FórumKasinaK8 Casino - všeobecná diskuze

K8 Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před rokem od nix1
|
4518 zobrazení 34 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
Radka
před 11 měsíci

Nevíme, proč byla zamítnuta.

k8casino není ve skutečnosti živá podpora, protože žádost o odpověď od finančního oddělení trvá až 24 hodin. Tak jsem se neptal.

k8 trvá dlouho, než se s oddělením spojí.


Je jasné, že od k8casino neobdržíte odpověď na podání žádosti.

Upraveno autorem před 11 měsíci
Automaticky přeloženo:
soukata
před 11 měsíci

To je smutné!

Jak může někdo vyřešit problém bez fungujícího komunikačního kanálu?

Také mě mrzí, že stížnost bude brzy uzavřena z důvodu nereagování kasina. Něco se muselo stát, jeho pověst byla tak vysoká, nechápu. 🤔

Upraveno autorem před 11 měsíci
Automaticky přeloženo:
Radka
před 11 měsíci

Nevím, jaký druh screeningových kritérií používají, ale považuji toto kasino za nízkou úroveň bezpečnosti.

Podpora, jak již bylo zmíněno výše, reaguje pomalu a někdy dokonce přímo neslušně.

Také je zde mnoho problémů s vklady a výběry a bylo mnoho stížností.

Proč bezpečné hodnocení?

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Mohu uplatnit další nárok na kasino, které neodpovědělo?

Byl jsem požádán, abych provedl zpětné zúčtování, ale o zpětné zúčtování nelze požádat, protože jejich účet je zmrazen. Jsem si jistý, že k8casino to ví a říká vám to.

Automaticky přeloženo:
soukata
před 11 měsíci

Dobrý den, je mi líto, že případ zůstal nakonec nevyřešen. Kasinu byly uděleny černé body, takže pokud nebude stížnost nadále řešit, jeho hodnocení se sníží.

Pokud jde o vaši žádost, chtěli byste podat stížnost na jiné kasino? Samozřejmě, pokud je to tak, jak popisujete, můžete otevřít další a náš tým se na to podívá. O jaké kasino se jedná?

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Kasino K8

Automaticky přeloženo:
soukata
před 11 měsíci

Mám to. Samozřejmě můžete podat stížnost, pokud máte jiný problém. Docela by mě zajímalo, jestli se tohle vyřeší. Každopádně, pokud budete pokračovat, dejte nám vědět. Docela mě to bude zajímat.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ahoj všichni! Jmenuji se Chie, jsem zde, abych hledal hráče na naše stránky. Naše kasino často pořádá exkluzivní promo akce, bonusy a odměny pro naše hráče, což vám dává šanci vyhrát velké částky.


Nejprve si můžete prohlédnout naše kasino a zdarma se zde zaregistrovat

také můžete hrát pro zábavu, pokud si to chcete vyzkoušet.



Upravil Jaro před 11 měsíci
Důvod: Zakázaný odkaz
Automaticky přeloženo:
chilovely819
před 11 měsíci

Ahoj


Vaše stránky zobrazují níže... 🤔


file

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ahoj všichni! Jmenuji se Chie, jsem zde, abych hledal hráče na naše stránky. Naše kasino často pořádá exkluzivní promo akce, bonusy a odměny pro naše hráče, což vám dává šanci vyhrát velké částky.


Nejprve si můžete prohlédnout naše kasino a zdarma se zde zaregistrovat

také můžete hrát pro zábavu, pokud si to chcete vyzkoušet.



Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Jste nějakým způsobem zástupce kasina, když doporučujete toto kasino, nebo zde pracujete?

Chtěl bych vás upozornit, že odkazy tohoto typu nejsou na fóru povoleny, takže by bylo hezké je nezveřejňovat.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ahoj


Vaše stránky zobrazují níže... 🤔


file

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Našel jsem to znovu a podle našich webových stránek má kasino licenci curacao. 🤔

file

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Mohu zde podat reklamaci za nevyplacení affiliate provizí?

Automaticky přeloženo:
soukata
před 10 měsíci

Ne, omlouvám se, takové stížnosti neřešíme, ale vím o 2 webových stránkách, které se na to zaměřují:

https://www.gpwa.org/forum/forum.php

https://www.affiliateguarddog.com/community/categories/casino-affiliate-forums.56/

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Zdravím, mám dotaz, jsem na čtvrtém účtu otevřeném pod stejným jménem a ověřeném stejnými dokumenty, i přes to, že jsem jim řekl, že mám problémy s hrou. Moje otázka zní, zda mohu požádat o jakoukoli náhradu za veškerou způsobenou škodu a za všechny ztracené peníze. Cca 6000 €

Automaticky přeloženo:
ciprianstefan369
před měsícem

Dobrý den, myslíte tím, že jste se již v prvním případě z kasina vyloučili a přesto jste si dokázali vytvořit účet na své jméno a znovu se v kasinu ověřit? Nechápu, že pokud je to tak, jak jste se mohli ověřit se stejnými dokumenty a kasino nic neudělalo.

Určitě bych zkusil u nás podat stížnost a náš tým by se na celou situaci podíval. Neříkám, že 100% dostanete peníze, ale přinejmenším to prošetří a pokusí se pomoci, pokud je to možné.

Pokud máte zájem, stačí kliknout na tento odkaz ⬅️

Jsi v ?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

Souhlasím, považuji za nepřijatelné, že souhlasíte se znovuotevřením a ověřením mého účtu stejnými dokumenty, jako by se nic nestalo, a na každém účtu jsem pro sebe ztratil značné částky

Automaticky přeloženo:
ciprianstefan369
před měsícem

Dobrý,

Jen prosím pamatujte, že jsme fórum, které je nestranné a poskytuje pomoc hráčům, kteří mají potíže, nikoli kasino. Vynaložíme proto veškeré úsilí, abychom vám pomohli; pokud však opravdu chcete, aby to kasino vědělo, měli byste zprávu nasměrovat jemu.

Každopádně z toho, co jsem viděl ve stížnosti, je opravdu potřeba tuto věc řešit a prošetřit. Poskytněte tedy Kristině prostřednictvím stížnosti všechny relevantní e-maily nebo snímky obrazovky, které máte k dispozici.

Myslím, že kasina umožňující „rychlý" registrační proces jsou pro zranitelné hráče podstatně nebezpečnější, protože počet údajů potřebných k registraci dalšího účtu je značně omezený.

jaký na to máte názor?

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu