včera
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s JETWIN Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
hodnocení 5,6 je na to příliš vysoké...její místo je na černé listině..
blokuje účty a nevybírá peníze, odůvodňuje to tím, že podle svých podmínek mají právo odmítnout kteréhokoli uživatele!!
rating 5.6 is too high for this...her place is on the blacklist..
blocks accounts and does not withdraw money, justifying this by the fact that according to their terms and conditions they have the right to refuse any user!!
рейтинг 5,6 для такого слишком высокий...ее место в черном списке..
блокирует аккаунты и не выводит деньги обосновывая это тем, что по их условиям и положением имеют право отказать любому пользователю!!
Dobrý den, to by mi určitě nestačilo, aby mi kasino zablokovalo účet. Nic konkrétnějšího vám neřekli? Určitě by mě to zajímalo. V některých případech je možné, že kasina mohou zrušit hráčský účet, ale většinou je to tehdy, když něco rozbijí nebo když nemají na účtu žádné peníze a rozhodnou se tak učinit.
Náš reklamační tým se vám pokusí pomoci s vaší situací a uvidíme, co z toho bude.
Mám ještě jeden dotaz, hráli jste s nějakým bonusem?
Hello, that certainly wouldn't be enough for me to have my account blocked by the casino. Didn't they tell you anything more specific? I'd definitely be interested to know. In some cases it is possible that casinos can close a player's account, but it's mostly when they break something or when they don't have any money in their account and they decide to do so.
Our complaints team will try to help you with your situation and we will see what comes of it.
I have one more question, did you play with any bonus?
Nebral jsem žádné bonusy...
problém je ještě větší v podpoře...nevědí zhola nic a nic neříkají...odpovídají pouze, že žádost poslali a čekají na odpověď poštou...není od nich ani jeden dopis. mail...
a obecně jsem nabyl dojmu, že kasino se zavírá... způsoby vkladu, které jsou uvedeny na vašich stránkách, tam prostě nejsou...
zpočátku jsem si vytvořil účet v TRX...o týden později byl tento účet uzavřen...dlouho jsem dokazoval, že tam mám peníze...po 5 dnech převedli TRX na $..a teprve poté jsem vydělal žádost o výběr..
prvních 400 bylo staženo během 5 minut
ale na zbývajících 700 jsem čekal 5 dní a teď mi zablokovali účet...
To je moje zkušenost s kasinem...to je v kostce vše
I didn't take any bonuses...
the problem is even bigger in support...they know absolutely nothing and don't say anything...they only answer that they sent the request and wait for an answer by mail...there's not a single letter from them in the mail...
and in general I got the impression that the casino is closing... the deposit methods that are presented on your site are simply not there...
initially I created an account in TRX...a week later this account was closed...I spent a long time proving that I had money there...after 5 days they converted TRX into $..and only after that I made a withdrawal request..
the first 400 were withdrawn within 5 minutes
but I waited 5 days for the remaining 700, and now they've blocked my account...
This is my experience with the casino...that's it in a nutshell
никаких бонусов я не брал...
проблема еще большая в поддержке...они абсолютно ничего не знают и не говорят...отвечают только то, что передали запрос и ждите ответ на почте....на почте не единого письма от них..
да и вообще сложилось впечатление что казино закрывается...методы депозита которые у вас на сайте представлены их попросту нет...
изначально я создал счет в TRX...через неделю мне этот счет закрыли...я долго доказывал что у меня там деньги...спустя дней 5 они конвертировали TRX в $..и уже после этого я сделал запрос на вывод..
первые 400 вывели в течении 5 минут
а вот уже остальные 700 ждал 5 дней, а теперь вообще заблокировали аккаунт...
Вот такой опыт с казино...это вкратце
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.