FórumKasinaJuicy Vegas Casino - všeobecná diskuze

Juicy Vegas Casino - všeobecná diskuze

před 2 roky od lrdaniels7
|
6055 zobrazení 16 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Juicy Vegas Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 roky

Toto kasino je nejhorší. Vyhrál jsem 1600 $ pomocí bonusové akce. Musel jsem hrát přes $7668, abych si vůbec mohl nárokovat své výhry. Jakmile jsem tento požadavek splnil, kasino snížilo mé výhry na 250 $. Jak bylo uvedeno, jsou malí a nic víc než sofistikovaní podvodníci.


Jak je zavřeme? Přinejmenším pojďme ke slovu, aby ostatní tuto chybu neudělali.

Automaticky přeloženo:
lrdaniels7
před 2 roky

Dobrý den, napadá mě, zda se na tento bonus vztahoval nějaký maximální výběr? Je to docela běžná věc.

Varování však bylo provedeno. Jeho hodnocení je špatné a nedoporučujeme tam hrát o skutečné peníze.

Můžete se sami přesvědčit: https://casino.guru/juicy-vegas-casino-review


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

VYHRAL JSEM PO UTRACENĚ 20 DOLARŮ A ZKUSIL JSEM VÝBĚR 100 DOLARŮ MŮJ VÝBĚR byl schválen a řekli mi, že to bude 3 až 5 pracovních dnů a dostanu své prostředky, nyní je to nejméně 15 pracovních dnů a oni pro to nic nedělají pomozte mi Požádal jsem je, aby to napravili, a znovu a znovu mi říkali, ať čekám, že se tam zobrazí zaplaceno lol Vím, že jsem uvedl své správné bankovní údaje, protože byly zkopírovány a vloženy z informací o mém účtu, takže vím, že Udělal jsem všechno správně a oni jen berou lidem peníze a nic nevrací. Hrají si s lidmi, kteří peníze opravdu potřebují.

Automaticky přeloženo:
vdikkumbuara
před 2 roky

Je mi líto, že slyším o vašem problému.

Kdybyste místo toho hráli ve slušném kasinu. 🙁

Mohu vědět, zda byl váš účet plně ověřen? Pokud ano, doporučuji podat stížnost.

Klikněte prosím/na tento odkaz.

Doufám, že budeme moci pomoci.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ano, kamaráde ze strany kasina, řekli mi, že transakce ve výši 100 $ byla zpracována od jejich konce a ale od 11.07.2022 do 26.07.2022

15 pracovních dnů, ale na mém bankovním účtu stále nic. Dokonce mi nedali recept na číslo tohoto převodu, abych si tuto transakci zkontroloval na mém bankovním účtu.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
vdikkumbuara
před 2 roky

A co tvůj účet?

Už byl váš účet ověřen, prosím?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

file Ano


Ano, mate.if jeho není ověřen můj účet, nejsou Abel k transfer.so posílám všechny dokumenty, které potřebují pro můj proces ověření. Přiložil jsem SS schváleného mého bankovního převodu ve výši 100 $ 11. 7. 2022. STÁLE NEZASAHIL MŮJ BANKOVNÍ DOBŘE.

Automaticky přeloženo:
vdikkumbuara
před 2 roky

Ahoj,

Nějaké aktualizace z kasina ohledně vašeho výběru, prosím? Komunikuje s vámi podpora nebo chat?

Myslím, že je čas podat stížnost, pokusíme se vám pomoci, klikněte/klepněte na tento odkaz .

Automaticky přeloženo:
lrdaniels7
před 2 roky

Měl jsem stejný problém s tímto kasinem a teď se tahají s mým stažením...všechno, co dostávám, je výmluva za výmluvou za výmluvou. Můžete říct, že jsou zvyklí je dávat. Mám otázku...co se stane s penězi, které jste vyhráli, ale byly vymazány z našeho zůstatku kvůli maximálnímu výběru? Ponechává si RTG tyto peníze nebo jdou do kasina? Ať je to kdokoli, zabíjejí křivými výrazy, jako je tato. Mělo by to být nezákonné, protože podle mého názoru je to jednoznačně krádež.

Automaticky přeloženo:
cgeno2157
před 2 roky

Ahoj,

Dovolte mi říci, že maximální výběr je základním pravidlem a hráči jej musí přijmout, pokud chtějí hrát s bonusem. V případě, že se nejedná o bonus za vklad, řekl bych, že stále mluvíme o bonusových fondech.

Každopádně jsem se zeptal svého kolegy, protože upřímně, nejsem si tak jistý.



Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ani se nepokoušejte hrát jejich bonus „bez vkladu".

Hrál jsem s jejich žetonem 55 USD, dokončil jsem 30x hraní na automatech a vyhrál jsem asi 180 USD. Nestěžuji si, že snížili těch 180 na 100, to byl od začátku maximální limit výběru pro bonus.

100 USD bylo možné vybrat v systému, což znamená, že jsem splnil všechny podmínky, takže jsem otestoval legitimitu kasina výběrem 100. Poslal jsem jim také své doklady totožnosti, abych ověřil můj účet. Po 1 týdnu mi řekli, že můj výběr byl zamítnut, protože jsem nejprve nevložil 20 USD.

1) Žádný takový termín neexistoval, peníze se staly vyjímatelnými Z DŮVODU, že jsem splnil podmínky, není potřeba žádný vklad.

2) Pokud kasino nevyplatí 100 USD, jak mu můžete věřit a vložit peníze?

3) Jejich zákaznický servis je hrozný, když opakuje totéž, nikdy neodpovídá na vše výše uvedené. Pokud by existovala odpověď, předpokládám, že by mi ji dali.

VYHNĚTE SE JIM! JSOU JINÁ KASINA, KTERÁ JE DŮVĚŘOVAT!

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
dmoonchild
před 2 roky

Vzhledem k jejich špatné pověsti zde na CasinoGuru mě výsledek až tak nepřekvapuje. Jen by mě zajímalo, kde jsi našel bonusový žeton bez vkladu? Na našem webu takový bonus nevidím.

Pokud jde o vaše problémy s výběrem – je to docela běžný proces, kdy kasino požaduje provedení minimálního vkladu, než vám pošlou výběr. Je to proto, že potřebují mít vaši platební metodu zaregistrovanou ve svém systému, aby ji mohli použít pro výběr.

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 2 roky

Bonus jsem dostal asi před 10 dny, sledoval jsem propagační odkaz.

Jde o to, že tam zjevně nebyl žádný termín vkladu odkazující na bonus, podmínky jsem si pečlivě přečetl.

Výběr byl požadován bankovním převodem a já jsem jim poslal výpis z mého bankovního účtu, abych to ověřil. Neexistuje žádná možnost vkladu bankovním převodem, takže tuto metodu nemohli ověřit vkladem.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
dmoonchild
před 2 roky

Ahoj.

Mohu prosím vědět, kde jste našel ten propagační odkaz?

Rozuměl jsem, že záloha je za registraci platby, ale pokud tomu dobře rozumím, byli jste požádáni, abyste použili platební metodu, která není na webu dostupná, že?

Nějaké vysvětlení z kasina, prosím?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Zdravím, ja si na kasíno nemohu stěžovat. Ba naopak. Z mé strany došlo několikrát k porušení podmínek bonusů. Každopádně dva realizované výběry po 100$. Další nyní čeká na zpracování. Bohužel jsem byl nedočkavý.. a Natočil jsem si z bonusů dalších 100$ na vybraní. Takže sem chtěl dva po sobě jdoucí výběry.. což mi neprošlo a jeden 100$ výběr stornovali a penize odecetli.. Ale i tak za mě 👍

Slukyn
před 10 měsíci

Ahoj, rád vidím keď hráči majú aj dobré skúsenosti v kasíne, pretože sa to nestáva až tak často. Myslím, že si nahral celkom pekné peniaze a pokiaľ s výbermi doteraz neboli žiadne problémy, tak je to fajn.

Tiež verím, že sa ti bude dariť aj naďalej tak ako doteraz a podarí sa ti vyhrať aj ďalšie peniaze a všetko pôje hladko.

Vyžívaš tu dosť bonusov alebo toto bol prvý ? 🙂

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky