DomůFórumKasinaJet4bet Casino - všeobecná diskuze

Jet4bet Casino - všeobecná diskuze

4 110 zobrazení 37 odpovědí |
před 9 měsíci
|
1 2
Přidat příspěvek
před 9 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Jet4bet Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 9 měsíci

Hraju hodně v online kasinech, ale Jet4bet doslova jen podvádí, měli by být zatčeni, nesahejte na to lidi! Zrada!!

Automaticky přeloženo:
munichreptor
před 9 měsíci

Můžeš nám říct, co se tam stalo? Narazili jste na nějaké problémy?

Možná je to něco, s čím bychom vám mohli pomoci.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci


Moje zkušenost s Jet4Bet – Opakovaná zamítnutí výběru bez jakéhokoli vysvětlení


Chci se podělit o svou nedávnou a velmi frustrující zkušenost s Jet4Bet a doufám, že by někdo mohl pomoci nebo alespoň trochu osvětlit, co se děje.

Můj účet je plně ověřen a vše se zpočátku zdálo v pořádku. Pokaždé, když se však pokusím o výběr, je odmítnut – bez jakéhokoli jasného důvodu nebo vysvětlení. Dvakrát jsem zkontroloval všechny podrobnosti a na mé straně není nic, co by mělo způsobovat tento problém.

Několikrát jsem se obrátil na podporu živého chatu Jet4Bet, abych se zeptal, proč jsou mé výběry zamítnuty. Bohužel jsem se setkal pouze s vágními odpověďmi nebo žádnými užitečnými informacemi. Dokonce jsem se pokusil poslat e-mail jejich týmu podpory, ale dodnes jsem nedostal jedinou odpověď.

Nejznepokojivější na tom je, že finanční oddělení, tedy samotní lidé zodpovědní za řešení těchto problémů, neposkytli žádné vysvětlení. Neexistuje žádná transparentnost, žádné aktualizace a žádná odpovědnost. Jsem prostě ponechán ve tmě.

Je neuvěřitelně frustrující a znepokojující, že nemám přístup ke svým vlastním prostředkům, zvláště když je vše na mém účtu v dobrém stavu. Obracím se na vás nyní v naději, že mi někdo – kdokoli – může pomoci s touto situací nebo nabídnout radu ohledně dalších kroků.

Pokud jste něco podobného zažili nebo víte, jak tento problém správně eskalovat, dejte mi prosím vědět. Nikdo by neměl prožívat takové ticho a stres při nakládání s vlastními penězi.



Automaticky přeloženo:
sallylumacang
před 8 měsíci

Dobrý den, souhlasím s tím, aby hráči dostali nějaký důvod, proč k této situaci dochází a nemělo by to být jen tak. Vidím, že ve vašem případě se zatím nic nestalo a tak se ptám, jak dlouho tato situace trvá? Když jsi napsal do živého chatu, jakou ti odpověděli?

Zkuste mi odpovědět a uvidíme, co se dá dělat.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ahoj,

Zaslal jsem e-mail týmu podpory pro jet4bet po 4 dnech, kdy konečně zpracovali můj výběr bankovním převodem. Stále čekám, až peníze dorazí na můj bankovní účet. Aktualizuji, až dostanu nebo když nebude nic vyplaceno. Děkuji za vaši odpověď, velmi si toho vážím 🥰

Automaticky přeloženo:
sallylumacang
před 8 měsíci

Jsem rád, že se situace změnila. Kdyby to trvalo pár dní, tak se hned netrápím, protože to není tak hrozné. Když bylo odstoupení schváleno, teď už se jen čeká.

Budu tady, kdyby něco. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Mám svou výhru 🥰🥰🥰..Děkuji, že jste mě vyslechli🥰

Automaticky přeloženo:
sallylumacang
před 8 měsíci

Tak to jsem rád, nakonec to netrvalo tak dlouho. ☘️

Po této zkušenosti si myslíte, že si tu ještě zahrajete?🙂

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Už 10 dní se snažím o výběr. Také jsem podal stížnost. Pořád po mně žádají různé dokumenty. Nejdřív je schválí a pak najednou řeknou, že se neshodují, a žádají nové. Vyhrál jsem 9 000 eur a nemůžu se k penězům dostat. Finanční tým pořád vymýšlí nové způsoby, jak se vyhnout výplatě. Hrál jsem v mnoha kasinech a tohle se mi nikdy nestalo. Bohužel se to zdá být velmi systematické.

Automaticky přeloženo:
upanddown73
před 4 měsíci

Takže nejdřív vás ověřili a pak od vás začali chtít další dokumenty, že?

Vysvětlili důvod, nebo je to podle nich jen nějaké dodatečné ověření?

Je to už opravdu moc dlouho, to je jisté. Jste s nimi ale v kontaktu?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Tohle je hrozné kasino, které mě jednostranně diskvalifikovalo z turnaje.


Nespravedlivé zrušení ceny pro vítěze turnaje v srpnu 2025

Popis:

V srpnu 2025 jsem se zúčastnil měsíčního turnaje Jet4Bet a skončil jsem na 1. místě. Podle oficiálních pravidel a podmínek turnaje jsem měl nárok na cenu pro vítěze ve výši [2100 australských dolarů].

Jet4Bet mi však odmítl připsat výhru s tvrzením, že můj „poměr výhry byl příliš vysoký". Tento důvod není nikde v zveřejněných pravidlech ani podmínkách uveden.

Domnívám se, že toto jednání je nespravedlivé a představuje porušení základních práv spotřebitelů. Žádám Jet4Bet, aby:

Vyplaťte mi právoplatnou výhru jako vítězi turnaje ze srpna 2025.

Poskytněte písemné vysvětlení svého rozhodnutí.

Pokud se problém nevyřeší, jsem připraven eskalovat tuto záležitost příslušným regulačním orgánům v Austrálii (ACMA, ACCC, NSW Fair Trading) a sdílet svůj případ na dalších mezinárodních platformách pro řešení sporů.

Požadované řešení:

Okamžitá výplata plné turnajové ceny a jasné vysvětlení zrušení.


filefilefilefile

Upraveno
Automaticky přeloženo:
you-tai
před 3 měsíci

Vidím, že jste se již obrátili na náš tým pro vyřizování stížností a vaše stížnost se zpracovává.

Doufáme, že vám s tímto problémem budeme moci pomoci, protože mi to přijde opravdu nefér.

Komunikuje s vámi kasino ohledně toho všeho stále, nebo jen řekli, co řekli, a tím to skončilo?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 měsíci

„Rád bych upřesnil, že všechny bonusy, které jsem obdržel, jsem získal výhradně prostřednictvím oficiálních propagačních nabídek vkladů, které mi společnost zaslala e-mailem. Nepoužil jsem ani mi nebyla poskytnuta žádná jiná metoda k získání těchto bonusů. Zdroj mých bonusů byl proto zcela legitimní a založený výhradně na vlastních schválených akcích společnosti."



„Děkuji za vaši odpověď. Kasino se mnou v tuto chvíli již nekomunikuje. Původně mi prostřednictvím mého účtu a svého manažera potvrdili, že jsem na prvním místě, ale poté mě bez dalšího řádného vysvětlení diskvalifikovali. Od té doby na mé následné dotazy nereagovali."

Již jsem poskytl jasné důkazy, včetně snímků obrazovky z mého účtu, které ukazují, že jsem se umístil na prvním místě.

Prozatím jsem také požádal kasino o dočasné uzavření mého účtu, protože mě neustále naléhali, abych vložil více peněz a pokračoval ve hraní, a naznačovali, že jakmile můj bonusový poměr již nebude vysoký, znovu otevřou všechny propagační odměny. Toto chování považuji za velmi nefér a manipulativní, a proto hledám vaši pomoc.


Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Momentálně systém stále zobrazuje odměny za srpen, kde jsem se umístil na 7. místě. Žebříček za září ještě nebyl zveřejněn, ale jak vidíte na snímku obrazovky osobního systému, který jsem poskytl, byl jsem na 1. místě a manažer to také potvrdil. Později mě ale diskvalifikovali a nyní se v systému už nevidím jako 1.

Vezměte prosím také na vědomí, že týdenní limit pro výběr vaší společnosti je 7 500 AUD. Tohoto limitu jsem již dosáhl a ve stejný den jsem přišel o zbývajících 5 600 AUD na svém účtu, zatímco jsem pokračoval ve hře. Teprve poté jsem byl informován, že všechny mé bonusové nároky byly zrušeny.

Automaticky přeloženo:
you-tai
před 3 měsíci

Teď musíme počkat a uvidíme, jak se to všechno vyvine. Pokud jste neporušili žádné podmínky, měli byste dostat zaplaceno, ne?

Prosíme o trpělivost a sledujte vlákno stížností. I my se na to budeme dívat.

Pokud máte nějaké novinky z kasina, určitě nám dejte vědět.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Nedělám si velké naděje ohledně výhry. Z oficiálních stránek vidím, že turnaj z internetu stáhli.

Automaticky přeloženo:
you-tai
před 3 měsíci

Pokud je kasino férové, i když bude turnaj nyní zrušen, v historii her zůstanou nějaké informace a měli by je poskytnout.

Náš tým pro vyřizování stížností tedy vše prověří, pokud bude kasino komunikovat a samozřejmě bude ochotno poskytnout všechny dokumenty.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 měsíci

STÁLE ŽÁDNÉ ZPRÁVY

Automaticky přeloženo:
you-tai
před 3 měsíci

Dejte prosím Tomášovi trochu času a brzy vám odpoví ve vašem vlákně stížností s dalšími informacemi o tom, co bude dál.

Automaticky přeloženo:
1 2

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.