DomůFórumKasinaKasino, které si zaslouží HIGH-5

Kasino, které si zaslouží HIGH-5

 od jamieshaw8282
|
2 979 zobrazení 9 odpovědí |
|

Určitě pošlu Double HIGH-5 na Very-least To the One And Only Dreams Casino!!! Nejen, že jsou více než důvěryhodní! Zákaznický servis osvobozuje hvězdné lidi! Takže vážně pusťte ty ostatní dno sudu, kasina Wannabe nejsou nic menšího než noční můra! Dávám tomu 10 z 10, všichni teď vypadněte ze svého zadku a zažijte „sen", který stojí za to si zapamatovat Stojí za to, že je váha ve zlatě!!!🤠🤙🏼

Automaticky přeloženo:
jamieshaw8282

Ahoj, jsem rád, že jsi našel kasino, které se ti líbí. Mluvíte o tomto kasinu Dreams? https://casino.guru/Dreams-Casino-review

Automaticky přeloženo:

High 5 Casino je hrozné, protože neověří můj účet, i když jsem prošel ověřovacím procesem, mám dokonce snímky obrazovky, které dokazují, že moje ověření stále odmítají, protože nechtějí platit. file

Automaticky přeloženo:
Simonb339

Ahoj, takže pokud je vaše ověření odmítnuto, poslalo vám kasino vysvětlení, proč se to děje a jaký je důvod? Odeslali jste dokumenty, které byly zamítnuty? Nejlepší by bylo jít přímo ke kořeni věci. Obávám se, že nebudete moci provést výběr, dokud jej úspěšně neprojdete, takže se asi dostaneme k relevantním informacím.

Pokud budou problémy přetrvávat a kasino vás neověří ani do 14 dnů, pak bych doporučil podat stížnost.

Počkám, jak se to vyvine.

Automaticky přeloženo:

Toto kasino mi nikdy neposlalo žádné vysvětlení, proč bylo mé ověření zamítnuto. Přijala všechny dokumenty a to je na konci, že je to odmítnuto, takže netuším proč; protože jak jsem řekl, nedali mi důvod k odmítnutí. Dokonce jsem poslal e-mail High 5 Casino o zamítnutí ověření a oni mi řekli, abych to zkusil znovu, což jsem udělal, a ukázalo se stejné chybové hlášení, které jsem připojil v původním příspěvku, a to „ověření odmítnuto" bez odůvodnění.

Upraveno autorem
Automaticky přeloženo:
Simonb339

Pokud se to děje neustále a kasino vám nemůže nic vysvětlit, pak už bych asi nebyl trpělivý. Vždy by měli uvést relevantní důvod nebo řešení, a pokud ne, uvažoval bych o podání stížnosti, jak jsem již avizoval.

Není správné nechat hráče jen tak čekat a nakonec jen odmítnout dokumenty a nic o tom neříkat.

Co myslíte, půjdete do toho? 🤔

Automaticky přeloženo:
Jaro

High 5 Casino není kasino, které je na této webové stránce podporováno pro podávání stížností. Ale podal jsem stížnost na AskGamblers a oni s tím nedokázali nic udělat. Takže mohu podat stížnost FTC, pokud vše ostatní selže.

Automaticky přeloženo:

High 5 určitě posílám proč ne že je to jen nahoda

High 5 Casino není kasino, které je na této webové stránce podporováno pro podávání stížností. Ale podal jsem stížnost na AskGamblers a oni s tím nedokázali nic udělat. Takže mohu podat stížnost FTC, pokud vše ostatní selže.

Automaticky přeloženo:

Pokud kasino v databázi nemáme, stačí vybrat jiné a do popisu situace napsat, o jaké kasino se ve vašem případě jedná. Náš tým se na to podívá a pokusí se vám pomoci. Tak to s námi klidně zkuste také.

Samozřejmě pokud ne a budete reklamovat jinde, určitě nám dejte vědět, jak to dopadlo.

Automaticky přeloženo:

High 5 určitě posílám proč ne že je to jen nahoda

Ahoj, nerozumiem tomu čo píšeš. Máś tu aj ty nejaké skúsenosti alebo nie ? Chcela by si sa s niečím podeliť ?

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky