FórumKasinaJimmy Winner Casino - všeobecná diskuze

Jimmy Winner Casino - všeobecná diskuze

před 11 měsíci od Sharpayy28
|
1172 zobrazení 9 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 11 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Jimmy Winner Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 11 měsíci

Mám vážný problém s hazardem.

toto kasino mi nezablokuje účet. Požádal jsem, aby mi přestal posílat e-maily. Pokračují. Požádal jsem je, aby zablokovali můj účet, což dělají, ale o několik sekund později budete moci znovu otevřít. Včera jsem přišel do živého chatu s tím, že jsem přišel o všechno, všechny peníze a cítím se sebevražedně, prosil jsem je, aby mi zakázali přístup a natrvalo uzavřeli můj účet, stále to odmítají. Nepomohou mi. Potřebuji pomoc, prosím, chci být zablokován na stránce. Ztratil jsem tolik peněz. Gamban nepomáhá, když nainstaluji a poté odinstaluji, abych se mohl vrátit a hrát. Jen potřebuji být před nimi zablokován

Automaticky přeloženo:
Sharpayy28
před 11 měsíci

Protože zníte docela zoufale, řekl bych, že byste měli požádat někoho, komu důvěřujete, aby vám změnil heslo k účtu a nikdy vám ho nedal.

Navíc bych byl raději, kdybyste byli dostatečně silní a mohli podat stížnost přímo zde:

https://casino.guru/complaints/create

V zájmu vás i ostatních věřím, že bychom měli prozkoumat jejich přístup ke zranitelným hráčům. Z toho, co jsi popsal, je mi docela špatně, abych byl upřímný!

Ale je to jen návrh; nemusíš to dělat, dobře?

Jste ve skupině? Potřebujete nějaké kontakty? Navštivte prosím tyto stránky a získejte pomoc :

https://casino.guru/problem-gambling-help-centers


Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Právě jsem ztratil spoustu peněz 🙁


Nyní mám otisky obrazovky z živého chatu, kde odmítají trvale zablokovat můj účet kvůli jejich nařízením

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Kam mohu poslat také sítotisky? Omlouvám se, že jsem ztratil e-mail

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

filefilefile

Automaticky přeloženo:
Sharpayy28
před 11 měsíci

No to je mi moc líto. Myslím, že v tomto případě bylo správné podat stížnost a viděl jsem, že Petronela se vám již snaží pomoci. Předpokládám, že jste jí už poslali screenshoty, takže pokud máte další, aktualizujte stížnost.

Každopádně doufám, že se vám podaří situaci vyřešit a svůj účet definitivně uzavřít. Zkřížené prsty.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Jen nechtějte, aby se to stalo ostatním! Příliš mnoho kasin to projde a modlí se za závislé

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Tato část je směšná. Žádám je, aby mě trvale vyloučili kvůli problému s hazardem. Dočasně mi zablokovali účet. A pak můžete přejít na jejich stránky a rovnou je znovu aktivovat file pryč! Absolutně žádná ochrana pro lidi s problémem 🙁 Jsem tak jasně ztracená, že už nikdy nebudu schopná přestat….

Automaticky přeloženo:
Sharpayy28
před 11 měsíci

Je moc fajn, že se zajímáte i o ostatní hráče a nechcete, aby se jim podobná situace stala. Také s vámi soucítím, protože chápu, jak těžká tato situace musí být.

Pokud však máte někoho, komu důvěřujete, nebylo by možné mu předat heslo k vašemu účtu s přihlašovacími údaji (např. člen rodiny, blízký přítel), aby vám změnil heslo a e-mail a vy se nedostali na váš účet?

Každopádně vám moc přeji, abyste se z této situace dostali a vše se vyřešilo a váš účet byl navždy uzavřen. Budu se snažit být optimista. Přeji ti všechno nejlepší.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky