FórumKasinaKingamo Casino - všeobecná diskuze

Kingamo Casino - všeobecná diskuze

před 8 měsíci od hudaklaci
|
1213 zobrazení 21 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před 8 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Kingamo Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 8 měsíci

Ahoj.

Hrál jsem v tomto kasinu nedávno. (2023.12.30.)

Mám problém s ověřovacím procesem a tedy i platbou.

Myslím, že si ze mě dělají blázna a já se začínám nudit.

Příště budu muset tančit před kamerou a zpívat jméno kasina?

Na takovém webu už hrát nechci, nemám zájem o vylepšování uživatelského zážitku a na co jiného obvykle odkazují.

V minimálně 150 dalších kasinech nebyl s mými doklady žádný problém, ale tady na tom sedí 5 dní a pak požádají o další.

To se děje už dva týdny.

Automaticky přeloženo:
hudaklaci
před 8 měsíci

Ahoj, jaký má kasino problém s vašimi dokumenty a proč jsou zamítnuty? Nebo máte nějaký jiný problém s ověřením? Můžete mi tedy říci, o jaký konkrétní problém se jedná?

Každopádně když říkáš, že se to táhne dva týdny, tak to je přesně čas, který dáváme kasinům na vyřešení KYC a procesu výběru, takže v tomto případě bych doporučoval reklamaci, pokud jsi se za tu dobu nikam nedostal.

Jsi v ?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ano. Všem vám posílám e-mail a chat. DÍKY!

Automaticky přeloženo:
hudaklaci
před 8 měsíci

Měl jsem na mysli,podejte stížnost na tomto odkazu , kde se náš tým podívá na vaši situaci a pokusí se vám pomoci.

Pokud máš zájem, tak to určitě dej, protože za to nic nedáš.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ahoj


Ahoj


Prosím, neregistrujte se a nehrajte v tomto kasinu. Zaregistroval jsem se a hrál jsem a poté mi poslali e-mail, abych natrvalo uzavřel svůj účet kvůli závislosti na hazardních hrách. Poté uzavřeli i mé další účty na svých partnerských stránkách ve stejnou dobu, což znamená, že všechna kasina běžící na stejné licenci jsou všechna připojena. I když moje závislost se před lety vyprávěla i na jejich značkách betsofa. Kvůli tomu jsem přišel o 6500 $.


pokud podám stížnost

casinoguru řeknou sebevyloučení v jednom kasinu, to se neprojeví ani u jiných značek. Když jsem si otevřel účet u Kingama, nezablokovali mě a nechali mě hrát. Ale teď mi zablokovali účet v Kingamu a zároveň i jiné značky. Říká se, že sebevyloučení je individuální, pouze nepřichází do jiných značek se stejnou licencí, pak jaký je důvod uzavření mého druhého účtu? Dělají vše pro to, aby nevypláceli, a mění podmínky, když si hráči stěžují. Dělají to takto v modu operandi a pokud vyhrajete, vrátí vám zálohu, ale když prohrajete, žádná náhrada file

Upraveno autorem před 4 měsíci
Automaticky přeloženo:
antonyfast
před 4 měsíci

Vždy by to mělo být uvedeno v podmínkách kasina, kdykoli jde o uzavření účtů na jejich sesterských stránkách. Doporučujeme hráčům, aby si je vždy přečetli nebo se zeptali zákaznické podpory.

Chápu to správně, že máte v některém z těchto kasin nějaký skutečný zůstatek? Promiň, nepochopil jsem přesně, co jsi myslel.

Pokud máte pocit, že potřebujete pomoc našeho týmu pro stížnosti, dejte nám prosím vědět a oni se na problém, který máte, určitě podívají.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ahoj

Řekl jsem Kingamu, aby natrvalo uzavřel svůj účet kvůli závislosti na hazardních hrách, ale VIP manažer Kingamo okamžitě uzavře mé účty i u jiných značek. Nežádal jsem je, aby mi uzavřeli účet v jiných značkách, a pokud ho okamžitě uzavřeli v jiných značkách, co to znamená? Všechny značky běžící pod stejnou licencí jsou připojeny a se stejnou databází. Než jsem si otevřel účet u Kingama, byl jsem kvůli závislosti také uzavřen svůj účet u betsofa.

Byl jsem na to požádán v kasinu, že nechtěli odpovědět, a řekli mi, že vlastní vyloučení je platné pro jednotlivé značky, pak jak zavřou mé účty v jiných značkách, aniž bych jim to řekl. Nechápu proceduru sebevyloučení, když přijde do kasina, kde si dělají, co chtějí.


proč mi teď zavírají účty u jiných značek a neudělali to, když jsem se zaregistroval u Kingama?


filefile

Automaticky přeloženo:
antonyfast
před 4 měsíci

Jak jsem řekl, v podmínkách je obvykle uvedeno, že pokud zrušíte svůj účet kvůli problému s hazardními hrami, zruší váš účet nebo vám zablokuje používání svých sesterských stránek. Není to nic neobvyklého, opravdu. Před časem tato funkce nebyla vzrušující, takže si myslím, že to tak mělo být dříve. Pravděpodobně proto vám umožnili otevřít účet. Je to samozřejmě jen můj odhad.

Zkuste to vykomunikovat s kasinem a dejte nám prosím vědět, jak to dopadne.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ahoj

kasino zatím nereaguje a já vám dám vědět výsledek. Požádal jsem Kingamo o vrácení mých vkladů ve výši 6500 $ nebo můj účet s otočným prostorem a kasino Rocketwin musí být znovu otevřeno.


když podáme stížnost na sebevyloučení v casinoguru, vždy říkají, že to musí být přímo u konkrétní značky, nikoli v jednom kasinu, platí pro všechna kasina sdílející stejnou licenci. Jak můžeš říct, že to není nic neobvyklého? Proč jsou fóra casinoguru a sekce stížností rozporuplné?


Upraveno autorem před 4 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

file Ahoj


Proč se tato pravidla kasina liší pro každého hráče. A viděl jsem, jak někteří hráči stížnosti na sebevyloučení odmítli v casinoguru a vyhledali právní pomoc a dostali peníze z kasin. Znamená to, že kasino poruší pravidla při sebevyloučení a po právním jednání vrátí hráčům peníze. Proč kasino vrací hráčům peníze po právním jednání? Znamená to, že porušují pravidla sebevyloučení.


Hledáme, že casinoguru musí udělat něco pro sebevylučovací nástroje a informovat hráče, aby pochopili na webu casinoguru.


file

Upraveno autorem před 4 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ahoj

kasino zatím nereaguje a já vám dám vědět výsledek. Požádal jsem Kingamo o vrácení mých vkladů ve výši 6500 $ nebo můj účet s otočným prostorem a kasino Rocketwin musí být znovu otevřeno.


když podáme stížnost na sebevyloučení v casinoguru, vždy říkají, že to musí být přímo u konkrétní značky, nikoli v jednom kasinu, platí pro všechna kasina sdílející stejnou licenci. Jak můžeš říct, že to není nic neobvyklého? Proč jsou fóra casinoguru a sekce stížností rozporuplné?


Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Když podáte stížnost, odešlete ji samozřejmě kasinu, ve kterém jste se s problémem setkali. Snažím se říct, že není nic neobvyklého, když požádáte o sebevyloučení z jednoho kasina, zablokují vás i na jeho sesterských stránkách.



Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

file Ahoj


Proč se tato pravidla kasina liší pro každého hráče. A viděl jsem, jak někteří hráči stížnosti na sebevyloučení odmítli v casinoguru a vyhledali právní pomoc a dostali peníze z kasin. Znamená to, že kasino poruší pravidla při sebevyloučení a po právním jednání vrátí hráčům peníze. Proč kasino vrací hráčům peníze po právním jednání? Znamená to, že porušují pravidla sebevyloučení.


Hledáme, že casinoguru musí udělat něco pro sebevylučovací nástroje a informovat hráče, aby pochopili na webu casinoguru.


file

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

No, každý případ je samozřejmě jiný a náš reklamační tým je řeší individuálně. Snažte se prosím pochopit, že nejsme právníci, snažíme se stížnosti řešit, kdykoli je to možné a je to v naší kompetenci.

Některé z našich příruček týkajících se nástrojů sebevyloučení a mnoho dalšího si můžete přečíst zde .

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ahoj


Snažím se podat stížnost na Kingamo, ale tato stížnost pro mě nefunguje. Toto kasino velmi dobře zná mou závislost a nechalo mě hrát. Ale teď mi uzavřeli všechny účty ve svých značkách


Vážený casinoguru


můžete zkontrolovat můj účet, proč nemohu podat stížnost.


hráči si prosím přečtěte podmínky a udělejte snímek obrazovky, než budete hrát v této skupině. Poté, co jsem poslal stížnost jejich regulátorovi, změnili některé podmínky týkající se sebevyloučení.


Celkově je toto kasino dobré pro zpracování výběrů, ale zpomalí se, když vyhrajete, ale musíte počkat, i když je váš účet ověřený.

Upraveno autorem před 4 měsíci
Automaticky přeloženo:
antonyfast
před 4 měsíci

Ahoj. Dejte mi chvilku, prosím, a já to zkontroluji. Pokusím se vám co nejdříve ozvat.

Automaticky přeloženo:
antonyfast
před 4 měsíci

Mohu se zeptat, zda jste dříve měli nějaké jiné účty zde v Casino Guru? To může být ve skutečnosti důvod, proč bohužel nemůžete podat stížnost.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Abychom pomohli ostatním porozumět probíhajícím okolnostem ohledně toho, že konkrétní členové nemohou podat další stížnost, je důležité vysvětlit, že jiné dříve vytvořené účty byly zakázány kvůli porušení našich zásad v důsledku předchozích procesů stížností, tohoto konkrétního, stejně jako dalších vytvořených profilů. v budoucnu proto budou zakázány.

Upřednostňujeme zaměření na hráče, kteří zastávají férový přístup a hledají pomoc prostřednictvím Centra řešení kasino Guru .


Upraveno autorem před 4 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 8 hodinami

Toto kasino je naprostý vtip a mělo by být zakázáno. Nejprve přijali všechny dokumenty, které jsem poslal. Pak jsem provedl repatriaci, takže se rozhodli požadovat obrázek, kde držím pas a lístek s čísly. První obrázek byl zamítnut, protože na obrázku nebyly vidět ruce. Nyní byl obrázek schválen, ale tentokrát jsou bez videa na stejné téma. Tady si kreslím vlastní linii. To už není žádné zabezpečení. Prokázal jsem jim svou totožnost, adresu a způsob platby. Nic jiného ode mě nedostanou. Další adresa pro mě je Askgamblers...

Upraveno autorem před 8 hodinami
Automaticky přeloženo:
Sjarbelo
před 7 hodinami

ahoj,

Rád bych pochopil, co se vám stalo, tak doufám, že vám nebude vadit pár otázek.

Zdá se mi, že se kasino rozhodlo požádat vás o účast na ověřovacím hovoru; je to tak?

Zdá se, že tuto možnost odmítáte z bezpečnostních důvodů.

Obvykle je takový hovor nutný k tomu, abyste prošli KYC a byli schváleni pro případné výběry. Když hráč odmítne výzvu podstoupit, je to pro kasino vysoce podezřelé.

Chápu, že vám to může připadat jako složitá poptávka, ale upřímně řečeno, nakonec by bylo dobré si uvědomit, že kasino prostě nemá luxus setkat se s vámi tváří v tvář. Takže pokud se domnívají, že je tato akce nezbytná, přijal bych to a získal peníze. Budete mít spoustu času na to, abyste jim poskytli zpětnou vazbu k postupu, až tuto „zkoušku" skutečně projdete.

Například místo uzavření účtů hráčů, aniž bychom provedli úplné vyšetřování jakýchkoli podezření, se vytrvale snažíme přesvědčit zástupce kasina, aby skutečně prošli ověřovacím hovorem s hráčem.

Jen jsem chtěl, abys to věděl.




Automaticky přeloženo:
před 7 hodinami

Ei vaan he pyysivät minua tekemään videon. Minusta KYC-prosessiin ei tarvita mitään videoita vaan siinä varmennetaan asiakkaan henkilöllisyys, osoite a pankkitiedot. Selfienkuvan vielä ymmärrän, mutta videon tekemistä en enää ymmärrä. Laitan alle vielä viestin, mitä he ovat vailla

„Děkujeme za poskytnutí jedinečné fotografie.

Vzhledem k rostoucím pokusům o podvody na internetu se snažíme prosadit všechna možná opatření, abychom zajistili bezpečnost finančních prostředků našich zákazníků.

Abyste mohli přistoupit k dodatečnému ověřovacímu postupu, natočte prosím s vaším dokladem (pasem) krátké video sebeidentifikace. Připravte si prosím svůj dokument a kus papíru s ručně psaným datem záznamu a názvem našeho produktu.

Věci, které musíte ve videu provést:

1. Řekněte své celé jméno, datum pořízení videa na přední kameru a že toto video je věnováno procesu dodatečného ověření na webových stránkách naší společnosti.

2. Ukažte, co je kolem vás, abychom se mohli ujistit, že poblíž nejsou žádné třetí strany.

3. Mávejte rukou před obličejem několik sekund, abyste se ujistili, že nepoužíváte žádný software pro úpravu obličeje.

4. Ukažte se, že držíte dokument a papír s dnešním datem názvu našeho produktu.

5. Abyste se ujistili, že je váš dokument pravý, vyjměte kus papíru a ukažte dokument blízko fotoaparátu a otočte jej v různých úhlech, abychom na dokumentu viděli blikající hologramy a vodoznaky."

Upraveno autorem před 7 hodinami
Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky