Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Lottomatica Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
Dobrý den, provedl jsem mnoho vkladů na Lottomatica, ale z různých důvodů je již neprovádím. Když jsem provedl vklad, volalo mi VIP oddělení Lottomatica. Operátor mi řekl, že jim mohu zavolat na toto číslo poté, co jsem neprovedl žádné další vklady, zablokovali mi sdělování telefonního čísla je blokováno. A napsali mi, že musím kontaktovat zákaznický servis, ne je. Pokud tedy provedete vklady, můžete je kontaktovat a oni vám zavolají, pokud je již neuděláte, připravujete se o možnost s nimi komunikovat. Takže jsou zákazníci řady A a zákazníci řady B to je ostudné, je to dobrá diskriminace Jsem velmi zklamán Lottomaticou, ale ještě více než provozovatelé VIP temp
Hello, I have made many deposits on Lottomatica but for various reasons I am no longer making them. When I deposited, the VIP department of Lottomatica called me. An operator told me that I could call them on that number after I didn't make any more deposits they blocked me from communicating the telephone number is blocked. And they wrote to me that I have to contact customer service not them. So if you make the deposits you can contact them and they are the ones who call you if you don't make them anymore you are deprived of the possibility of communicating with them. So there are customers of series A and those of series B this is shameful it is good discrimination I am very disappointed with Lottomatica but even more than the operators of the vip temp
Buongiorno ho fatto molti depositi su Lottomatica ma per svariati motivi non li sto facendo più . Il reparto vip tem di Lottomatica quando depositavo erano loro stessi a chiamarmi . Una operatrice mi disse che potevo chiamarli su quel numero dopo che non ho fatto più depositi mi hanno bloccato la possibilità di comunicare è bloccato il numero telefonico . È mi hanno scritto che devo contattare il servizio clienti non loro . Allora se fai i depositi li puoi contattare ansi sono loro che ti chiamano se non li fai più ti viene levata la possibilità di comunicare con loro . Allora ci sono clienti di serie a è quelli di serie b questo è vergognoso è discriminazione bella e buona sono molto deluso da Lottomatica ma ancora di più degli operatori del vip tem
Ahoj.
Řekl bych, že VIP status je udělen aktivně vkládajícím hráčům. Bohužel to dává smysl. 🤔
Pro hráče, kteří nejsou VIP hráči, je k dispozici standardní komunikační kanál. Děkujeme za sdílení tohoto bodu!
Hello there.
I'd say the VIP status is granted to actively-depositing players. Sadly, it makes sense. 🤔
For non-VIP players, a standard communication channel is provided. Thanks for sharing this point!
Ahoj.
Řekl bych, že VIP status je udělen aktivně vkládajícím hráčům. Bohužel to dává smysl. 🤔
Pro hráče, kteří nejsou VIP hráči, je k dispozici standardní komunikační kanál. Děkujeme za sdílení tohoto bodu!
Hello there.
I'd say the VIP status is granted to actively-depositing players. Sadly, it makes sense. 🤔
For non-VIP players, a standard communication channel is provided. Thanks for sharing this point!
Omlouvám se, ale to není můj případ, udělal jsem mnoho vkladů, takže co říkáte, než promluvíte, dobře se podívejte na to, co jsem napsal, děkuji
I'm sorry but it's not my case I have made many deposits so what are you saying before you speak take a good look at what I wrote thanks
Mi dispiace ma non è il mio caso io ho fatto tantissimi depositi quindi che stai dicendo prima di parlare guarda bene cosa ho scritto grazie
Bohužel se přikloníte k těmto stránkám, které se zákazníky sakra nedělají. Je jasné, proč sakra chceš naše názory nebo naše příběhy, které se nám staly, když tyhle stránky už od začátku hájíš, starej se o sebe a Lottomaticu 😂
Unfortunately you go in favor of these sites that do as the hell not with customers. It is clear why the hell do you want our opinions or our stories that have happened to us if you already defend these sites from the start, take care of yourself and Lottomatica 😂
Purtroppo voi andate a favore di questi siti che fanno come cavolo vuole non con i clienti. Si vede bene per che cavolo volete le nostre opinioni o le nostre storie che ci sono capitate se già in partenza difendete questi siti stammi bene tu e Lottomatica 😂
Omlouvám se, ale to není můj případ, udělal jsem mnoho vkladů, takže co říkáte, než promluvíte, dobře se podívejte na to, co jsem napsal, děkuji
I'm sorry but it's not my case I have made many deposits so what are you saying before you speak take a good look at what I wrote thanks
Mi dispiace ma non è il mio caso io ho fatto tantissimi depositi quindi che stai dicendo prima di parlare guarda bene cosa ho scritto grazie
Ahoj.
Snažil jsem se vysvětlit, že VIP bonusový systém je něco, co navrhlo pouze kasino. Zmínil jste, že jste v minulosti provedli mnoho vkladů, takže kasino pravděpodobně chce, abyste vklady provedli znovu.
To je to, co myslím tím, že říkám "Řekl bych, že VIP status je udělen aktivně vkládajícím hráčům. Bohužel to dává smysl. 🤔"
Aktivně znamená zachovat ukládání nyní, ne v minulosti.
Proč by vás kasino zbavovalo VIP pozice, zatímco budete vkládat?
Myslím, že by sis to měl nejdřív rozmyslet.
Hello there.
I was trying to explain that the VIP bonus system is something solely designed by the casino. You mentioned you made many deposits in the past, so the casino probably wants you to make deposits again.
This is what I mean by saying "I'd say the VIP status is granted to actively-depositing players. Sadly, it makes sense. 🤔"
Actively means keeping depositing now, not in the past.
Why would the casino strip you from the VIP rank while you keep depositing?
I think you should think about that first.
Bohužel se přikloníte k těmto stránkám, které se zákazníky sakra nedělají. Je jasné, proč sakra chceš naše názory nebo naše příběhy, které se nám staly, když tyhle stránky už od začátku hájíš, starej se o sebe a Lottomaticu 😂
Unfortunately you go in favor of these sites that do as the hell not with customers. It is clear why the hell do you want our opinions or our stories that have happened to us if you already defend these sites from the start, take care of yourself and Lottomatica 😂
Purtroppo voi andate a favore di questi siti che fanno come cavolo vuole non con i clienti. Si vede bene per che cavolo volete le nostre opinioni o le nostre storie che ci sono capitate se già in partenza difendete questi siti stammi bene tu e Lottomatica 😂
Bohužel vám unikla pointa. 🙂
Snažil jsem se pouze vysvětlit, proč kasina obvykle dělají to, co dělají. Vysvětlení je celkem jednoduché a logické.
Ale pořád je to jen názor – žádná obrana.
Nejprve přemýšlejte, milý uživateli. 🙌👍
Každopádně chcete stížnost aktualizovat?
"Prosím, dovolte mi, abych vám položil několik otázek, abych mohl celé situaci zcela porozumět. Mohl byste mi prosím poradit, proč musíte kontaktovat VIP oddělení? Máte nějaké konkrétní problémy se svým účtem v kasinu? Jsou zadrženy nějaké finanční prostředky v kasinu?"
Unfortunately, you missed the point. 🙂
I only tried to explain why the casinos usually do what they do. The explanation is quite simple and logical.
But it's still just an opinion - not any kind of defense.
Think first, dear user. 🙌👍
Anyway, care to update the complaint?
"Please allow me to ask you a few questions, so I can understand the whole situation completely. Could you please advise why you need to contact the VIP department? Are you experiencing any specific issues with your casino account? Are there any funds being held by the casino?"
Skutečnost, že existuje operátorka služby, která viděla, že jsem udělal mnoho vkladů, a požádal jsem o vysvětlení ohledně povýšení, a ona mi zavolala a dala mi důvěru tím, že mi zavolala luigi a řekla mi, že zavolejte na toto číslo, pokud potřebujete číslo, jak se jmenuji. Chápu, že pro pohodlí se takto chovají k zákazníkům jako k těm, kteří vkládají. Ale nemůžete říct, že už neodpovídáte, když zákazník nějakou dobu neprovádí zálohy, co je to za zákaznický servis? Vysvětlil jsem se nebo ne v pořádku nechme to být já tam zavírám účet Přeji dobrý den ahoj
The fact that there is a service operator who saw that I made many deposits and I asked for explanations for a promotion and she called me and gave me confidence by calling me luigi telling me call this number if you need the number my name is. I understand that for convenience they treat customers like this to those who deposit. But you can't say you don't answer anymore if a customer doesn't make deposits for a while, what kind of customer service is that? Did I explain myself or not okay let's leave it alone I'm closing the account there I wish you a good day bye
Il fatto che c'è una operatrice del servizio che vedeva che ho fatto molti depositi è avevo chiesto spiegazioni per una promozione etmi chiamo è mi diete confidenza chiamandomi luigi dicendomi chiama a questo numero se hai bisogno al numero che mi chiamo . Lo capisco per convenienza trattano i clienti così a chi deposita . Ma però non si può dare che non rispondi più se un cliente per un po' non fa depositi che razza di servizio clienti è . Mi sono spiegato o no va'bene lasciamo stare tanto sto chiudendo il conto li ti auguro buona giornata ciao
Aha! Takže tohle je ten problém. Máte dojem, že pouze VIP hráči jsou plně obsluhováni VIP podporou.
No, pokud je to tak, jak jsi popsal, mělo by to fungovat lépe. Na druhou stranu, ne každému zákazníkovi je třeba volat, chápu, že toto je vyhrazeno všem VIP. 🙂
Přesto by bylo dobré navštívit vaše vlákno stížností ( klikněte nebo klepněte na tento odkaz, prosím ) a poradit, na co si vlastně stěžujete.
Upřímně, není to moc jasné.
Aha! So, this is the problem. You get the impression that only VIP players are fully served by VIP support.
Well, if it is as you described, then it should work better. On the other hand, not every customer needs to be called, I empathize this is reserved for all VIPs. 🙂
Still, it would be good to visit your complaint thread (click or tap this link, please) and advise what are you actually complaining about.
Honestly, it isn't very clear.
Nedokázali jsme rozpoznat jazyk, ve kterém jste napsali odpověď. Vyberte váš jazyk z následujících možností
Váš příspěvek byl odeslán administrátorům fóra k přezkoumání, aby se ujistili, že splňuje pravidla této komunity. O výsledku tohoto procesu obdržíte e-mail do 48 hodin.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Všimli jsme si, že používáte funkci AdBlock. Nezobrazujeme žádné reklamy, ale odkazy na některá kasina nemusí se zapnutým AdBlockem fungovat. Abyste mohli navštívit všechna uvedená kasina, vypněte prosím AdBlock nebo náš web zařaďte na bílou listinu.