DomůFórumKasinaLucky Treasure Casino - všeobecná diskuze

Lucky Treasure Casino - všeobecná diskuze

 od Linne
|
435 zobrazení 8 odpovědí |
|
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Lucky Treasure Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.

Dobré ráno


Jsem velmi překvapen, že takové nelicencované Casino je hodnoceno 6/10.


ale také, že nemají žádné stížnosti, zatímco neplatí hráčům

Automaticky přeloženo:
Linne

Dobrý den – vítejte zpět.

Myslím, že už jsme ten rozhovor vedli, ale začněme znovu - četl jsi podrobnosti, prosím?

https://casino.guru/lucky-treasure-casino-review#tab=js-tab-reputation 👈

Licence není jediným aspektem, který zvažujeme při určování indexu bezpečnosti. To by znamenalo, že všechna nelicencovaná kasina by měla nulu, myslím.

Jak dlouho jste tedy v tomto kasinu čekali a z jakého důvodu? Jak jste řekl, nemáme žádné informace o tom, že by toto konkrétní „podprůměrné" kasino neplatí úplně.

Potřebujete pomoc? Sdílejte více.

Automaticky přeloženo:

Ahoj

Na 100e jsem musel čekat skoro 6 měsíců!

Jsem součástí fóra, kde většina čeká měsíce na své platby.

Ano, kasino bez licence pro mě není spolehlivé kasino.

Protože licence je povinná.

A v případě problému nemůžeme nic dělat

Automaticky přeloženo:
Linne

Dobré myšlení. Nechme to jednoduché.

Co takhle další stížnost? Neváhejte a pošlete jeden. Proč byste museli čekat tak dlouho na 100 €?

Dostal jsi prosím alespoň nějaké vysvětlení?

Opravdu to zní znepokojivě.

Automaticky přeloženo:
Radka

Ahoj,

Trpělivě jsem čekal, protože 100 eur bylo vyhráno zatočeními zdarma.

Jinak bych podal stížnost.


Nechali mě čekat z několika bizarních důvodů.

Posledním důvodem bylo, že jejich platební služba procházela údržbou. Údržba trvala týdny.

V důsledku toho jsem nikdy neprovedl zálohu. Tahle nehoda s nimi mi byla víc než dost.

Ale stejně, když není licence, z bezpečnostních důvodů zálohu neskládám.

Automaticky přeloženo:
Linne

Ahoj Linne,

Řekl bych, že jste ostatním hráčům udělal obrovskou službu a děkuji vám, že jste se k nám vrátili s aktualizací!

Pokud říkáte, že stížnost nestojí za pokus a myslím, že této části rozumím, myslím, že není co dodat. 🙁

Počkej, vydrž! Odeslali jste o tom uživatelskou recenzi, prosím?

Automaticky přeloženo:
Radka

Ahoj,

Vaše dotazy rád zodpovím. Také bych chtěl být informován o všech problémech před registrací.

Ne, nezanechal jsem recenzi, a to z toho prostého důvodu, že když zanechám negativní recenzi na kasino, vždy s respektem, jako jsem zažil s tímto kasinem, váš kolega ji smaže tím, že ji nezveřejní.

Na druhou stranu, pokud zanechám kladnou recenzi, je akceptována.

Dáme si čas na to, abychom to pečlivě shrnuli, přeložili do vašeho jazyka, což zabere nějaký čas, a pak to smazali.

A protože se jedná o druhou nebo třetí po sobě nepublikovanou recenzi od stejné osoby, nebudu dále publikovat.

Vaši ostatní kolegové mi již dříve dovolili zveřejnit mé recenze, ať už negativní nebo pozitivní.

Proto jsem se zde podělil o své zkušenosti s tímto, v reakci na váš dotaz. 😊

Automaticky přeloženo:
Linne

Dobrý den, Linne.

Znám naši historii uživatelských recenzí a snažil jsem se vás povzbudit k odeslání recenze, která by mohla být přijata. Pokaždé, když já nebo někdo jiný odmítne váš odeslaný obsah, vždy dostanete vysvětlení. Ve skutečnosti byly zatím zamítnuty tři vaše recenze - ze 14, takže to asi není tak, jak říkáte.

Nejsou za tím žádné úmysly; nicméně respektuji tvůj názor.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky