče na jejich stránkách...

Automaticky přeloženo:
Laaavo
před měsícem

Je mi líto, ale nemohu hrát v kasinu.

Možná se najde někdo další z našich uživatelů, kdo se k tomu přijde vyjádřit.

Přišly nějaké novinky ohledně vaší stížnosti?

Automaticky přeloženo:
Romi
před měsícem

Ano, zástupce řekl, že výběr bude zpracován do 1 pracovního dne, ale zřejmě se jedná o další podvod. Stav mé platby se ani nezměnil, od 25. je stav "Schvaluji platbu"

Automaticky přeloženo:
Laaavo
před měsícem

Stále jsem dostal svůj výběr, ale stále mi nedali příležitost hrát a ani neřekli, kdy to udělají.

Automaticky přeloženo:
Laaavo
před měsícem

Je skvělé, že jste dostali peníze, a pak počkáme na vysvětlení kasina ohledně her.

Automaticky přeloženo:
Romi
před měsícem

Obecně to vypadá, že jde skutečně o technickou závadu, takže skutečnost, že jsem dostal své peníze, je dobrá.

Doufám, že kasino vyřeší své technické problémy a obnoví hladký chod svého projektu. Protože vizuálně a technicky - toto kasino je podle mého názoru velmi dobré

Automaticky přeloženo:
Laaavo
před měsícem

Jsem rád, že jste obdrželi platbu! Také bych rád věděl více o technickém problému, takže až budete mít aktualizaci, řekněte nám více. To je zvláště důležité vzhledem k vaší silné afinitě ke kasinu. 🙂

Užijte si víkend!

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Lucky Hand Casino nabízí vzrušující zážitek se hrou Big Juan s dynamickou hratelností a odměňujícími funkcemi. Časté výplaty a vzrušující bonusová kola z něj dělají nejlepší volbu pro hráče, kteří hledají dobrodružství a potenciální odměny.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky