Hm, pomyslel jsem si - OK, mohu vám s tím pomoci, a tak jsem kasino kontaktoval sám. Zákaznická podpora mi řekla, že "nejsem oprávněn odpovědět na tuto otázku, takže nás musíte kontaktovat prostřednictvím e-mailu."
Zeptáte se tedy zákaznické podpory, zda je určitá země/stát omezena, ale oni nejsou oprávněni na tuto otázku odpovědět 😀Zajímalo by mě, zda jsou oprávněni vám na jakoukoli otázku odpovědět.
Každopádně jsem jim poslal e-mail, takže vám dám vědět, až odpoví.
Hm, I thought - OK I can help you with it so I contacted the casino on my own. The customer support told me that "I'm not authorized to answer this question so you need to contact us via email."
So you ask a customer support if a certain country/state is restricted, but they're not authorized to answer this question 😀I'm wondering if they're authorized to give you any answer to any question.
Anyway, I sent them an email so I'll let you know when they reply.
Kdykoli se zeptám, vždy dostanu odpověď Curt, přečtěte si naše smluvní podmínky
When ever I ask I always get a Curt reply read our terms and conditions
Chci vám jen oznámit, že jsem do dnešního dne neobdržel žádnou odpověď od společnosti Ozlasvegas. To je opravdu hrozný zákaznický servis.
I just want to let you know that I haven't received any reply from Ozlasvegas until today. That's a really terrible customer service.
Dobrý den, mému kolegovi se podařilo získat odpověď od zástupce kasina. Řekli, že "kasino je dostupné v USA, ale žádné bonusy za vklad tam nejsou k dispozici."
Hi again, my colleague managed to get a reply from the casino representative. They said that "the casino is available in US, but no deposit bonuses aren't available there."
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.