Ahoj!
Je politováníhodné, že vás pozoruji jako náchylného hráče, který se rozhodl zúčastnit se kryptoměnového kasina s poměrně slabou licencí.
Rád bych to však vysvětlil dále.
Krypto kasina mají blíže k anonymním kasinům a jak název napovídá, raději využívají nesledovatelné krypto platby. To má za následek nižší požadavky na ověření, protože například ověření možnosti platby kryptoměnami nedává smysl. Ještě důležitější je, že se mi zdá, že systém tohoto kasina zjistí pouze stejné e-mailové adresy a další registrační údaje, když je vytvořen nový účet. Je smutné, že takovému jednoduchému nastavení se lze poměrně snadno vyhnout, takže můžete skončit s více než jedním aktivním účtem.
Obecně platí, že krypto kasina chtějí hráčům poskytnout méně administrativy a kontrol.
Zranitelní hráči by se tak podle mého názoru měli vyhýbat kasinům se slabšími opatřeními KYC, jako jsou anonymní kasina a částečně krypto kasina – podle toho, jak dobře systém rozpozná „podobné" registrační údaje.
S tím jde i licenční kvalita. Věděli jste, že úsilí, které kasina vynakládají na ověření hráče, souvisí také s jejich licencemi? Je smutné, že CIL patří mezi nejslabší:
"Bohužel CIL nemá online zastoupení a informace o nich jsou velmi vzácné, takže není jasné, co přesně se od držitelů licence vyžaduje, aby mohli fungovat. Zdá se také, že se málo pozornosti věnuje postupům odpovědného hazardu a žádné formální stížnosti postup pro hráče. To vyvolává řadu pochybností o bezpečnosti a spolehlivosti kasin provozovaných na základě této licence, a proto by si hráči měli dávat pozor na to, na kterých stránkách se rozhodnou hrát."
Navíc: „Jediná informace, pokud jde o kontaktování regulátora, je e-mailová adresa, kterou lze nalézt na jakémkoli certifikátu CIL: info@curacaolicensing.com nebo helpdesk@curacaolicensing.com ."
Více podrobností zde 👈
Technicky je to dost špatná podpora pro hráče v nesnázích.
Opět si troufám tvrdit, že závislí hráči by měli být opatrní, když přistupují ke krypto kasinům se slabou licencí.
Takže, když se zeptáte: "Proč tomu regulační orgány nevěnují pozornost. Kde je zákon?"
Vsadím se, že odpověď je bohužel zcela jasná.
Každopádně mě znepokojuje ta část, kde říkáte, že kasino nevyžadovalo ověření KYC a tak dále. Svůj účet nebo účty můžete kdykoli znovu otevřít.
Vzhledem k tomu, že se jedná o velmi vážné téma, nedělal bych ukvapené závěry, i když na to mám svůj názor. Místo toho bych vás chtěl požádat o bezplatnou stížnost prostřednictvím Centra řešení problémů Casino Guru .
Věříme, že obě strany by měly podniknout nezbytné kroky, aby se vyhnuly potenciální újmě způsobené znovuotevřením účtu, i když každou situaci je třeba posuzovat samostatně. Proto považuji stížnost, kterou můžete vytvořit kliknutím/klepnutím na tento odkaz 👈, za dobrý krok.
Myslíte, že to dokážete? Pokud máte další otázky týkající se procesu reklamace nebo jen přemýšlíte, co dělat dál, dejte nám prosím vědět.
Záleží nám na tom, abychom vám pomohli.
Hello!
It is regrettable to observe you as a susceptible player who chose to participate in a cryptocurrency casino with a quite weak license.
I would like to explain further, though.
Crypto casinos are closer to anonymous casinos, and as the name suggests, they prefer to use untrackable crypto payments. This results in lower verification demand, because verifying the crypto payment option makes little sense for instance. More importantly, to me, it seems that this casino's system only spots the same email addresses and other registration details when a new account is created. Sadly, such a simple setting may be avoided quite easily, so you may end up with more than one active account.
In general, crypto casinos want to provide players with less administration and checks.
Thus, in my opinion, vulnerable players should avoid casinos with weaker KYC measures, such as anonymous casinos and partially crypto casinos - depending on how well the system recognizes "similar" registering details.
In hand with that goes the license quality. Did you know the efforts casinos take to verify a player are also related to their licenses? Sadly, the CIL is among the weakest:
"Unfortunately, C.I.L. has no presence online and information about them is very scarce, so it is unclear exactly what is required of licensees for them to be able to operate. There also appears to be little attention to responsible gambling procedures, and no formal complaints procedure for players. This casts a lot of doubt on the safety and reliability of casinos operating under this license, and so players should be careful about which sites they choose to play at."
Additionally: "The only information with regards to contacting the regulator is an e-mail address which can be found on any C.I.L certificate: info@curacaolicensing.com or helpdesk@curacaolicensing.com."
More details are here 👈
Technically, it's quite poor support for players in trouble.
Again, I dare to say that addicted players should be careful when approaching crypto casinos with a weak license.
So, when you ask, "Why the regulators are not paying attention to this. Where is the law ?"
I bet the answer is regrettably quite obvious.
Anyway, I'm concerned about the part where you say that the casino did not require KYC verification and so on. You can reopen your account or accounts anytime.
Since this is a very serious topic, I would not jump to conclusions, though I have my own opinion on it. Instead, I'd like to ask you to submit a free-of-charge complaint through the Casino Guru Resolution Center.
We believe that both sides should take necessary steps to avoid potential harm caused by reopening an account, though each situation should be considered separately. Hence, I feel the complaint, which you can create by clicking/tapping this link 👈, is a good step to take.
Do you think you can do that? If you have further questions regarding the complaint process or just wonder what to do next, please let us know.
We care to help you out.
Automaticky přeloženo: