DomůFórumKasinaLarabet Casino - všeobecná diskuze

Larabet Casino - všeobecná diskuze

1 752 zobrazení 8 odpovědí |
před 7 měsíci
|
Přidat příspěvek
před 7 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Larabet Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 7 měsíci

Podal jsem stížnost na toto kasino a bylo jasné, že nereagují. Na mých 10 emailů dodnes neodpověděli. Chtěl jsem zavřít svůj účet kvůli své závislosti na hazardních hrách, ale oni to ignorovali a nechali mě pokračovat ve vkládání. Nic sem nevkládejte, nikdy nic nevyhrajete a tým podpory vám nikdy nepomůže.

Automaticky přeloženo:
Gretche70
před 7 měsíci

Ahoj Gretche70,

Je mi docela líto, že stále hrajete v kasinech. Přál bych si, abychom vám pomohli přestat mít podobné zkušenosti, a chápu, že kasino by takové požadavky mělo brát vážně. Dobře, děkujeme, že jste se s námi podělili o tuto zkušenost. množství neúspěšných samovylučujících žádostí, které jsem viděl na fóru, je prostě alarmující!



Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Je to zvláštní, že se moje stížnost již nevyřizuje.

Automaticky přeloženo:
Gretche70
před 7 měsíci

Naštěstí kasino na vaši stížnost odpovědělo, takže doufejme, že k dalším zpožděním už nedojde.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ano, ale je velmi otázkou, jak zareagují na to, aby se to celé oddálilo. A pak ještě lžou a tvrdí, že e-mail nezměnili. Tuto adresu můžete vidět na tolika různých stránkách po celém internetu. A přesně tohle stálo i na vašich webových stránkách. Dokonce i tady v Casino Guru byl tento e-mail uložen. A teď to prezentujete, jako bych své odmítnutí odeslal na špatnou e-mailovou adresu??? Dokázat se dá cokoli, že?

Automaticky přeloženo:
Gretche70
před 7 měsíci

Váš řešitel stížností udělá vše pro to, aby byl problém vyřešen.

Mám pro vás interní informaci: dnes bude celý náš tým projednávat váš případ, takže se prosím pokuste být trpěliví a brzy se k němu dozvíte nějaké novinky.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Už přes týden čekám na ověření účtu, ale pořád mě odrazují a ruší mi výběry.

Automaticky přeloženo:
mariaaaaaaaa24
před 4 měsíci

Co tedy potřebujete k provedení ověření? Odeslali jste všechny požadované dokumenty?

Pokud účet ještě není ověřený, samozřejmě budou výběry rušit. Nejprve ho musíte ověřit a pak budete moci o výběr skutečně požádat.

Automaticky přeloženo:

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.