FórumKasinajak dlouho by mělo trvat, než poskytovatel slotů potvrdí výhru?

jak dlouho by mělo trvat, než poskytovatel slotů potvrdí výhru?

před rokem od taysh
|
1908 zobrazení 6 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před rokem

Vyhrál jsem asi 25 000 $ NZ v kasinu Mirax. Sázel jsem hodně, takže to bylo jen asi 450X. Když přišel čas odstoupit, řekli, že požádali poskytovatele slotu o potvrzení výhry (tj. žádné problémy se softwarem). Před touto výhrou jsem byl plně ověřen (KYC). Nyní je to 5 dní a můj výběr stále čeká na vyřízení. Jak dlouho by měl tento proces trvat?

Automaticky přeloženo:
taysh
před rokem

Ahoj, nevím přesně, jak dlouho by tento proces mohl trvat, abych byl upřímný. Zkusili jste se zeptat kasina na dobu trvání této situace čekající na výběr? Hrál jsi s bonusem nebo bez něj, jestli se můžu zeptat?

Každopádně, pokud od kasina nedostanete žádné nové informace a vaše situace trvá déle než 14 dní, rozhodně bych vám doporučil podat stížnost.

Mohl byste nás informovat o tom, jak váš případ pokračuje?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj Jaro

Díky za vaši odpověď. Obdržel jsem první výběr ve výši 6 000,00 $ pět dní poté, co jsem o to požádal. Moje další výběry byly provedeny asi o 4 hodiny později (až do maxima pro daný týden). Odpověď byla o tom, že jsem „dovolil" stáhnout ostatní – i když to jsou jejich limity – což mě znepokojuje. Ale - zaplatili. Jsem nervózní z příštího týdne - zajímalo by mě, jestli dojde ke zpožděním, ale zatím, i když jsou hodně mimo to, co inzerují, zaplatili. Takže to je pro ně plus. Dám vám vědět, pokud budu mít nějaké problémy se splátkou příští týden.

Automaticky přeloženo:
taysh
před rokem

Chápu vaši situaci. Pokud zatím dodrželi slovo, myslím, že se zatím nemusíte bát a musíte zatím myslet pozitivně.

K této situaci bych dodal, že pokud je výhra ověřena poskytovatelem hry, tak kasino neví, kdy to bude a hráč tedy nemá šanci ani tipovat. Některá kasina mají v Podmínkách takového vyšetřování napsaný časový odhad, který samozřejmě není vždy splněn.

Tím jsem doplnil Váš předchozí příspěvek a tak doufám, že vše nakonec dobře dopadne.

Zatím budeme čekat na další vývoj a vaše nové informace.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Obrátili jste se na jejich zákaznickou podporu?

Automaticky přeloženo:
Gullywin
před rokem

Jo, poděkoval Gullywin. Vyplatili dva loty (protože mají týdenní limit). Nyní odkládají třetí platbu (ze čtyř) a žádají o další ověření, i když jsem ověřen. Upřímně, tohle všechno mi připadá jako zdržovací taktika. Z tohoto důvodu je opravdu nedoporučuji.

Automaticky přeloženo:
taysh
před rokem

Myslím, že v tomto případě by mohlo být pozitivní, že 2 již byly zaplaceny a proto si myslím, že by mohla být pravděpodobnost, že budou zaplaceny i další dva.

Pokud jde o dodatečné ověření, kasino může v případě potřeby požádat o další ověření. V tomto případě bych se určitě snažil spolupracovat, aby byl proces co nejrychlejší a dostal se tak dříve k výplatě.

Myslím si však, že podle toho, co píšete, bude pro vás toto kasino no-go zóna. Pokud se dostanete ke svým dalším dvěma výběrům, neváhejte nás aktualizovat.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky