Jen pro upozornění – FatPirate Casino nemá řádnou licenci a existuje poměrně dost stížností na zpožděné výběry a špatnou podporu. Pokud s nimi máte potíže, doporučuji podat stížnost prostřednictvím Casino Guru nebo AskGamblers. Možná by to pomohlo s rozjetím věcí.
Hodně štěstí - snad se to vyřeší!
Hey, just a heads-up — FatPirate Casino doesn’t have a proper license, and there are quite a few complaints about delayed withdrawals and poor support. If you're having trouble with them, I’d recommend filing a complaint through Casino Guru or AskGamblers. Might help get things moving.
Good luck — hope it gets sorted!
Jen pro upozornění – FatPirate Casino nemá řádnou licenci a existuje poměrně dost stížností na zpožděné výběry a špatnou podporu. Pokud s nimi máte potíže, doporučuji podat stížnost prostřednictvím Casino Guru nebo AskGamblers. Možná by to pomohlo s rozjetím věcí.
Hodně štěstí - snad se to vyřeší!
Hey, just a heads-up — FatPirate Casino doesn’t have a proper license, and there are quite a few complaints about delayed withdrawals and poor support. If you're having trouble with them, I’d recommend filing a complaint through Casino Guru or AskGamblers. Might help get things moving.
Good luck — hope it gets sorted!
Děkuji, už jsem tu podal stížnost. Ale bude to chvíli trvat. Díky za tip.
S pozdravem
Thank you, I've already filed a complaint here. But it'll take a while. Thanks for the tip.
Kind regards
Danke dir ich habe auch schon eine Beschwerde eingereicht hier. Aber das dauert erstmal bisschen auf jeden Fall danke für den Tipp.
Mfg
Opravdu hrozné kasino s hroznou podporou. Po čtyřech dnech jsem stále neobdržel žádnou výplatu a když jsem pokračoval ve hře s 50centovými sázkami, dostal jsem roztočení zdarma na Chilli Picante. Hra se pak zamrzla a už deset hodin čekám na podporu.
A truly terrible casino with terrible support. After four days, I still haven't received a payout, and when I continued playing on 50-cent bets, I got free spins on Chilli Picante. The game then froze, and I've been waiting for support for ten hours now.
Richtig schlechtes Casino und schlechter Support. Nach 4 Tagen immer noch keine Auszahlung und alsnich weitergespielt habe auf 50 Cent kamen Freispiele bei Chilli picante. Das spielt hat sich aufgehangen und seit 10 Stunden warte ich auf Hilfe vom support
Hej, co se týče výběru peněz, když si přečteš ostatní příspěvky, uvidíš, že někdy je čekání delší, než si myslíš. Takže bych se na to teď připravil.
Co se týče toho bonusu ve hře, který jsi zmínil, podařilo se ti to vyřešit s podporou, nebo ne?
Hey, as far as withdrawing money is concerned, if you read the other posts, you'll see that sometimes the wait is longer than you might think. So I would prepare myself for that now.
As for the bonus in the game you mentioned, did you manage to resolve it with support or not?
A jak dlouho by to mohlo trvat? Záleží na tom, jestli je to v kryptoměnách nebo bankovním převodem?
Ne, problém trvá už dva dny. Podpora se mi měla ozvat, ale ani se mi neaktualizuje herní historie, takže nemůžu poslat ID, a ani hra nefunguje.
And how long could that take? Does it matter whether it's in crypto or via bank transfer?
No, the problem has existed for two days. Support was supposed to get back to me, but neither my game history is updating so I can't send the ID, nor is the game working.
Und wie lange kann das Dauer ? Ist es dann egal ob in Krypto oder per Bank?
Nein das Problem besteht seit 2 Tagen Support wollte sich eigentlich melden aber weder mein spielverlauf wird aktualisiert sodass ich die ID senden kann noch geht das Spiel
Rozhodně záleží na platební metodě. Kryptoměny by měly být rychlejší, ale jak jsem říkal, hráči v tomto kasinu někdy čekají až dva týdny.
Vidím, že problém s bonusy stále nebyl vyřešen. Říkali, že se vám ozvou? Byl víkend, takže je možné, že se tím nezabývali.
It definitely depends on the payment method. Crypto should be faster, but as I said, sometimes players wait up to two weeks at this casino.
I see that the bonus issue still hasn't been resolved. Did they say they would get back to you? It was the weekend, so it's possible they didn't deal with it.
Dobrý den, ne, žádost o bonus stále nefunguje, protože mám poslat ID sázky, což není možné, protože historie plateb nebyla aktualizována od 28. listopadu a já jsem hrál 29. listopadu. Zatím nic neodpovídá ani se nic nezpracovává.
Hello, no, the bonus request still isn't working because I'm supposed to send the betting ID, which isn't possible since the payment history hasn't been updated since November 28th, and I played on November 29th. Nothing is being answered or processed yet.
Hallo nein die bonusanfrage geht immer noch nicht da ich die wett ID schicken soll was auch nicht geht da der Zahlungsverlauf nicht aktualisiert wird seit dem 28.11. und ich habe am 29.11. gespielt. Es wird immer noch nichts beantwortet oder bearbeitet
Ale to by mělo být nějakým způsobem viditelné v systému kasina. Pokud budete mít problémy i nadále a nikdo vám nereaguje a nic se nevyřeší, určitě se na mě obraťte a my se vám pokusíme pomoci.
But this should be visible in the casino system somehow. If you continue to have problems and no one responds to you and nothing is resolved, be sure to get back to me and we will try to assist you.
Už tři dny se snažím tento problém vyřešit a nic se nezměnilo. 29. a 30. listopadu se mi nezobrazují a hra stále nenačítá roztočení zdarma. Podpora pořád říká, že to bude chvíli trvat, ale tři dny?
I've been trying to solve this problem for three days now, and nothing has changed. The 29th and 30th of November aren't showing up for me, and the game still isn't loading the free spins. Support just keeps saying it will take time, but three days?
Ich probiere seit 3 Tagen das Problem zu lösen und es ändert sich nichts. Der 29. und auch der 30.11. wird mir nicht angezeigt und das Spiel lädt nach wie vor nicht die Freispiele. Der Support vertröstet nur mit Zeit aber 3 Tage?
Řekli vám také nějaký odhadovaný čas? Nebo vám jen řekli, že to bude obecně trvat a vy nevíte? Pokud provedou nějaké šetření, může to trvat déle než pár dní. Pokud to dělají i s poskytovatelem her, možná na něj a jeho výsledek počkají. Zmínili se o něčem takovém?
Did they also tell you some estimated time? Or just they told you it will take in general and you don't know? If they do some investigation it can be more than few days. If they are doing it also with the game provider, maybe they wait for them and their result. Did they mention something like that?
No, pokud se stane chyba, je jasné, že pokrok nebude pokračovat.
Pokud se vám do několika dnů neozveme, kontaktujte mě prosím a my se vám pokusíme s reklamací pomoci.
Máš nějaké screenshoty z té konverzace nebo toho, co se ve hře dělo?
Well, if there is an error, it is clear that progress will not continue.
If you do not hear from us within a few days, please contact me and we will try to help you with a complaint.
Do you have any screenshots of the conversation or what happened in the game?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
[email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: [email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.