DomůFórumKasinaKudos Casino - všeobecná diskuze

Kudos Casino - všeobecná diskuze

před rokem od sshocart
|
2 197 zobrazení 18 odpovědí |
|
před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Kudos Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před rokem

Ukradl peníze z mého účtu

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ukradli peníze z mého účtu. Zloději

Automaticky přeloženo:
sshocart
před rokem

Ahoj, podle toho co píšeš nebudeš mít nejlepší zážitek z kasina. Můžete mi říct, co se stalo a jak je možné, že kasino strhlo peníze z vašeho účtu? Určitě by nám pomohlo, kdybyste nám popsali vaši situaci, abychom se vám mohli pokusit pomoci.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Nechápu, co je to zdržení s výběrem. Nikdy jsem nemusel čekat tak dlouho, jako čekám teď.

Dodržel jsem všechna pravidla

Stále žádná výplata.

Automaticky přeloženo:
shelia17burks
před 11 měsíci

Ne moc potěšující - rozumím. Možná nějaké rozumné vysvětlení od podpory kasina? Zkoušeli jste někoho kontaktovat?

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Požadoval jsem bonus bez vkladu, abych mohl toto kasino vyzkoušet. Bylo to velmi přitažlivé pro oči a snadné ovládání kasina. Neměl jsem žádné problémy s ničím, co jsem na webu dělal. Když jsem hrál, ve hrách nebyly vůbec žádné závady. Bohužel jsem nevyhrál. Další den jsem se probudil a v e-mailu jsem si mohl hrát zdarma za dalších 20 dolarů. Myslel jsem, že to nebudu moci hrát, protože obvykle nemůžete získat dva žetony volné hry za sebou. K mému překvapení jsem si vyhledal pravidla a můžete si nárokovat dvě, než budete muset vložit skutečné peníze. Skvělý!!!

Automaticky přeloženo:
Carebear1979
před 6 měsíci

Tak to je vlastně skvělé. Co dalšího se vám na tomto kasinu líbí? Můžete se podělit o své zkušenosti napsáním uživatelské recenze zde . Co říkáš?

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

No, mohu to říci o slávě a několika dalších kasinech online kasinech, se kterými mám problém, se kterými můžete vložit své peníze a prohrát a zákaznický servis je skvělý a nabízejí vám nehorázně. Nespravedlivé bonusy, ale minutu, kterou vyhrajete, za nárokováním bonusu. Kasino se vás snaží označit jako zneužívatele bonusů. Takže pak jdete dovnitř a bonus vůbec nenárokujete. Snažím se už ani nežádat o bonus. Nejste však fanouškem kasin, pokud vyhrajete a své výhry proplatíte. Celková léčba je různá. Hrubé a velmi neprofesionální zájezdy. Člověk, který to chytne, a pak mám pocit, že jsou to stroje v Kanadě v nevýhodě. Gangster zmrazení a tak dále, přihlaste se a odhlaste se. Nakopni tě a ztratil jsi každý desetník.

Automaticky přeloženo:
shelia17burks
před 6 měsíci

nedivím se, že máte tento názor.

Ohledně bonusů to říkám hodně a řekl bych, že jsou někdy spíše lákadlem než přínosem. Je zřejmé, že bych se je nesnažil nárokovat a pokud by stále byly problémy s výběry, i když jsem hrál o skutečné peníze, pravděpodobně bych kasino opustil.

Zvyknete si tu však občas hrát nebo ne?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 6 měsíci

Ne, v kasinu kudos jsem nehrál od prvního roku

Automaticky přeloženo:
shelia17burks
před 6 měsíci

Pravděpodobně pro vás dobré rozhodnutí, pokud to tak bylo se vším, co jste popsal.

Hrajete však v nějakém jiném kasinu, kde takové potíže nemusíte řešit?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 6 měsíci

Ano

Automaticky přeloženo:
shelia17burks
před 6 měsíci

A v jaké například? 😀

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ahoj

Dobrá zkušenost s chválou

Dokud jsem nedostal velkou cenu!!!

PŘIBLIŽNĚ 2200 EUR, které jsem chtěl vybrat po dobu 5 dnů

Prvních pár dní mi dělali problémy s ověřováním dokladů... Poslal jsem vše, o co mě žádali (VŠE!!!)

Po několika zrušeních dnes znovu kontroluji stav své operace... A dostávám následující překvapení

file




1) nedovolí mi to vstoupit na web

2) při rozhovoru na živém chatu mi řekli, že jsem ztratil právo na jakoukoli výhru (2200 €!!! Co to říkáš!!! Jaká je moje chyba!!!) Žádná hanba!!!

3) Už mi nedávají možnost s nimi chatovat a obávám se, že ani e-mailem.

Mluvím s nimi a komentuji situaci, oni jakoby nečtou ani neodpovídají na mé otázky... vždy odpovídají na to samé.

4) Jsem zoufalá!!! To není fér!!



Upraveno autorem před 5 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

filefile

Pokračoval bych v zasílání veškeré dokumentace

Ale myslím, že to není nutné

Upravil Radka před 5 měsíci
Důvod: snímek obrazovky smazán – osobní údaje byly viditelné
Automaticky přeloženo:
Novak84
před 5 měsíci

Ahoj,

Nebojte se, máme tým specializovaných specialistů. Jste více než vítáni, když si vytvoříte vlastní bezplatnou stížnost, jejímž prostřednictvím se tito lidé pokusí tento problém vyřešit.

Vše, co musíte udělat, je sledovat tento zelený odkaz 👈 a nastavit případ.

Rád bych také zmínil, že byste neměli zveřejňovat žádné další snímky obrazovky zobrazující vaše osobní údaje, jeden nikdy neví, kdo se dívá.

existuje velká šance, že jsem správně neuzavřel podrobnosti o snímku obrazovky, takže bych se rád zeptal:

Co bylo, prosím, uvedeno ve zmíněném e-mailu pokladního? Také mi přijde docela zvláštní, že vám kasino poskytlo dalších 10 dní, abyste mohli poskytnout dokumenty, když se zdá, že váš účet bude ověřen. Možná mi pomůžete vyčistit časovou osu.

Dík!


Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Snímek obrazovky, který se nezobrazuje celý, je fragmentem webu kasina, kde vysvětlují, že pokud nebude účet ověřen do 10 dnů (celkem), ztratím přístup a zůstatek. Proto jsem zoufalá

Neodpovídají na e-maily, neptají se mě a neposkytují mi další vysvětlení nebo důvody, dokonce ani to, že mi chybí dokumenty.

Poskytl jsem občanský průkaz, bankovní kartu, potvrzení o inkasu... Vše, co po mně požadovali

Mám veškerou potřebnou dokumentaci, email, screenshoty jako důkaz

Zkoušel jsem vybrat peníze 4/5krát a vždy jsem byl zamítnut

A teď mě ani nepustí dovnitř

Díky pozdravy




Automaticky přeloženo:
Novak84
před 5 měsíci

To je zajímavé. Navzdory tomu, čím jste si prošli, se toto kasino zdá docela sebevědomé, pokud jako konečný termín KYC uvádí 10 dní.

No, pokud se cítíte zoufalí, s největší pravděpodobností bych byl; klidně podejte stížnost. Je to zcela zdarma. takže se nemusíte bát. Vše, co musíte investovat, je váš čas a spolupráce.

Zkuste použít tento odkaz 👈, pokud souhlasíte s mým návrhem. Postup je docela snadný.

podrobnosti jsou vysvětleny zde 👈. Neváhejte se zeptat, pokud něco potřebujete, ano?


Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky