Ahoj,
Vaše dotazy rád zodpovím. Také bych chtěl být informován o všech problémech před registrací.
Ne, nezanechal jsem recenzi, a to z toho prostého důvodu, že když zanechám negativní recenzi na kasino, vždy s respektem, jako jsem zažil s tímto kasinem, váš kolega ji smaže tím, že ji nezveřejní.
Na druhou stranu, pokud zanechám kladnou recenzi, je akceptována.
Dáme si čas na to, abychom to pečlivě shrnuli, přeložili do vašeho jazyka, což zabere nějaký čas, a pak to smazali.
A protože se jedná o druhou nebo třetí po sobě nepublikovanou recenzi od stejné osoby, nebudu dále publikovat.
Vaši ostatní kolegové mi již dříve dovolili zveřejnit mé recenze, ať už negativní nebo pozitivní.
Proto jsem se zde podělil o své zkušenosti s tímto, v reakci na váš dotaz. 😊
hello,
I would be happy to answer your questions. I would also like to be informed of any issues before registering.
No, I haven't left a review, for the simple reason that when I leave a negative review about a casino, always with respect, like what I experienced with this casino, your colleague deletes it by not publishing it.
On the other hand, if I leave a positive review, it is accepted.
We take the time to carefully summarize it, translate it into your language, which takes time, and then delete it.
And since this is the second or third consecutive unpublished review by the same person, I won't be publishing any more.
Your other colleagues previously let me publish my reviews, whether negative or positive.
That's why I shared my experience with this one here, in response to your question. 😊
Automaticky přeloženo: