před rokem
Bude to fungovat i pro vás
It will work for you too
Vai da certo pra vc também
2
Pokud jde o samotné kasino, je snadné se v něm orientovat a dokonce je krásné.
live chat je také dobrý, vždy rychlý v komunikaci.
nyní v otázce 100 otočení zdarma musím dát negativní poznámku. protože už jsem ověřený s KYC a ani po 5 dnech nevidím těch 100 zatočení zdarma.
jen z tohoto důvodu musím dát negativní poznámku a nebudu se ani pokoušet o vklad.
Well, in terms of the casino itself, it's easy to navigate and even beautiful.
live chat is also good, always fast in communication.
now in question of the 100 free spins I have to give a negative note. because I'm already verified with KYC and even after 5 days I don't even see the 100 free spins.
only for this reason I have to give a negative note and I will not even try to make a deposit.
ora bem em questao do casino em si ate é facil de navegar e ate é bonito.
chat ao vivo tambem é bom ,sempre rapidos na comunicaçao.
agora em questao dos 100 free spins tenho que dar uma nota negativa.pois ja estou verificado com KYC e mesmo assim passado 5 dias nem ver os 100 free spins.
so por essa razao tenho que dar nota negativa e nem vou tentar fazer deposito.
Trvalo mi 2 týdny, než jsem odpověděl, pak vám řekli, že chybí a musíte znovu počkat. Předpokládám, že to tak je, protože v mém případě mi zablokovali účet hned, jak byl proveden proces kyc jako něco pozitivního, čili jsem byl až u posledního procesu, což je odeslání selfie. Všechno bylo v pořádku, nic divného, ohledně mých zaslaných dokumentů, protože ohledně kasina je to hrozné, ne-li katastrofální
It took me 2 weeks to respond, then they tell you that it is missing and again you have to wait. I suppose this is so, because in my case they blocked my account as soon as the kyc process was done as something positive, that is, I was only at the last process, which is to send a selfie. Everything was in order, nothing strange, this regarding my documents sent because regarding the casino it is horrible if not disastrous
A mi se demoraron 2 semanas de responder, después te dicen que falta y de nuevo tienes que esperar. Supongo que sea así, porque en mi caso me bloquearon la cuenta ni bien se hizo el proceso kyc como algo positivo, es decir solo estaba al último proceso que es enviar selfie. Todo estaba en orden, nada extraño, esto respecto a mis documentos enviados porque respecto al casino es horrible por no decir nefasto
Uvědomili si, že mi zablokovali účet nespravedlivě, dnes mě odblokovali, ale stále tam není zůstatek, který mi vzali, což bylo v podstatě vybrat. Stále budu pokračovat ve své stížnosti, protože ujistili, že mám 12 účtů, ale je to nepravdivé a to mi vadí a požaduji, aby mi poskytli odstraněných 1000 dolarů
They realized that they blocked my account unfairly, today they unblocked me but the balance that they took from me is still not there, which was basically to withdraw. I will still continue with my complaint because they assured that I have 12 accounts but it is false and that does bother me and I demand that they grant me the 1000 dollars removed
Se dieron cuenta que me bloquearon la cuenta injustamente, hoy me desbloquearon pero aun no esta el saldo que me quitaron que básicamente era para retirar. Igual seguiré con mi denuncia porque ellos aseguraron que tengo 12 cuentas pero es falso y eso si me molesta y exijo que se me otorgue los 1000 dolares quitados
Zdá se, že kasino už má plán, protože včera jsem si všiml, že mě odblokovali, myslím, že si uvědomili, že mám dostatek důkazů, abych prokázal tuto jejich nespravedlnost a špatné hospodaření. Ale stále čekám na 1 000 $, které mi vzali, protože už jsem mohl vybrat ten zůstatek na svém účtu
It seems that the casino already has a plan because yesterday I noticed that they have unblocked me, I think they realized that I have enough evidence to demonstrate this injustice and mismanagement of them. But I'm still waiting for the $1,000 that they took from me because I could already withdraw that balance in my account
Parece que ya tienen un plan el casino porque ayer noté que me han desbloqueado, creo que se dieron cuenta que tengo pruebas sufienciente para evidenciar esta injusticia y mal manejo de ellos. Pero aún estoy la espera de los 1000 dólares que me quitaron porque ese saldo en mi cuenta ya lo podía retirar
Myslím, že tak či onak je dobře, že váš účet je nyní opět přístupný. Ne každé vyšetřování ale končí špatně. Zablokování účtu jen dává kasinu šanci napravit některé nesrovnalosti a ušetřit vám mezitím ztrátu zůstatku - neříkám, že to potřebujete, řekl bych, že je to jen běžná praxe v některých kasinech
Dejte mi vědět s další aktualizací 🤞
I guess that one way or another, it's good that your account is now accessible again. Not every investigation ends badly though. Blocking the account just gives the casino a chance to clerify some irregularities and save you from losing the balance in the meantime - not saying you needed that, it's just a common practise in some casinos, I'd say
Let me know with the next update 🤞
Ale zatím mi nevrátili zůstatek, který mi vzali, pouze mě odemkli, ale díky tomu chápu, že to, co udělali, je špatné, ale požaduji, aby mi dali to, co mi vzali, což je 1000 dolarů
But so far they have not returned the balance that they took from me, they only unlocked me but that makes me understand that what they did is wrong but I demand that they give me what they took from me, which is 1000 dollars
Pero hasta el momento no me han devuelto el saldo que me quitaron, solamente me desbloquearon pero eso hace entender que lo que hicieron está mal pero exijo que me den lo que me quitaron que son 1000 dolares
Vzpomínám si, že jste ve stížnosti zmínil porušení pravidla pro více účtů.
Nějaké známky dalšího vysvětlení z kasina?
I can recall that in the complaint, you mentioned a multi-account rule violation.
Any sign of further explanation from the casino?
Podle kasina mi tímto způsobem řekl, že mám mnoho účtů, asi 12 účtů vytvořených s mými údaji, což je lež, protože mám pouze jeden účet a nevím, proč to řekli. Můj účet byl v současné době odblokován téměř nedávno, ale zůstatek 1000 dolarů mi nebyl vrácen, takže bych chtěl požádat, aby tento zůstatek vrátili, aby bylo možné výdělky vybrat.
According to the casino, he told me by this means that I have many accounts, some 12 accounts created with my data, which is a lie because I only have one account and I don't know why they said that. My account has currently been unlocked almost recently but the balance of 1000 dollars has not been returned to me, so I would like to request that they return that balance to be able to withdraw the earnings.
Segun el casino, me comentó por este medio que yo tengo muchas cuentas, algo de 12 cuentas creadas con mis datos, lo cual es mentira porque yo solo tengo una cuenta y no sé porque han dicho eso. Mi cuenta en la actualidad lo han desbloqueado casi recientemente pero el saldo de 1000 dolares no me lo han regresado por lo que me gustaria solicitar que me devuelvan ese saldo para poder retirar las ganancias.
Navíc to nemohu konzultovat v živé podpoře, protože to mají stále zablokované z mé IP a neobjeví se na mém počítači, ale na jiném počítači s jinou IP a internetovou sítí, pokud se zobrazí možnost podpory
In addition, I cannot consult it in live support because they still have it blocked from my IP and it does not appear on my computer but on another computer with another IP and internet network if the support option appears
Además no puedo consultarlo en soporte en vivo porque eso aun lo tienen bloqueado a mi ip y no me aparece en mi ordenador pero en otro ordenador con otra IP y red de internet si sale la opcion de soporte
Podle kasina mi tímto způsobem řekl, že mám mnoho účtů, asi 12 účtů vytvořených s mými údaji, což je lež, protože mám pouze jeden účet a nevím, proč to řekli. Můj účet byl v současné době odblokován téměř nedávno, ale zůstatek 1000 dolarů mi nebyl vrácen, takže bych chtěl požádat, aby tento zůstatek vrátili, aby bylo možné výdělky vybrat.
According to the casino, he told me by this means that I have many accounts, some 12 accounts created with my data, which is a lie because I only have one account and I don't know why they said that. My account has currently been unlocked almost recently but the balance of 1000 dollars has not been returned to me, so I would like to request that they return that balance to be able to withdraw the earnings.
Segun el casino, me comentó por este medio que yo tengo muchas cuentas, algo de 12 cuentas creadas con mis datos, lo cual es mentira porque yo solo tengo una cuenta y no sé porque han dicho eso. Mi cuenta en la actualidad lo han desbloqueado casi recientemente pero el saldo de 1000 dolares no me lo han regresado por lo que me gustaria solicitar que me devuelvan ese saldo para poder retirar las ganancias.
Myslím, že bys o tom měl Nicka informovat. Zdá se, že mu nyní chybí další vysvětlení.
Klikněte prosím na tento odkaz a dejte mu vědět, že vás kasino obvinilo z porušení pravidla pro více účtů, myslím, že by stačilo, kdybyste do stížnosti zkopírovali příspěvek týkající se 12 účtů. 🙏
I think that you should update Nick about that. It seems that he's missing further explanation now.
Please click this link, and let him know that the casino accused you of breaking the multi-account rule, I guess it would suffice if you just copy the post concernig 12 accounts to the complaint. 🙏
Nikdy jsem si nebyl zcela jistý, zda to kasina skutečně dokážou. Nyní se zdá, že mohou. 🤔
Nebojte se, stížnost stále běží, takže se nyní tým zaměří na hledání důkazů o jiných účtech, myslím, že to bude další krok.
I was never quite sure whether the casinos can truly do that. Now it seems that they can. 🤔
Don't worry, the complaint is still running, so now the team will focus on finding proof about other accounts, I guess that would be the next step.
Bonus King Castle CAsino ve výši 100 otočení zdarma je úžasný, po ověření je vloženo 20 EUR. O 12 hodin později €200 a hrálo se na mírně špatných úrovních, protože podle pravidel musíte hrát min/max €0,20.
Stalo se to trochu 1€ a 0,25€, druhý den jsem si vybral 120€ do bitcoinové peněženky a o 1 hodinu později 50€ navíc. Výběry schváleny do 5 minut a vyplaceny.
Není vyžadován žádný vklad, opravdu skvělý bonus. Mezi nejlepší, co jsem dostal, a opravdu dobré kasino a podle e-mailu z podpory byste měli získat VPN s IP z Brazílie a získáte přístup ke 3krát více hrám, myslel jsem, že říkali 14 000-15 000 her.
The King Castle CAsino bonus of 100 Freespins is awesome, €20 deposited after verification. 12 hours later €200 and played at slightly wrong levels as according to the rules you have to play min/max €0.20.
It happened to be a little 1€ and 0.25€, the next day I took out 120€ to the Bitcoin wallet and 1h later 50€ more. Withdrawals approved within 5 minutes and paid out.
No deposit required either, really great bonus. Among the best I got and really good casino and according to email from the support you should get VPN with IP from Brazil and you get access to 3 times as many games, I thought they said 14000-15000 games.
King Castle CAsino bonusen på 100 Freespinn är grym, 20€ insatt efter verifieringen. 12h senare 200€ och spelat på lite fel nivåer då man enligt reglerna skall spela min/max 0.20€.
Det råkade bli lite 1€ och 0.25€, tog dagen efter ut 120€ till Bitcoin plånboken och 1h senare 50€ till. Uttagen godkända inom 5min och utbetalade.
Behövs ingen insättning heller, riktigt grym bonus. Bland det bästa jag fått och riktigt bra casino och enligt mail från supporten skall man skaffa VPN med IP från Brasilien och man får tillgång till 3gg så mycket spel, tyckte dom sa 14000-15000 spel.
Nazdárek!
Jsem moc rád, že jste si udělal čas a přišel sem a osvítil nás takovou recenzí! Když už mluvíme o recenzích, víte, že můžete odeslat vlastní uživatelskou recenzi? Podívejte se na tuto sekci a udělejte to. 🙂
Jsem si jistý, že to kasino ocení.
Chcete zkusit?
Hey there!
I'm so glad you took the time to come here and enlighten us with such a review! Speaking about reviews, do you know you can submit your own user review? Check out this section, and make it happens. 🙂
I'm sure the casino would appreciate it.
Care to try?
Toto kasino mi neumožnilo vybrat poté, co jsem vyhrál 1084 BRL, když jsem hrál poctivě a splnil sázkové požadavky, zablokovali můj účet s tím, že jsem porušil podmínky bonusových hracích částek pod 1BRL a takové částky, když jsem hrál pod 1BRL, ani se to nepočítalo ke splnění sázkových požadavků. A dnes po. V chatu otevřu tiket po neúspěšném pokusu o výběr (i s již provedenou KYC verifikací). Právě mi zablokovali účet.
Následují obrázky.
Tento typ kasina nemůže dále fungovat, včetně bonusu, který jsem zde získal prostřednictvím kasinového guru.
To znamená, že jsem ztratil hodnotu, kterou jsem si poctivě vydělal.
This Casino did not allow me to withdraw after I won 1084BRL playing honestly and meeting the wagering requirements, they blocked my account saying.that I violated the terms of the bonus playing amounts below 1BRL and such amounts when played below 1BRL nor did not even count towards meeting the wagering requirements. And today after. I open a ticket in the chat after an unsuccessful attempt to make a withdrawal (even with the KYC verification already done). They just blocked my account.
Images follow.
This type of Casino cannot continue working, including the bonus I got here through Casino guru.
That is, I lost a value that I earned honestly.
Esse Casino não me permitiu realizar um saque após eu ganhar 1084BRL jogando de forma honesta e cumprindo os requisitos de aposta , eles bloquearam minha conta dizendo.que violei os termos do bônus jogando valores abaixo de 1BRL sendo que tais valores quando jogados abaixo de 1BRL nem sequer contavam para o cumprimento dos requisitos de aposta. E hoje após.eu abrir um um ticket no chat após uma tentativa mal sucedida de realizar um saque (mesmo com a verificação KYC já efetuada). Eles simplesmente bloquearam minha conta.
Seguem imagens.
Esse tipo de Casino não pode continuar funcionando , inclusive o bônus eu peguei aqui através do Casino guru.
Ou seja , perdi um valor que ganhei de forma honesta.
Ahoj!
Opravdu kasino diktuje minimální sázku? To je velmi neobvyklé, mohu-li říci.
Bohužel, hráči by měli dávat pozor na všechna související pravidla při hraní s bonusem, není standardní omezovat zakázané sázky. 🙁 Kéž by to šlo.
Prověřil jsem vaši stížnost a budu netrpělivě čekat na závěr.
Hello there!
Does the casino actually dictate a minimum bet? That is highly unusual, if I may say.
Sadly, players should keep an eye on all associated rules while playing with the bonus, it's not standard to restrict forbidden bets. 🙁 I wish it could.
I checked your complaint and, I'll wait for the conclusion eagerly.
Problém je v tom, že tyto sázky se nezapočítávaly do splnění požadavků, pouze ty s hodnotou 1BRL nebo vyšší a i ty s vyšší hodnotou počítaly pouze 1BRL, nepočítalo se nic, co by přesáhlo nebo bylo nižší. Také jsem se nikdy nesetkal s tím, že by omezovali minimální částku, a to není jasně uvedeno v podmínkách, které jsou dost matoucí. A navíc to nevidím jako důvod k zákazu účtu na dobu neurčitou.
The issue is that these bets did not count towards fulfilling the requirements, only those with a value of 1BRL or Higher, and even those with a higher value only counted 1BRL, nothing that exceeded or was below counted. I've also never seen them limit a minimum amount, and this isn't made clear in the terms and conditions which are quite confusing. And besides, I don't see that as a reason to ban an account indefinitely.
A questão é que essas apostas não contaram para o cumprimento dos requisitos, somente as que tinham valor de 1BRL ou Superior, e mesmo as de valor superior só contava 1BRL nada que ultrapasse ou que seja abaixo contava. Eu também nunca vi limitarem um valor mínimo, e isso não fica claro nos termos e condições que são bem confusos. E além disso não vejo nisso um motivo para banir uma conta por tempo indeterminado.
Pochopil jsem to, takové sázky jsou vyloučeny ze sázení. Řekl bych, že to jde opačným směrem než celý smysl sázkového příspěvku. 😕
Normálně jsou sázky omezeny pravidlem maximální sázky, aby se prodloužil proces sázení. To, co jsi popsal, je prostě trapné, řekl bych.
I understood the point, such bets are excluded from wagering. I'd say it goes in the opposite direction to the whole meaning of the wagering contribution though. 😕
Normally, the bets are limited by the max bet rule to prolong the wagering process. What you have described is just awkward, I'd say.
Jsem v pokušení provést zde vklad Právě jsem se plně ověřil, nevyřešil jsem sázku na bonus 20 £ KYC bez vkladu, ale hledal jsem spolehlivé licencované krypto kasino, které mi umožní používat VPN k obcházení zákazů jurisdikce a KingsCastle právě potvrdili, že já jako švédský hráč mohu používat VPN pro přístup k hracím automatům Pragmatic, aniž bych se musel obávat zabavení případných výher. Zní to dobře, ale také trochu pochybně, je tady někdo, kdo hraje s VPN a pravidelně zde vydělává peníze z hraní her, omezen ve vaší zemi?
Nemůžu být opatrný, i když mi dají zelenou, že?
I'm tempted to make a deposit here I have just gotten fully verified, didn't clear the wagering for the 20£ KYC no deposit bonus but I have been looking for a reliable licenced Crypto casino that lets me use VPN to bypass jurisdiction bans and KingsCastle just confirmed that I as a Swedish player can use VPN to access Pragmatic play slots without worrying about any potential winnings being confiscated. Sounds good but also kinda shady, anyone here that plays with VPN and regulary cash out here from playing games restricted in your country?
Can't be to careful even if they give me a green light, right?
Zachytil bych snímek obrazovky dokazující, že vám kasino umožnilo používat VPN bez omezení. Je lepší být připraven, řekl bych.
I would capture a screenshot proving the casino allowed you to use VPN without restrictions. It's better to be prepared, I'd say.
E-maily, které odesílají, když je váš účet připsán na Freeplay, byly velmi neobvyklé. Řeknou hráči, aby používal VPN (Brazílie doporučuje) a obsahuje průvodce odkazem, jak používat VPN a ten, který doporučují používat.
Ale nejsem přesvědčen. Podělím se o následující, i když si to od nás hráčů nepřejí.
POZNÁMKA: Informace v tomto e-mailu a všechny připojené soubory jsou důvěrné a jsou určeny výhradně pro použití jednotlivci nebo subjekty, kterým jsou určeny. Pokud nejste zamýšleným příjemcem, uvědomte prosím ihned odesílatele pomocí e-mailové adresy odesílatele a tento e-mail smažte. Tento e-mail byste neměli číst ani kopírovat, používat jej k žádnému účelu, šířit nebo sdělovat jeho obsah jakékoli jiné osobě. Upozorňujeme, že jakékoli možné osobní názory nebo názory prezentované v tomto e-mailu jsou výhradně názory autora a nemusí nutně představovat názory společnosti, pokud není výslovně uvedeno jinak. V důsledku toho se neočekává žádná odpovědnost za takové názory nebo názory. Přestože byla přijata veškerá přiměřená opatření, aby se zajistilo, že tento e-mail neobsahuje žádné viry, nemůžeme přijmout odpovědnost za jakékoli ztráty nebo škody vzniklé použitím tohoto e-mailu nebo příloh. Komunikace prostřednictvím e-mailu přes internet navíc není bezpečná a zprávy mohou být čteny, manipulovány nebo jinak kompromitovány neznámými třetími stranami. Nepřijímáme žádnou odpovědnost za správnost a úplnost přenosu informací obsažených v takovém sdělení ani za jakékoli zpoždění v přijetí.
Nějaké myšlenky ohledně toho?
The emails they send out when your account is credited with Freeplay was very unusual. They tell the player to use a VPN (Brazil recommend) and Includes a link guide on how to use a VPN and one they recommend using.
But I'm not convinced. I will share the following even though they don't want us players to.
NOTE: The information in this email and any attached file/s are confidential and intended solely for the use of the individual or entity to whom they are addressed. If you are not the intended recipient please notify the sender immediately using the sender email address and delete this email. You should not read or copy this email, use it for any purpose, disseminate it or disclose its contents to any other person. Note that any possible personal views or opinions presented in this e-mail are solely those of the author and do not necessarily represent those of the company, unless explicitly stated otherwise. Consequently, no liability is expected in respect of any such views or opinions. Although every reasonable precaution has been taken to ensure no viruses are present in this email, we cannot accept responsibility for any loss or damage arising from the use of this email or attachments. Moreover, communication via email over the internet is not secure and messages may be read, manipulated or otherwise compromised by unknown third parties. We do not accept any responsibility for the correctness and completeness of the transfer of information contained in such communication nor for any delay of receipt.
Any thoughts regarding this?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.