FórumKasinaKasino Iwild neposílá vklad

Kasino Iwild neposílá vklad

před měsícem od castellogianmichele
|
431 zobrazení 7 odpovědí |
|
před měsícem

Provedl jsem vklad bankovním převodem, ale na můj herní účet nic nedorazilo, čekám více než 12 hodin, ale můj bankovní účet se ukazuje jako odcizený, prosím pomozte mi, také jsem u vás otevřel stížnost a je to čekání na ověření na vašem webu, filefilefile

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Kontaktoval jsem i finanční oddělení, ale nikdo mi na to neodpovídá ani nic neříká

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dodnes nic nedorazilo, nikdo z oddělení mi neodpovídá

Automaticky přeloženo:
castellogianmichele
před měsícem

Dobrý den, ptal jste se v bance, zda vše proběhlo v pořádku? Vidím, že jsi také psal do kasina, ale pokud nepracují o víkendech, pravděpodobně proto neodepsali. Zkuste to určitě ještě dnes nebo počkejte, až vám odepíšou a dají vědět, co se může dít.

Otevřeli jste i stížnost, tak uvidíme, jestli náš tým pomůže nebo jak to celé dopadne.

Pokud se vám ozve kasino, dejte mi vědět.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

file Čekám na zprávy

Automaticky přeloženo:
castellogianmichele
před měsícem

Dobře, děkuji za odpověď. Ze snímku obrazovky toho moc nepoznám, protože to moc dobře nevidím a nejde to přiblížit, ale jak jsem řekl, až budete mít něco nového, dejte mi vědět.😉

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Vyřešeno

Automaticky přeloženo:
castellogianmichele
před měsícem

Skvělé, tak jsem rád, že se to povedlo. Konec dobrý vše dobré.

Myslíte, že dáte kasinu ještě šanci? 🙂

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky