FórumKasinaKasino mi zabavilo výhru

Kasino mi zabavilo výhru

před 10 měsíci od Glamors12
|
1289 zobrazení 11 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 10 měsíci

kasino takavarikoi voittoni 4000e koska olin suljettu pois heidän sisarsivustollaan peliongelman takia.

rekisteröidyin kasinolle omilla henkilötiedoilla. Suoritin kyc onnistuneesti. Onnistuin nostamaan 1000e onnistuneesti. Sitten yritin nostaa 4000e ja sain heiltä sähköpostia:


Děkuji za Váš e-mail.


Po kontrole vašeho účtu jsme zjistili, že jste požádali o vyloučení z naší sítě kasin.


Podle našich zásad odpovědného hraní byl váš nový účet zablokován a zůstatek zrušen.


Přečtěte si prosím odstavec 15.3 našich Všeobecných obchodních podmínek, kde je uvedeno následující:

„Vynaložíme veškeré přiměřené úsilí k prosazení našich zásad odpovědného hazardu. Nesmíte se pokoušet obcházet nástroje a opatření pro zodpovědné hraní. Nepřijímáme žádnou odpovědnost nebo ručení, pokud budete pokračovat v hazardních hrách nebo používáte stránku s úmyslem se záměrně vyhnout příslušným opatřením a/nebo nejsme schopni prosadit naše opatření/zásady z důvodů mimo naši přiměřenou kontrolu. Kromě toho, pokud si zaregistrujete nový účet v době, kdy máte v našem systému vlastní vyloučení, budeme oprávněni zablokovat nový účet, který si u nás otevřete, zrušit veškeré zbývající prostředky na účtu a nebudeme povinni vrátit peníze vám veškeré finanční prostředky, které jste vsadili nebo vyhráli prostřednictvím nového účtu."

„Přijmeme veškerá přiměřená opatření, abychom zajistili dodržení limitů vkladů nebo ztrát. Neneseme však odpovědnost, pokud tyto limity obcházíte otevřením dalších účtů nebo jinými prostředky."



ONKO TÄMÄ OIKEIN?


Automaticky přeloženo:
Glamors12
před 10 měsíci

Ahoj!

Část příspěvku je pro mě bohužel nečitelná, umím číst ve vašem jazyce. Souvisí to nějak s vaší stížností na Boo Casino? Myslím, že by bylo dobré se alespoň podělit o to, kde k tomu došlo.

Dej mi vědět.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 10 měsíci

kasino zabavilo mé výhry ve výši 4000 e, protože jsem byl zabanován na jejich sesterské stránce kvůli problému s hrou.


Zaregistroval jsem se v kasinu se svými osobními údaji. Prošel jsem kyc úspěšně. Podařilo se mi úspěšně vybrat 1000e. Pak jsem zkusil vybrat 4000e a dostal jsem od nich e-mail, že mi zrušili výhru.


je to správně? za prvé, když jsem nemohl hrát v jejich kasinu, proč mě přijali jako hráče? Použil jsem 100% stejné osobní údaje.

https://casino.guru/fair-gambling-codex-for-casinos#self-exclusions

Bez ohledu na to, co hráči dělají, pokud kasino někoho nechá hrát, přestože má sebevyloučení v souvisejícím kasinu, nemělo by to být důvodem k zadržení výher.


toto je zneužívání zranitelného hráče



Automaticky přeloženo:
Glamors12
před 10 měsíci

Ahoj.

Ano přesně! Jakmile vám kasino dovolí hrát i přes sebevyloučení, zneplatnit vaše výhry jen tak je velmi neférové chování – a pokud se mě ptáte, také docela hloupá výmluva.

Nezapomeňte ve stížnosti uvést všechny! Pokud váháte s odesláním, měli byste to udělat.

Jen si teď nejsem jistý, zda je to problém, kterému čelíte v Boo Casino, tak mi prosím dejte vědět.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 10 měsíci

Ano, platí to pro boocasino. Jen se bojím, jestli někdy dostanu svých 4000e výběr. Jak se podobné situace řešily? Jak se k tomu staví kasino guru? 4000e je hodně peněz, které jsem vyhrál legálně. To, že mi nebylo zakázáno hrát v jejich kasinu, není moje chyba. kasino se chová nezodpovědně, nereaguje ani na emaily.

Upraveno autorem před 10 měsíci
Automaticky přeloženo:
Glamors12
před 10 měsíci

Musím říci, že vaše stížnost je poměrně složitá a nepřísluší mi nyní kasino posuzovat.

Sám si také nejsem vědom žádné podobné situace, klidně si projděte všechny podané stížnosti, to bych udělal. 🤔

https://casino.guru/complaints/

Velmi dobrou zprávou je, že se o problém nyní stará Jozef, a jak již zmínil, nyní je čas, aby kasino zasáhlo a vysvětlilo situaci z jejich pohledu.

Počkám na to, jestli ti to nebude vadit.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 9 měsíci

Případ byl vyřešen, ale kasino bohužel nesouhlasilo a nesouhlasilo s vyplacením mých výher. Jsou nezodpovědní.

Automaticky přeloženo:
Glamors12
před 9 měsíci

Vím. 🙁

Tento případ jsme probírali na pravidelném hovoru, kde se snažíme přijít na složitější stížnosti. S tímto závěrem plně souhlasím:

„S ohledem na všechny poskytnuté informace včetně webových stránek kasina, žádosti hráče, potvrzení kasina a registrace pomocí stejných přihlašovacích údajů nebylo zřejmé, že by se vyloučení z MrFortune týkalo Boo Casino.


Domníváme se, že tato situace mohla být řešena lépe a proces sebevyloučení by se měl zlepšit u všech značek na této platformě. Domníváme se, že jakmile kasino zjistilo, že umožnilo hraní problémovému hráči, mělo účet zavřít, ale přesto doplatit zbývající zůstatek. Pokud by hráč prohrál, kasino by mělo platné důvody k odmítnutí vrácení peněz."

V důsledku toho bylo hodnocení sníženo o 4342 černých bodů. kasino by mělo na svém přístupu skutečně zapracovat!

Automaticky přeloženo:
Radka
před 9 měsíci

Podívej, co jsem právě našel.

https://www.gamblingnews.com/news/mga-imposes-suspension-against-green-feather-online-limited/amp/

Netuším, jak mám postupovat při reklamaci, pokud byla licence hry odebrána této společnosti. Mohl by mi Josef pomoci?

Automaticky přeloženo:
Glamors12
před 9 měsíci

Ach, to je špatné 🙁.

Prozatím se zdá, že kasino bylo zadáno podle objednávky:

"Pozastavení fakticky zakazuje Green Feather Online nabízet jakékoli hazardní operace. MGA však uvedla, že provozovatel musí poskytnout přístup svým již registrovaným zákazníkům a zpracovat refundace částek na jejich účtech v souladu s předpisy o hazardních hrách v zemi." . Stejně jako u jiných takových pozastavení může být rozhodnutí předmětem odvolání, pokud Green Feather Online zváží jeho napadení. "

Bohužel si nejsem jistý, jaký by byl výsledek pro hráče ve složitějších situacích!

Obávám se, že toto prohlášení se týká pouze běžných hráčů s aktivní rovnováhou, ale ne hráčů, kteří si stěžují.

Děkuji za tento článek, přepošlu ho Josefovi. Rád bych řekl něco pozitivního, ale v tuto chvíli nemám nic na mysli. 🙁

Pokud dostanu nějaké další aktualizace, určitě vám dám vědět!

Automaticky přeloženo:
Radka
před 7 měsíci

Ahoj Radko. Tento provozovatel kasina je velmi stinný. Zabavili mi výhry, protože řekli, že bych měl být chráněn na všech jejich kasinových stránkách, ale dodnes je můj kasino účet na jejich sesterské stránce bcasino otevřený. Neustále mi také posílají reklamní emaily a nemohu se nijak spojit s operátorem. Jediný, kdo se ozval, byl guru kasina Josef. To, že mi zabavili výhru, protože podle nich bych měl být "chráněn" v celé jejich síti, proč je účet bcasino stále otevřený? Důvodem zabavení byl podle mě jasný podvod a výmluva. Jak mohu kontaktovat kasino, aby zastavilo reklamní e-maily a zaplatilo mé výhry. 😭

Automaticky přeloženo:
Glamors12
před 7 měsíci

Takže naprosto chápu vaši frustraci a soucítím s vámi. Co se týče reklamy a toho, že ti pořád nějaké posílají, tak by mě zajímalo, jestli nemůžeš zablokovat jejich email, abys ho nedostal. Myslím, že jsem to udělal, když jsem měl nějaký nevyžádaný spam. Pokud jde o výplatu, byl bych velmi rád, kdyby se vám to povedlo, ale jsem spíše skeptický, protože se zatím nic takového nestalo a kasino nemůžete kontaktovat.

Je mi líto, ale nevím, jak moc bych vám ještě mohl pomoci.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
CandyBlitzBombs_flash_alt
Bezplatný automatový turnaj s výherním fondem ve výši 1000 € právě probíhá!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky