Ahoj
Dobrá zkušenost s chválou
Dokud jsem nedostal velkou cenu!!!
PŘIBLIŽNĚ 2200 EUR, které jsem chtěl vybrat po dobu 5 dnů
Prvních pár dní mi dělali problémy s ověřováním dokladů... Poslal jsem vše, o co mě žádali (VŠE!!!)
Po několika zrušeních dnes znovu kontroluji stav své operace... A dostávám následující překvapení
1) nedovolí mi to vstoupit na web
2) při rozhovoru na živém chatu mi řekli, že jsem ztratil právo na jakoukoli výhru (2200 €!!! Co to říkáš!!! Jaká je moje chyba!!!) Žádná hanba!!!
3) Už mi nedávají možnost s nimi chatovat a obávám se, že ani e-mailem.
Mluvím s nimi a komentuji situaci, oni jakoby nečtou ani neodpovídají na mé otázky... vždy odpovídají na to samé.
4) Jsem zoufalá!!! To není fér!!
Hello
Good experience with kudos
Until I got a big prize!!!
APPROXIMATELY €2200 that I have wanted to withdraw for 5 days
The first few days they gave me problems with document verification... I sent everything they asked me for (EVERYTHING!!!)
After several cancellations, today I check the status of my operation again... And I get the following surprise
1) it won't let me enter the website
2) talking to the live chat they tell me that I have lost the right to any winnings (€2200!!! What are you saying!!! What's my fault!!!) No shame!!!
3) They no longer give me the option to chat with them and I'm afraid not by email either.
I talk to them and comment on the situation, they don't seem to read or answer my questions... they always answer the same thing.
4) I'm desperate!!! It's not fair!!
Hola
Buena experiencia con kudos
Hasta que me tocó un premio grande!!!
2200€ APROX que quiero retirar desde hace 5 días
Los primeros días me dan problemas con la verificación documentos... Envié todo lo que me iban pidiendo (TODO!!!)
Después de varias cancelaciones, hoy vuelvo a comprobar el estado de mi operación... Y me llevo la siguiente sorpresa
1) no me deja entrar en la web
2) hablando con el chat en vivo me dicen que he perdido el derecho a cualquier ganancia (2200€!!! Que dices!!! Que culpa tengo yo!!!) Sin vergüenzas!!!
3) ya no me dejan opción de hablar por chat con ellos y mucho me temo que tampoco por email.
Les hablo y comento la situación, ellos parece no leerey contestar a mis dudas... siempre contestan lo mismo
4) estoy desesperado!!!no es justo!!
Upraveno autorem před 5 měsíci
Automaticky přeloženo: