Konverzace začala 17.05.2024. Viz níže první e-mail od vašeho týmu. Uvedly 2 pracovní dny a vy teď říkáte 14 dní. Domnívám se, že 14 dní je příliš dlouhá doba na ověření detailů, zvláště když máte všechny dokumenty v ruce.
Dobrý den, Milape
Děkujeme, že jste kontaktovali tým podpory Luck
Vezměte prosím na vědomí, že obvyklá lhůta je do 2 pracovních dnů, mějte prosím na paměti, že víkendy se nepočítají jako pracovní dny, děkujeme za trpělivost, počkejte prosím, až náš příslušný tým zkontroluje vaši žádost o výběr v co nejkratším čase. , Děkuji za pochopení.
Pokud máte nějaké další dotazy, neváhejte nám napsat prostřednictvím živého chatu nebo e-mailu.
Přeji vám krásný den!
Podporu Safer Gambling naleznete zde:
https://luck.com/uk/safer-gambling
S pozdravem,
Kasino štěstí
Tým zákaznických služeb
The conversation started on 17/05/2024. See below first e-mail from your team. It has stated 2 working days and you are now saying 14 days. I believe 14 days is too long to verify the detail especially when you have all the documents in hand.
Hello, Milap
Thank you for contacting Luck support team
Kindly be advised that the usual timescale is up to 2 working days, please keep in mind that the weekends do not count as working days, thank you for your patience, please wait as our relevant team will review your withdrawal request in the shortest time possible, thank you for your understanding.
If you have any other questions, please feel free to message us via live chat or email.
Have a great day ahead!
Safer Gambling support can be found here:
https://luck.com/uk/safer-gambling
Best Regards,
Luck Casino
Customer Service Team
Upravil
Romi před 7 měsíci
Důvod:
Odkaz byl pasivní.
Automaticky přeloženo: