DomůFórumKasinaJungle Raja Casino - všeobecná diskuze

Jungle Raja Casino - všeobecná diskuze

před rokem od sanjnakirar961
|
6 735 zobrazení 24 odpovědí |
|
1 2
před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Jungle Raja Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před rokem

Ahoj, pane

Automaticky přeloženo:
před rokem

Podvádějí se zákazníkem

Automaticky přeloženo:
sanjnakirar961
před rokem

Ahoj, není možné, že by na vaší straně byly nějaké problémy s připojením a přihlášením? Nejprve bych to zkontroloval a doporučil nějaký den počkat. Pokud se později znovu setkáte se stejnou situací, nezapomeňte udělat screenshoty a dejte nám vědět. Děkuju

Automaticky přeloženo:
před rokem

Tentokrát máte pravdu, protože jejich stránky kasina jsou od včerejší noci v údržbě, ale to neznamená, že nejsou froud, protože neschválili můj výběr z 15. prosince 2022 a podpora live chatu mi pokaždé dává výluky a jsou dávat mi datum přes datum znamená, že nejdřív řekli příští týden, po příštím týdnu dali další čas příští týden a od té doby jsem překročil 3 týdny. Pokud potřebujete, mohu vám poskytnout snímek obrazovky chatu, protože velikost souboru je více než 5 MB, takže nemohu nahrát sem. Pokud potřebujete, mohu vám poslat e-mail.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
sanjnakirar961
před rokem

Vidím, že jste si stěžovali, takže teď by bylo dobré vložit všechny související snímky obrazovky a komunikaci primárně tam.

Doufám, že vám nakonec budeme moci pomoci.🙏

Automaticky přeloženo:
před rokem

Přikládám všechny své chaty a odpověď na e-mail filefilefilefile

Automaticky přeloženo:
před rokem

filefilefilefilefile

Automaticky přeloženo:
před rokem

filefilefilefile

Automaticky přeloženo:
před rokem

Připojil jsem záznam mai. A dělají ze zákazníka blázna pokaždé, když požádám o výplatu, a také mi dali špatné e-mailové ID pro kontaktování him.please help me.and přečtěte si prosím tyto datum chatu podle data. filefilefilefile

Automaticky přeloženo:
sanjnakirar961
před rokem

Ahoj, děkujeme za screenshoty, ale jsou důležité hlavně pro naše kolegy z reklamačního týmu, hlavně pro Kristinu. Brzy vás bude kontaktovat, protože teď je řada na ní. Asi ti uniklo, že Radka zmínila, že to máš poslat na reklamaci a ne sem na fórum. 😉 Znovu to nahrát bude vyžadovat opakované úsilí, ale klidně počkejte, až vás Kristina upozorní. A jen jedna dodatečná technická poznámka – tyto screenshoty jsou zde příliš malé na čtení, takže je pravděpodobně budete s Krisitinou komunikovat e-mailem. Opatruj se✨

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Tyto screenshoty jsem poslal Kristině na mail id

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
sanjnakirar961
před rokem

To je skvělé, protože není nutné je sem všechny zveřejňovat.

Hodně štěstí s reklamací!🙏👍

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj, dostal někdo nějaké skutečné informace o kasinu jungleraja?

Automaticky přeloženo:
sanjnakirar961
před rokem

Dobrý den, z vaší stížnosti vidím, že se cítíte frustrovaný, což je pochopitelné, ale uvědomte si, že naši kolegové současně usilovně pracují na mnoha dalších stížnostech, dejte jim tedy prosím čas, aby věc řádně prošetřili. Děkujeme za pochopení a buďte nyní trpěliví, prosím. ✨

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Děkuji za informaci.

A jakékoli aktualizace týkající se mé stížnosti

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Stále mi neodpovídají, je to více než 17 dní

Automaticky přeloženo:
před rokem

Podle mého názoru nebudou zpracovávat výběr, protože jsou podvodníci. Jsou tak chamtiví, že přijímají pouze vklad, ale když je čas na výplatu, poruší své vlastní zásady pro výběr. Žádost o stažení hráče neberou vážně

Automaticky přeloženo:
sanjnakirar961
před rokem

Nevíme, co zpoždění způsobilo, takže bych počkal, až reklamační tým nejprve odpoví prostřednictvím stížnosti . Je skvělé, že poskytujete tolik informací, ale týmu zabere mnohem více času, než to všechno projde. Buďte trpěliví, prosím.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Prosím hráče, pokud to chcete zkontrolovat, pak to je můj nejtěžší požadavek na vás, abyste prosím nehráli v tomto kasinu, protože jsou podvodníci, pokud vyhrajete velké, pak s vámi podvádějí, neplatí, přijímají vklad pouze tehdy, když jste při pokusu o výběr vašich prostředků se zdržují o více než jeden měsíc nebo dva měsíce, takže vás prosím, abyste v tomto kasinu nehráli, pokud hrajete, pak pokud uděláte chybu, dám vám upřímnou recenzi, protože jsem také hráčem webu tohoto kasina www .Jungleraja.com Mám na účtu 3 lakh a po 30 dnech jsem prohrál celou částku, chtějí to jen proto, že ve frustraci budete s těmi penězi hrát a prohrajete, proto váš výběr neschválili.

Všechny mé údaje jsou již ověřeny a s mým účtem nebyl nalezen žádný problém, ale přesto neschválili můj výběr, takže vás hráč pokorně žádá, abyste na této stránce kasina nehráli, protože jsou podvodníci cheater.froud nesledují jeho vlastní výběrová politika.froud kasino webové stránky

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky