FórumKasinaLord Ping Casino - všeobecná diskuze

Lord Ping Casino - všeobecná diskuze

před 2 roky od hendolah
|
2664 zobrazení 9 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Lord Ping Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 roky

Ahoj, hledám radu, chci provést výběr na Lordping, žádám mě, abych kontaktoval živý chat, který jsem provedl před více než 48 hodinami a žádná odpověď. Mohu vkládat, ale nemohu hrát hry ani vybírat své prostředky. Teď si nejsem jistý, jestli své výhry dostanu dobře, protože mi nikdo nereaguje, mohu požádat o více než 1000 GBP. Neexistuje žádný jiný způsob, jak je kontaktovat, komu si mám stěžovat, když neodpovídají na e-maily nebo live chat??


Díky předem

Automaticky přeloženo:
hendolah
před 2 roky

Ahoj,


Zdá se, že živý chat je pro toto kasino problém:

file


Prošli jste ověřením nebo jste provedli ověřovací vklad, prosím?

Každopádně jsem našel pouze tento e-mail: contact@lordping.com, protože jsem si jistý, že jste to již zkusili. Měli byste je zkusit kontaktovat přes Meta profil: https://www.facebook.com/LordPingUK

Mezitím se zeptám, jestli máme nějaký přímý kontakt s kasinem.

Vrátím se k tobě.




Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Děkuji za odpověď.

Moje dokumenty byly ověřeny před více než měsícem. Byl jsem schopen vkládat a hrát, dokud jsem se nepokusil o výběr, ale výběr neumožnil a požádal mě, abych kontaktoval LIVE chat, který jsem bez odezvy.

Zkoušel jsem tu e-mailovou adresu a stále žádná odpověď.


dík

Automaticky přeloženo:
hendolah
před 2 roky

Ahoj.

Aha, už vidím 🙁.

V pondělí se ozvu kolegovi z affiliate týmu, pokud najdeme nějaký kontakt nebo jiný způsob, jak vás dostat do kontaktu s kasinem, podělím se s vámi. Poslední možností by bylo podat reklamaci, ale teď bych pár dní počkal.

Doufám, že můžeme pomoci.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Děkuji Pokusil jsem se podat stížnost, ale jste požádáni, abyste to udělali prostřednictvím živého chatu nebo e-mailové adresy, na kterou nikdo nereaguje.

Automaticky přeloženo:
hendolah
před 2 roky

Mluvil jsem o podání stížnosti prostřednictvím našeho webu. 🙂

Založili jsme naše centrum pro řešení stížností, abychom hráčům pomohli.

Zkontrolujte to prosím zde:

https://casino.guru/complaints


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Děkuji Pokusil jsem se podat stížnost, ale jste požádáni, abyste to udělali prostřednictvím živého chatu nebo e-mailové adresy, na kterou nikdo nereaguje.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,

je něco nového, zajímalo by mě?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ano, vše je vyřešeno díky za pomoc

Automaticky přeloženo:
hendolah
před 2 roky

To je dobré.

Děkujeme, že jste nám to dali vědět a mějte se dobře 🙂

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky