Ahoj, koukám, že čekáš dva týdny, tak začnu tím, že si myslím, že jsi se stížností odvedl dobře.
Všiml jsem si, že kasino říká, že můžete vybrat pouze jedním způsobem. Nemáte jinou alternativu než mastercard? Chápu, že poskytovatel plateb může mít nějaké problémy, a proto může být výběr zpožděn, ale řekl bych, že by to mělo být vyřešeno v rozumném čase.
Náš tým se vám tedy pokusí pomoci, i když bych rád věřil, že své peníze dostanete, než zasáhneme.
Každopádně zatím budeme muset počkat a doufejme, že své prostředky uvidíte.
Hi, I see you've been waiting for two weeks, so I'll start by saying that I think you've done a good job opening a complaint.
I noticed that the casino says you can only withdraw one way. You don't have an alternative other than the mastercard ? I understand that the payment provider may have some problems and therefore the withdrawal may be delayed, but it should be sorted out in reasonable amount of time I would say.
So, our team will try to help you, although I would like to believe that you will get your money before we intervene.
Anyway, for now we will have to wait and hopefully you will see your funds.
Automaticky přeloženo: