Ahoj!
Mně to zní, jako by se kasino ztratilo ve svých vlastních procesech. 🙁 Takový nepořádek dokáže zkazit radost, nemám pravdu?
Každopádně zkuste spolupracovat, obvykle je to nejjednodušší způsob, jak získat peníze. Na tom teď záleží.
Nelíbí se mi ale ta neznalost. Věřím, že kasino by se mělo chovat s respektem, a když už se to neděje, možná je čas to brát vážně. Už jste někdy slyšeli o našem Centru řešení?
Umožňujeme hráčům v těžkých situacích podat stížnost na kasino, tento průvodce vysvětluje základy:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Bohužel jsem také zjistil, že kasino ne vždy reaguje na takové stížnosti:
https://casino.guru/complaints/unresolved
Každopádně, pokud dáváte přednost akci, odešlete stížnost přímo zde:
https://casino.guru/complaints/create
Je to jen návrh, rozhodnutí je na vás. uděláš to?
Hello!
To me, it sounds like the casino is lost in its own processes. 🙁 Such a mess can spoil the joy, am I right?
Anyway, try to cooperate this is usually the easiest way to get the money. This is what matters now.
I don't like the ignorance though. I believe the casino should act respectfully, and when this is not happening anymore, maybe it is time to get serious. Have you ever heard about our Resolution Center?
We allow players in tough situations to submit a complaint against the casino, this guide explains the basics:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Sadly, I also found out the casino is not always responsive to such complaints:
https://casino.guru/complaints/unresolved
Anyway, if you prefer action, submit the complaint right here:
https://casino.guru/complaints/create
It's just a suggestion, the decision is yours to take. Will you do that?
Upraveno autorem před 10 měsíci
Automaticky přeloženo: