Dobrý den, nastala stejná situace i u vás? Poslali jste vše, co potřebovali, a vidím, že ještě nemáte odpověď, takže samozřejmě budete muset být trochu trpěliví a pokud se v příštích dnech nic nezmění, můžete mě aktualizovat.
Kasinům dáváme 14 dní na vyřešení všeho kolem ověřování hráčů a pokud to nebude fungovat, pak bych doporučil další krok a my se vám pokusíme pomoci. Vím, že není hezké čekat bez odezvy, ale pokud vám zatím nemají co říct, pak je to asi logické. Ve většině kasin peníze bez ověření nezískáte, takže pokud je to váš případ, budete muset procesem úspěšně projít.
Takže počkám, až uslyším, co mi řekneš.
Hello, also the same situation occurred with you ? You have sent everything they need and I see that you don't have an answer yet, so obviously you will have to be a bit patient and if nothing changes in the next few days you can update me.
We give casinos 14 days to sort out everything around player verification and if that doesn't work then I would recommend the next step and we will try to help you. I know it's not nice to wait without a response but if they have nothing to say to you yet, then it's probably logical. You won't get money without verification at most casinos, so if this is your case, you will have to go through the process successfully.
So I'll wait to hear what you have to say as well.
Automaticky přeloženo: