FórumKasinaLucky Red Casino - všeobecná diskuze

Lucky Red Casino - všeobecná diskuze

před 11 měsíci od fixitgalsrepair
|
1993 zobrazení 12 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 11 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Lucky Red Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 11 měsíci

Mám pocit, že pokaždé, když se zeptám na výplatu, je šťastná červená velmi vágní a jakmile mám konečně pocit, že se to stane, je mi řečeno, že výplata není k dispozici, ale není mi řečeno, kdy bude. Pouze to, že nyní nejsou k dispozici žádní agenti pro výplatu. Hrál jsem na mnoha platformách a po mnoho let a vždy jsem byl informován, zda jsem schopen uplatnit podrobnosti o pravidlech pro výplatu peněz a časech atd. Mám pocit, že mi všichni dáváte vágní a pomalé odpovědi v naději, že Vsadím to zpět, než bude jeden z vašich agentů skutečně dostupný. Myslím, že toto je problém, který musí vědět všichni noví hráči před provedením hotovostních vkladů, protože kdybych to věděl předem, neriskoval bych a zůstal bych u všech ostatních, kteří vkládají mé výhry téměř okamžitě, ale určitě vždy stejný den. Recenze google jsou zavádějící.

Automaticky přeloženo:
fixitgalsrepair
před 11 měsíci

Děkuji za sdílení!

Výplata není k dispozici, co? Můžete zkusit jinou možnost platby? Mohlo by to být řešení?

Omlouvám se za všechny ty otázky, ale mám pocit, že je nějak divné říkat: "Promiň, teď se nemůžeš odvolat" bez nějakých slušných návrhů nebo dobrého vysvětlení...

Kdy to prosím začalo?

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Velmi stinné! Poté, co byly mé dokumenty schváleny pro vklad, ztratil jsem své první výhry, protože jsem si vybral bonus: moje druhé výhry jsou zamítnuty a nyní se vyšetřují kvůli mému odmítnutí poskytnout bezpečnostní kód a poprvé na webu mi bude účtováno 25 USD, pokud získat mé výhry. NIKDY již tuto stránku nepoužiji.

Automaticky přeloženo:
Cmathis24
před 6 měsíci

Vždy je nejlepší spolupracovat s kasinem, abychom prošli ověřovacím procesem, a tuto radu dáváme každému hráči. Pouze při plné spolupráci se můžete vyhnout jakýmkoli problémům a kasino váš výběr neodmítne. Četli jste třeba něco o poplatku 25 USD v podmínkách kasina? Víte přesně, o jaký poplatek se jedná?🤔

Doufám, že vám náš tým bude moci s tímto problémem pomoci. Četl jsem vaši stížnost a už se na ní pracuje, tak snad brzy bude nějaké řešení. Na případné aktualizace si určitě počkáme.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 6 měsíci

Právě jsem si přečetl email.

Hned první věta nebyla pravdivá. Nikdo kromě této společnosti mě neoslovil.

Pokud jde o 25 dolarů, které berou, protože mohou, bylo by mi to jedno.

Jsem federálně chráněn před podvody prostřednictvím banky, která vydává bezpečnostní kód pro mou ochranu a soukromí. Proto to mají na svém místě.

Před vkladem jsem byl ověřen, takže pokud bych vyhrál, bylo by vše na místě. Odeslal jsem požadované dokumenty a řekl, že jsem nyní ověřen a provedl jsem vklad.

Chci výhry, které mi dluží. To nežádá příliš mnoho.

V žádném případě nikomu neposkytuji úplný přístup ke svým bankovním informacím. IRS je jediný, kdo to může požadovat. Musím podepsat dokument, který umožňuje komukoli přístup k mému účtu. To je federální zákon. Požádal jsem banku a svého právního zástupce a oba mi řekli, že tyto informace neposkytuji, protože nejsou vyžadovány pro výplatu. Nikdo to za dlužnou platbu nepožaduje.

To tam a zpět trvalo dost dlouho. Nebudu pokračovat ve stejném rozhovoru znovu a znovu. Chci jen to, co mi dluží. Toto vyšetřování mělo skončit v pátek, když oddělení vidělo, že jsem poskytl dokumenty, bylo potvrzeno, že jsem ve čtvrtek večer složil zálohu a poté mi odmítl zaplatit kvůli bezpečnostnímu kódu. Musím jim zavolat, protože mi ještě neposlali e-mail o odmítnutí kvůli mému bezpečnostnímu kódu. Komunikuji prostřednictvím e-mailu, abych mohl ukázat dokumentaci o všem, co se dělá: Dlužím mi výhry a udělám vše, co bude nutné, abych je získal. Snad toto oddělení vyřeší.

To je naprosto směšné a nepřijatelné.


Automaticky přeloženo:
Cmathis24
před 6 měsíci

V tomto případě se náš reklamační tým jistě jako vždy vynasnaží zjistit, co se zde dá dělat. Na vašem případu již pracují spolu s mnoha dalšími stížnostmi, takže se snažte být trpěliví a určitě od nich budete mít co nejdříve odpověď.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Kasino mě oslovilo a nyní můj bezpečnostní kód není potřeba. To dokazuje, že mi byly poskytnuty nepravdivé informace. Nyní si musím nechat poslat peníze do své banky, když mohli peníze uložit na mou bankovní kartu, protože jsem byl náhle zcela ověřen. Mohlo to být vyřízeno před týdnem a měl bych dlužné peníze. Teď to musím zapojit: to je tak frustrující a nepřijatelné. Ocenil bych, kdybyste jim mohl vložit peníze zpět na mou kartu.

Automaticky přeloženo:
Cmathis24
před 6 měsíci

Bohužel do tohoto druhu rozhodnutí nemůžeme zasahovat, protože je pouze na rozhodnutí kasina, jakou platební metodu použije. Jen doufám, že své peníze brzy dostanete. Dejte nám prosím vědět, kdykoli budete mít nějaké aktualizace.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Vážím si všeho, co jste pro mě udělali. Omlouvám se za to, že odpovídám tak ostře, ale nikdy jsem si ničím takovým nemusel projít. Děkuji, že jste se mnou zůstali v kontaktu.

Automaticky přeloženo:
Cmathis24
před 6 měsíci

Nevadí, chápu, když se hráč ocitne v takové situaci poprvé, tak si není ničím jistý a neví, co má dělat. Proto se vám náš tým bude snažit pomoci, pokud to bude v našich silách a chci věřit, že své peníze uvidíte co nejdříve.

Pokud se objeví nějaká novinka, určitě mi dejte vědět.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Jo, neposlal jsem e-mail podívejte se, co mám kasino guru zbytečná ztráta času nevěřte tomu, že všechny hry vám nebo vaší situaci nepomohou od podvodníka online kasina file

Automaticky přeloženo:
jean2024
před 2 měsíci

Viděl jsem, že jsi Kristině neposlal, co potřebovala. Chtěla úplnou herní historii, takže pokud jste jí poslali něco jiného, a to jste poslali sem, řekla, že to nestačí. Byl to zásadní důkaz, abychom se mohli posunout dál a pomoci vám, ale bohužel to nedopadlo nejlépe.

omlouvám se.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky