Dobrý,
Jen prosím pamatujte, že jsme fórum, které je nestranné a poskytuje pomoc hráčům, kteří mají potíže, nikoli kasino. Vynaložíme proto veškeré úsilí, abychom vám pomohli; pokud však opravdu chcete, aby to kasino vědělo, měli byste zprávu nasměrovat jemu.
Každopádně z toho, co jsem viděl ve stížnosti, je opravdu potřeba tuto věc řešit a prošetřit. Poskytněte tedy Kristině prostřednictvím stížnosti všechny relevantní e-maily nebo snímky obrazovky, které máte k dispozici.
Myslím, že kasina umožňující „rychlý" registrační proces jsou pro zranitelné hráče podstatně nebezpečnější, protože počet údajů potřebných k registraci dalšího účtu je značně omezený.
jaký na to máte názor?
Good,
Just please remember that we are a forum that is impartial and provides assistance to players who are having difficulties, not the casino. We will therefore make every effort to assist you; however, if you truly want the casino to know, you should direct the message to them.
In any case, from what I saw in the complaint, this matter really needs to be addressed and investigated. Thus, please provide all relevant emails or screenshots you have at your disposal to Kristina through the complaint.
I think casinos allowing a "quick" registration process are considerably more dangerous to vulnerable players because the number of details needed to register another account is pretty limited.
What is your opinion on that?
Automaticky přeloženo: