FórumKasinaLuck Casino UK - všeobecná diskuze

Luck Casino UK - všeobecná diskuze

před 4 měsíci od Milap82
|
951 zobrazení 10 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 4 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Luck Casino UK, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 4 měsíci

Opravdu potřebuji pomoc od někoho z Luck Casino, protože tým KYC drží mých 6 250,00 GBP bez důvodu. Poskytl jsem všechny dokumenty, ale stále znovu a znovu žádají o stejné dokumenty.

To není malá částka a opravdu potřebuji někoho, kdo to co nejdříve vyřeší.

Moje uživatelské jméno je milapmpatel@yahoo.com

Datum odběru: 15.05.2024

Uskutečnil jsem více než 15 e-mailových konverzací, abych problém vyřešil, ale zatím jsem neobdržel uspokojivou odpověď na můj výběr.

Automaticky přeloženo:
Milap82
před 4 měsíci

Ahoj,

Obávám se, že tak jednoduše to nefunguje. 🙁

Pokud potřebujete pomoc, projděte si prosím tuto příručku 👈 o tom, jak řešíme stížnosti hráčů.

Abychom poukázali na důležité části, nejprve dáváme kasinům celých 14 dní na to, aby vás ověřili. Pak musíme pochopit, co se zdá být důvodem takové komplikace.

Zbytek je v průvodci.

Vím, jak to zní, a je mi líto, že v kasinu zažíváte těžké časy. Můžu prosím vědět, odkdy jste se snažil získat ověření?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Konverzace začala 17.05.2024. Viz níže první e-mail od vašeho týmu. Uvedly 2 pracovní dny a vy teď říkáte 14 dní. Domnívám se, že 14 dní je příliš dlouhá doba na ověření detailů, zvláště když máte všechny dokumenty v ruce.


Dobrý den, Milape

Děkujeme, že jste kontaktovali tým podpory Luck

Vezměte prosím na vědomí, že obvyklá lhůta je do 2 pracovních dnů, mějte prosím na paměti, že víkendy se nepočítají jako pracovní dny, děkujeme za trpělivost, počkejte prosím, až náš příslušný tým zkontroluje vaši žádost o výběr v co nejkratším čase. , Děkuji za pochopení.

Pokud máte nějaké další dotazy, neváhejte nám napsat prostřednictvím živého chatu nebo e-mailu.

Přeji vám krásný den!

Podporu Safer Gambling naleznete zde:

https://luck.com/uk/safer-gambling

S pozdravem,

Kasino štěstí

Tým zákaznických služeb

Upravil Romi před 4 měsíci
Důvod: Odkaz byl pasivní.
Automaticky přeloženo:
Milap82
před 4 měsíci

Ahoj. Pravděpodobně jste špatně pochopili Radka, z našeho fóra vám napsala, že náš reklamační tým zde v Casino Guru dává kasinům na zpracování ověření a platby obvykle celých 14 dní. Podpora z kasina vám pravděpodobně řekla, že bude připraveno za 2 dny. Mám pravdu?

Dostali jste náhodou nějaké novinky z kasina? Doufám, že o tom všem brzy poskytnete další informace.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ahoj, já myslel, že Radka je z Luck Casina. Viz přiložené detaily e-mailové stopy. Dosud jsem měl 21 e-mailových konverzací. Pouze říkají, že náš tým se tím zabývá a řeší problém co nejdříve, ale nedostávám žádnou uspokojivou odpověď.

file

Automaticky přeloženo:
Milap82
před 4 měsíci

Žádné starosti. Doufám, že situaci brzy vyřeší a podaří se vám účet ověřit. Doufejme, že žádný zásah našeho týmu pro stížnosti nebude potřeba. Informujte nás, prosím.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ahoj,

Luck Casino stále nezpracovalo můj výběr. Odstoupil jsem 15.5.2024.

Požádali o několik dalších dokumentů, které jsem obratem předložil, ale ve své odpovědi stále říkají: „S politováním vám musím oznámit, že vám nemohu poskytnout přesný časový rámec, protože v současné době se zpracovává značné množství žádostí, ale děkujeme za vaši trpělivost, protože pracujeme na co nejrychlejším zpracování vašeho požadavku."

Může Casino Guru pomoci v této záležitosti?


Automaticky přeloženo:
Milap82
před 3 měsíci

Mohl byste prosím také aktualizovat vaši stížnost ? Vidím, že Kristina čeká na tvou odpověď.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Díky Romi. Kristině jsem odpověděl.

Automaticky přeloženo:
Milap82
před 3 měsíci

To je skvělé, děkuji. Nyní můžeme začít pátrat dále.👌

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky