Danieli, nebudu se zmiňovat o kasinu, ale minulý rok jsem hrál v novém kasinu a zjistil jsem, že sloty jsou extrémně těsné bez návratu k hráči. Kontaktoval jsem chatovou podporu a řekl jsem, že tyto sloty jsou extrémně těsné, co se tady s tímto kasinem děje. Osoba z kasina mi odpověděla a řekla, že vím, co máte na mysli. Byl jsem tak naštvaný, že jsem začal sázet 20 $ a bum, že jsem dosáhl 9000 $.
Možná se mi jen zdá, že kontaktování se stížností občas mění způsob, jakým stroje platí. To jsem zažil mnohokrát. Samozřejmě, že nevyhrávám tak velké pokaždé a ne vždy vyhrávám, ALE poté, co podám stížnost, zdá se, že sloty ožívají
Daniel, I won't mention the casino but last year I was playing at a new casino and I found the slots extremely tight with no return to player. I contacted chat support and said these slots are extremely tight what's up here with this casino. The casino person replied to me and said I know what you mean. I was so annoyed I started to make $20 bets and boom I hit $9000.
Maybe it just seems to me that contacting complaining at times changes the way the machines pay. I have experienced this many times. Of course, I don't win this big each time and I don't always win BUT after I do make a complaint the slots seem to liven up
Automaticky přeloženo: