FórumKasinaKlarna platba ihned

Klarna platba ihned

před 2 měsíci od danielafuchs70
|
344 zobrazení 6 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 2 měsíci

Ahoj,

Mám potíže s ověřením a poslední dva týdny jsem si s tím lámal hlavu. Okamžitě jsem zaplatil s Klarna přes své online bankovnictví. Chtějí doklad s okamžitou platební metodou Klarna, ale když nechám výpis z účtu, neříká vůbec nic, jen že jsem převedl peníze do kasina. Už jsem volal do Klarny, ale nemohou mi pomoci a moje banka také ne a já prostě nevím, co mám teď dělat

Automaticky přeloženo:
danielafuchs70před 2 měsíci

Ahoj!

Nudná situace. Domnívám se, že zásadním bodem je poskytnout potvrzení o platbě nebo doklad o vkladu, mám pravdu?

Bohužel jsem našel tento článek vysvětlující, že po dokončení převodu není šance získat potvrzení o platbě 🙁:

"Během procesu platby máte možnost požádat o zaslání potvrzovacího e-mailu od společnosti Klarna. Pokud chcete tuto službu využít, zaškrtněte políčko "Potvrzení transakce" při zadávání potvrzovacího kódu v průvodci platbou. Po zadání vaší e-mailové adresy budete obdržíte potvrzení do vaší e-mailové schránky. Potvrzení již není možné získat."

Obávám se, že to musíte kasinu vysvětlit. Zkoušel jsi to třeba? Každopádně, kde hraješ?

Dejte mi vědět, prosím.


Automaticky přeloženo:
Radkapřed 2 měsíci

Hraju na mister bet a šílím.

Již včera jsem se úspěšně ověřil a zaplatil 1480 E, dnes mi přišla zpráva, že moje doklady nejsou dostatečné. To se stalo již 3x.


Všechny doklady jsem opět předložil přesně podle pokynů a nyní opět vidím červený křížek na dokladu o zaplacení, ačkoliv se jedná o bankovní výpis dle požadavku.


Automaticky přeloženo:
danielafuchs70před 2 měsíci

Taky bych se asi zbláznil!

Máte ponětí, co se zdá být na výpisu z účtu špatně? Může obsahovat vaše celé jméno a adresu? Protože pokud vím, tak jako doklad o adrese je většinou vyžadován i výpis z účtu.

Mohl byste sem vložit text e-mailu? Možná existuje vodítko, říkám, stojí za to vyzkoušet.

Automaticky přeloženo:
Radkapřed 2 měsíci

Věčně jsem si s nimi psal tam a zpět. Chtěli doklad z 11.07, ale rezervace byla provedena až 12.07. Nyní jsem znovu předložil doklady, ale uvidíte, že si zase mají na co stěžovat

Automaticky přeloženo:
Radkapřed 2 měsíci

Nějak mi sem nejde nahrát výpis z účtu. chtěl jsem vám ukázat, že jsem jim to teď poslal, ale už je to znovu odmítnuto. Už nevím, co dělat. Platil jsem skrillem. Takže okamžitý převod, ale výpis z účtu neříká nic o skrill. Škoda, že to tady nefunguje s uploadem. Už neznám žádné řešení. A pokaždé musí čekat 48 hodin, než to zpracují ze svého systému a poté z oddělení

Automaticky přeloženo:
danielafuchs70před 2 měsíci

Omlouvám se, že to říkám, ale jsem zcela přesvědčen, že prohlášení by měla poskytnout Klarna.

Bohužel jste při převodu nezaškrtli tuto možnost. To jsem zjistil dříve v sekci FAQ.

V tuto chvíli bych na vašem místě podal stížnost ( použijte laskavě tento odkaz ). Doufám, že existuje nějaký způsob, jak to vyřešit. Reklamace je rozumný krok. Pokud váháte, tento průvodce vám může pomoci v rozhodování .

A nebojte se – je to zdarma. 🙂



Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky