DomůFórumKasinaLi.bet Casino - všeobecná diskuze

Li.bet Casino - všeobecná diskuze

 od Romi
|
343 zobrazení 12 odpovědí |
|
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Li.bet Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.

Vložených 100 GBP vyhrál 190 GBP, zde dokumentuje proces výběru, který pomůže budoucím hráčům.


Den 1 - Zrušeno a požádáno o vyplnění profilu a znovu požádáno o výběr.

Automaticky přeloženo:
Chris93

Ahoj.

Děkuji, že to děláte, určitě.

Mohu se prosím zeptat, zda je nyní celý proces ověření dokončen?

Zde budeme čekat na další aktualizace od vás.

Automaticky přeloženo:
Romi

Ahoj Romi

Nebyli požádáni o dokončení žádného ověření.


Den 2 – Zkontroloval jsem svůj účet, abych viděl své peníze zpět v zůstatku, obviněný z toho, že jsem se snažil vrátit zpět k zůstatku, což jsem nikdy neudělal. Znovu požadováno stažení.

Automaticky přeloženo:
Chris93

Dobře, takže kasino věří, že jste výběr zrušili sami, ale neudělali jste to. To není vůbec dobré znamení. Doufám, že zítra uvidíme další pozitivní zpětnou vazbu.

Automaticky přeloženo:

Děkuju

Žádné další aktualizace, ale teď se začínám bát, že svých 190 liber nikdy neuvidím.


Automaticky přeloženo:
Chris93

No, dovolte mi, abych byl optimistou. Jeho index bezpečnosti není tak špatný, takže možná situace také není tak hrozná.

Máte nějaké volitelné platební preference, které byste mohli použít?


Automaticky přeloženo:

Ahoj Radko,


Pokusili se zaplatit, ale nepřišlo to na můj bankovní účet. Teď to vyšetřují, máte nějaký nápad?

file


Děkuju

Automaticky přeloženo:
Chris93

Tak, kterou zkusíš, těžko?

Je dobře, že nabídli více možností, věřím. Nemyslíš?

Automaticky přeloženo:
Romi

Ahoj Romi


stále čeká na podrobnosti od nich.


žádné známky toho, že by se znovu pokoušeli o platbu, zatím velmi špatné zkušenosti.

Automaticky přeloženo:
Chris93

Jak je to nyní přesně a jakou platební metodu jste nakonec použili?

Automaticky přeloženo:

To nyní trvá od minulého pátku 15. března.

Druhý výběr se nyní nezdařil a další říkají, že můžu zkusit kartu VISA místo Mastercard, ale peníze mi ještě nebyly vráceny.


Zatím 33 e-mailů, abychom to zkusili vyřešit, zákaznický servis je hrozný, jsou extrémně pomalé.

Automaticky přeloženo:
Chris93

V tomto případě opravdu doporučuji, abyste zde podali stížnost, aby náš tým mohl zasáhnout. Musí to být jistě frustrující chodit v kruzích. Právo?

Zde je odkaz, kde tak můžete učinit.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky