DomůFórumKasinaLeoVegas Casino - všeobecná diskuze

LeoVegas Casino - všeobecná diskuze

2 135 zobrazení 9 odpovědí |
před 11 měsíci
|
Přidat příspěvek
před 11 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s LeoVegas Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 11 měsíci

Od 5. ledna 2025 (ode dne schválení) se snažím vymáhat vrácení peněz.

Tvrdí mi, že převod již byl proveden, ale nepřišel mi na účet.

Nenechme se zmást, transfer netrvá 9 dní, než dorazí.

Teď mi neodpovídají na emaily a neodpovídají mi přes chat...

Mám všechny rozhovory, kde jen říkají, aby byli trpěliví a že už zaplatili.

S tímto kasinem jsem již dříve hrál a dosud jsem neměl žádné problémy.

Jsem velmi zklamaný a vím, že nemám co dělat... Pokud mi odsud můžete pomoci, ocenil bych to.

Děkuji mnohokrát.

Automaticky přeloženo:
pauetboni
před 11 měsíci

Mohu se zeptat, jakou platební metodu jste použili? Možná je problém s poskytovatelem plateb.

Jen hádám, samozřejmě. Zkuste to ale pro jistotu zkontrolovat.

Dejte nám vědět, jak to jde, a pokud se do konce týdne nic neděje, aktualizujte nás, prosím.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ahoj Romi.

Včera mě požádali o transakce na mém bankovním účtu, aby si ověřili, že jsem platbu neobdržel.

Po potvrzení, že tomu tak bylo, dnes konečně došlo. Trvalo to 10 dní, ale LeoVegas nakonec dorazil. Budu s nimi pokračovat.

Romi moc děkuji.

Automaticky přeloženo:
pauetboni
před 11 měsíci

Děkujeme za tuto skvělou aktualizaci. Jsem opravdu rád, že už je vše v pořádku.

Pokud chcete, můžete napsat uživatelskou recenzi o své zkušenosti a informovat ostatní. co říkáš?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj, je normální, že mě LeoVega žádá o bankovní certifikát? Již mají všechny mé údaje a informovali o tom mou banku. Říkají mi, abych byl opatrný, mohl by to být podvod.


Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

A to u nich vkládám a vybírám už dlouho, nevím proč po mě teď tolik věcí žádají a svůj účet jsem měl už dávno ověřený. Děkuji, zdravím

Automaticky přeloženo:
Mari13
před 10 měsíci

Ahoj, myslím, že je celkem normální, že kasino žádá o výpis z účtu. Mohou od vás potřebovat dodatečné ověření, takže pokud tam v tuto chvíli máte nějaké výběry, pravděpodobně budete muset poskytnout tento dokument.

Říkáte, že jste u nich dlouho a máte výběry a vklady, takže evidentně to nebude podvod, že?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

To doufám. Řeknu vám o své zkušenosti zde a pokud budu potřebovat pomoc. Díky!!


Automaticky přeloženo:
Mari13
před 9 měsíci

Určitě se sem kdykoli vraťte. I když je nějaká aktualizace z tohoto kasina.

Automaticky přeloženo:

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.