ano, stále odkládají nebo zamítají mé žádosti o výběr. Začali jsme tedy reklamovat problémy s poskytovatelem plateb
byla to údržba, teď už jen zřídka reagují. včera večer po čekání přes 2 nebo 3 hodiny na živém chatu řekli, že nejsou schopni vyplácet výplaty. Vyplatil jsem peníze několikrát bez problémů, ale najednou se to stalo
yes, they keep delaying or rejecting my withdrawal requests. Started off claiming payment provider issues, then
it was maintenance, now they rarely even respond. last night after waitin over2 or 3 hours on live chat, they said they aren't capable of issuing payouts. i have cashed thetre multiple times with no issue, but all of a sudden , this happens
Zřejmě jde skutečně o nějaké technické problémy na straně poskytovatele plateb. Naštěstí ve vašem případě vše dobře dopadlo a mám z toho radost.
Hrajete v tomto kasinu často, když zmiňujete, že jste několikrát vybrali peníze? 🙂
Apparently, it really are some technical problems on the side of the payment provider. Fortunately, everything went well in your case and I'm happy about it.
Do you play in this casino often, when you mention that you have withdrawn money several times? 🙂
Dobrý den, všiml jsem si, že jste podal stížnost na toto kasino. Také jsem viděl, že jste zmínil, že kasino funguje bez KYC, že? Podařilo se vám někdy v tomto kasinu provést výběr? Vybíráte peníze stejným způsobem, jakým jste vkládali, nebo volíte jiné způsoby?
V reklamaci jste navíc uvedl technické problémy. Ptali jste se na podporu nebo live chat, jestli vědí, jak dlouho to vydrží?
Také jsem viděl, že hráč bcabama4668 narazil na velmi podobný problém, který se mu podařilo vyřešit. Myslíte si, že nám můžete dát vědět, zda v nejbližších dnech obdržíte odstoupení od smlouvy nebo pokud máte stále problémy?
Hello, I noticed that you filed a complaint about this casino. I also saw that you mentioned that the casino works without KYC, correct? Have you ever managed to make a withdrawal in this casino? Do you withdraw money using the same method as you deposited, or do you choose different methods?
Additionally, in the complaint you mentioned technical problems. Did you ask support or live chat, if they know how long they will last?
I also saw that the player bcabama4668 ran into a very similar problem, which he managed to solve. Do you think you can let us know if you will receive your withdrawal in the next few days or if you still have problems?
Pokud vím, problémy byly s poskytovatelem CoinsPaid, moje kasina také čelila těmto problémům, ale nyní je vše v pořádku
As far as I know the problems were with the provider CoinsPaid, my casinos also faced these problems but now everything is ok
Jsem rád, že je z vaší strany vše v pořádku. Víte, jaké problémy měl poskytovatel?
I'm glad if all is fine on your side. Do you know what problems the provider had ?
ano, https://cointelegraph.com/news/coinpaid-crypto-payments-suspect-lazarus-group-behind-hack
yes, https://cointelegraph.com/news/coinpaid-crypto-payments-suspect-lazarus-group-behind-hack
да, https://cointelegraph.com/news/coinpaid-crypto-payments-suspect-lazarus-group-behind-hack
Aha, tak to byl hackerský útok. Děkuji za přidání této informace.
Je to jistě nepříjemná situace, ať už pro kasino nebo poskytovatele, ale doufám, že bude vše v pořádku a situace se vyřeší.
Pokud jsou nějaké další informace, budeme rádi, když se s námi o ně podělíte. 🙂
Oh I see, so it was a hacker attack. Thank you for adding that information.
It's certainly an unpleasant situation, whether for the casino or the provider, but I hope that everything will be fine and the situation will be resolved.
If there is any further information, we would be glad if you could share it with us. 🙂
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.