Bohužel vám unikla pointa. 🙂
Snažil jsem se pouze vysvětlit, proč kasina obvykle dělají to, co dělají. Vysvětlení je celkem jednoduché a logické.
Ale pořád je to jen názor – žádná obrana.
Nejprve přemýšlejte, milý uživateli. 🙌👍
Každopádně chcete stížnost aktualizovat?
"Prosím, dovolte mi, abych vám položil několik otázek, abych mohl celé situaci zcela porozumět. Mohl byste mi prosím poradit, proč musíte kontaktovat VIP oddělení? Máte nějaké konkrétní problémy se svým účtem v kasinu? Jsou zadrženy nějaké finanční prostředky v kasinu?"
Unfortunately, you missed the point. 🙂
I only tried to explain why the casinos usually do what they do. The explanation is quite simple and logical.
But it's still just an opinion - not any kind of defense.
Think first, dear user. 🙌👍
Anyway, care to update the complaint?
"Please allow me to ask you a few questions, so I can understand the whole situation completely. Could you please advise why you need to contact the VIP department? Are you experiencing any specific issues with your casino account? Are there any funds being held by the casino?"
Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo: