FórumKasinaLottomatica Casino - všeobecná diskuze

Lottomatica Casino - všeobecná diskuze

před rokem od Luiginox73
|
1691 zobrazení 9 odpovědí |
|
před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Lottomatica Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před rokem

Dobrý den, provedl jsem mnoho vkladů na Lottomatica, ale z různých důvodů je již neprovádím. Když jsem provedl vklad, volalo mi VIP oddělení Lottomatica. Operátor mi řekl, že jim mohu zavolat na toto číslo poté, co jsem neprovedl žádné další vklady, zablokovali mi sdělování telefonního čísla je blokováno. A napsali mi, že musím kontaktovat zákaznický servis, ne je. Pokud tedy provedete vklady, můžete je kontaktovat a oni vám zavolají, pokud je již neuděláte, připravujete se o možnost s nimi komunikovat. Takže jsou zákazníci řady A a zákazníci řady B to je ostudné, je to dobrá diskriminace Jsem velmi zklamán Lottomaticou, ale ještě více než provozovatelé VIP temp

Automaticky přeloženo:
Luiginox73
před rokem

Ahoj.

Řekl bych, že VIP status je udělen aktivně vkládajícím hráčům. Bohužel to dává smysl. 🤔

Pro hráče, kteří nejsou VIP hráči, je k dispozici standardní komunikační kanál. Děkujeme za sdílení tohoto bodu!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj.

Řekl bych, že VIP status je udělen aktivně vkládajícím hráčům. Bohužel to dává smysl. 🤔

Pro hráče, kteří nejsou VIP hráči, je k dispozici standardní komunikační kanál. Děkujeme za sdílení tohoto bodu!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Omlouvám se, ale to není můj případ, udělal jsem mnoho vkladů, takže co říkáte, než promluvíte, dobře se podívejte na to, co jsem napsal, děkuji

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Bohužel se přikloníte k těmto stránkám, které se zákazníky sakra nedělají. Je jasné, proč sakra chceš naše názory nebo naše příběhy, které se nám staly, když tyhle stránky už od začátku hájíš, starej se o sebe a Lottomaticu 😂

Automaticky přeloženo:
před rokem

Omlouvám se, ale to není můj případ, udělal jsem mnoho vkladů, takže co říkáte, než promluvíte, dobře se podívejte na to, co jsem napsal, děkuji

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj.

Snažil jsem se vysvětlit, že VIP bonusový systém je něco, co navrhlo pouze kasino. Zmínil jste, že jste v minulosti provedli mnoho vkladů, takže kasino pravděpodobně chce, abyste vklady provedli znovu.

To je to, co myslím tím, že říkám "Řekl bych, že VIP status je udělen aktivně vkládajícím hráčům. Bohužel to dává smysl. 🤔"

Aktivně znamená zachovat ukládání nyní, ne v minulosti.

Proč by vás kasino zbavovalo VIP pozice, zatímco budete vkládat?

Myslím, že by sis to měl nejdřív rozmyslet.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Bohužel se přikloníte k těmto stránkám, které se zákazníky sakra nedělají. Je jasné, proč sakra chceš naše názory nebo naše příběhy, které se nám staly, když tyhle stránky už od začátku hájíš, starej se o sebe a Lottomaticu 😂

Automaticky přeloženo:
před rokem

Bohužel vám unikla pointa. 🙂

Snažil jsem se pouze vysvětlit, proč kasina obvykle dělají to, co dělají. Vysvětlení je celkem jednoduché a logické.

Ale pořád je to jen názor – žádná obrana.

Nejprve přemýšlejte, milý uživateli. 🙌👍


Každopádně chcete stížnost aktualizovat?

"Prosím, dovolte mi, abych vám položil několik otázek, abych mohl celé situaci zcela porozumět. Mohl byste mi prosím poradit, proč musíte kontaktovat VIP oddělení? Máte nějaké konkrétní problémy se svým účtem v kasinu? Jsou zadrženy nějaké finanční prostředky v kasinu?"

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Nedává to smysl, včera jsem udělal další vklad, řekni mi, jestli to má smysl

Automaticky přeloženo:
před rokem

Skutečnost, že existuje operátorka služby, která viděla, že jsem udělal mnoho vkladů, a požádal jsem o vysvětlení ohledně povýšení, a ona mi zavolala a dala mi důvěru tím, že mi zavolala luigi a řekla mi, že zavolejte na toto číslo, pokud potřebujete číslo, jak se jmenuji. Chápu, že pro pohodlí se takto chovají k zákazníkům jako k těm, kteří vkládají. Ale nemůžete říct, že už neodpovídáte, když zákazník nějakou dobu neprovádí zálohy, co je to za zákaznický servis? Vysvětlil jsem se nebo ne v pořádku nechme to být já tam zavírám účet Přeji dobrý den ahoj

Automaticky přeloženo:
Luiginox73
před rokem

Aha! Takže tohle je ten problém. Máte dojem, že pouze VIP hráči jsou plně obsluhováni VIP podporou.

No, pokud je to tak, jak jsi popsal, mělo by to fungovat lépe. Na druhou stranu, ne každému zákazníkovi je třeba volat, chápu, že toto je vyhrazeno všem VIP. 🙂

Přesto by bylo dobré navštívit vaše vlákno stížností ( klikněte nebo klepněte na tento odkaz, prosím ) a poradit, na co si vlastně stěžujete.

Upřímně, není to moc jasné.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky