Kasino omezilo mé sázky (zřejmě nastavilo limity na mém účtu) a nyní nemohu vsadit jedinou sázku v žádné hře.
Podpora odpověděla, že je to jejich „prostoj" a že se pracuje na řešení této situace (v jejich kasinu nemohu hrát od 12. listopadu a problém zatím není vyřešen). Řekli mi, že tento problém nemám jen já, ale všichni hráči.
Tak by mě zajímalo, jestli někdo v současné době hraje v tomto kasinu nebo má jen možnost si to ověřit. Můžete nyní vsadit na automaty? Chci vědět, jestli je to opravdu problém pro všechny hráče nebo jen pro mě...
The casino has limited my bets (apparently they have set limits on my account) and now I can't make a single bet in any game.
The support replied that it was their "downtime" and that they were working on solving this situation (I have not been able to play in their casino since November 12 and the problem has not been solved yet). They told me that it was not just me who had this problem, but all players had this problem.
So I would like to know if anyone is currently playing at this casino or just has the opportunity to check. Can you bet on slots now? I want to know if this is really a problem for all players or just me...
Казино ограничило мои ставки (видимо установили лимиты на мой аккаунт) и теперь я не могу сделать ни одной ставки ни в одной игре.
Саппорт ответил что это у них "downtime" и мол они работают над решением этой ситуации (с 12 ноября я не могу играть в их казино и до сих пор проблема не решена). Мне сказали, что это не конкретно у меня одного такая проблема, а такая проблема у всех игроков.
Поэтому я хотел бы узнать, если вдруг кто-то сейчас играет в этом казино или просто имеет возможность проверить. Вы сейчас можете делать ставки в слотах? Хочу узнать действительно ли эта проблема у всех игроков или только у меня...
Automaticky přeloženo: