FórumKasinaJackMillion Casino - všeobecná diskuze

JackMillion Casino - všeobecná diskuze

před rokem od satelite60
|
2412 zobrazení 15 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s JackMillion Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
satelite60
před rokem

Ahoj,

Co se stalo a jak jsou tyto hry s živými dealery zmanipulované, prosím?

Je mi těžké uvěřit, přesto, nevadilo by vám poslat své důkazy na Xdata@casino.guru , prosím?



Automaticky přeloženo:
satelite60
před rokem

Dobře, jen jsem se ptal 🙂 - žádný problém.

Přeji ti hodně štěstí!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Nehrajte v kasinech Luckland Group BV, jakmile budete pozitivní, uzavřou vaši pokladnu, následně promo akce a nakonec vás sdělí e-mailem, abyste využili jednostranného práva na uzavření účtu bez jakéhokoli důvodu ! Profesní etika a férovost nula!!

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Nemokid
před rokem

Ahoj Nemokide.

Kolik v zeleném čísle byl váš zůstatek, mohu-li se zeptat?

Jste si jisti, že jste neuvedli žádný důvod pro uzavření účtu? Jak často jste bral/požadoval/a bonusy, pokud ano?

Také bych rád věděl, zda to bylo kasino JackMilion, které nakonec uzavřelo váš účet.

Vidím, že to není příjemná zkušenost. 🤔

Automaticky přeloženo:
před rokem

Zůstatek na účtu přesahující 10 000,00 eur, každý týden vybírán v tranších po 2 000,00 eur po prvotním uzavření mého účtu po výhře a následném znovuotevření ihned po mé stížnosti v chatu s omluvami a absurdními zdůvodněními. Nakonec ji pak jednostranně zavřeli z jiného důvodu, než aby tu sumu vyhráli. Nyní další dvě kasina stejného vlastnictví následují logické vlákno Jacka Milliona nebo uzavření pokladny s přístupem k účtu, který je poté definitivně uzavřen prostřednictvím e-mailu. Opakuji více než negativní zkušenost s těmito kasiny, která vás ze začátku hýčkají, pak když vyhrajete, snaží se vás donutit, abyste si výhru přehráli, a pokud ne, účet zavřou!


filefilefile

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Nemokid
před rokem

Ahoj nemokide, je to velmi nepříjemná situace. Je váš účet stále blokován? Nějaké novinky o tom? Pochopil jsem správně, že se nesmíte přihlásit ani do kasin jejich sestry? Uvažujete o podání stížnosti na našem webu? Vidím, že už s tím máš zkušenosti. Možná by naši kolegové mohli pomoci s tímto problémem. 🤞

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj. Co se stalo na konci? Povolili stažení? Mám na svém zůstatku velmi významnou částku peněz a obávám se, že udělají totéž a omluví se, že mé výběry nejsou účinné.

Automaticky přeloženo:
Jmrd
před rokem

Ahoj.

Vyzkoušejte tlačítko odpovědět, abyste zvýšili své šance na brzkou odpověď od hráče.

Myslím, že je zbytečné si předem zatěžovat mysl. Jakmile se budete chtít stáhnout, budete muset využít šance, že? Pokud máte potíže, zaměřte se nejprve na spolupráci, přijďte sem a vysvětlete záležitost, abychom se vám mohli pokusit pomoci.

Automaticky přeloženo:
Magda
před rokem

Dlužnou částku zaplatili, reklamace je zbytečné, nůž mají na straně rukojeti. Pokud ale budou takto pokračovat, díky našim recenzím dlouho nevydrží!

Automaticky přeloženo:
Jmrd
před rokem

Ahoj jmrd, konečně mi zaplatili. Bohužel všechny licence Curacao nejsou příliš spolehlivé, zdá se, že jediná, která 100% spolupracuje, je Antillephone NV (GCA), i když se momentálně snažím získat své peníze zpět v kasinu Crocoslots (Hollycorn NV), na které jsem podal stížnost. zpronevěra (udělají vše pro to, aby mi po okamžitém uzavření mého herního účtu vklad nevrátili).

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj jmrd, konečně mi zaplatili. Bohužel všechny licence Curacao nejsou příliš spolehlivé, zdá se, že jediná, která 100% spolupracuje, je Antillephone NV (GCA), i když se momentálně snažím získat své peníze zpět v kasinu Crocoslots (Hollycorn NV), na které jsem podal stížnost. zpronevěra (udělají vše pro to, aby mi po okamžitém uzavření mého herního účtu vklad nevrátili).

Automaticky přeloženo:
před rokem
Příspěvek od Nemokid Upravil Radka
Důvod: právě udělal odkaz klikatelný
Automaticky přeloženo:
Nemokid
před rokem

Přečetli jste si odpověď na recenze kasina? Požadují vaše uživatelské jméno kasina, aby mohli prošetřit.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Udržujte svůj rozhovor ve správném vlákně - vlákno Crocoslots je zde 🙂

Děkuji, že mi pomáháte udržovat fórum organizované.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Jmenuji se v kasinu Pikaro87 a cítím se úplně podvedený. Dnes jsem provedl 7 vkladů, z nichž podle nich, a to i pomocí jedné z metod okamžitého vkladu kasina, jich obdrželi pouze 6. Shodou okolností poslední a ten s největší částkou, což je 500 €, neobdrželi . Poslal jsem jim bankovní stvrzenku, snímek obrazovky a vše, aby viděli, že peníze odešly z mého účtu a převod mi naúčtovali jako urgentní. Strávil jsem hodiny na chatu, kde mi chlapec jménem Antonio VŮBEC nepomohl. Omezují se na to, že se to jeví jako zamítnuté a že mi to má banka do 2 dnů vrátí, když už jsem mluvil se svojí bankou a řekli mi, že protože je VYDANÝ, nemohou nic dělat. Ignorují mé požadavky a NIKDY neodpovídají na e-maily, váš správce účtu není NIKDY dostupný a NIKDY nemůžete s manažerem mluvit nebo najít řešení. BUĎTE VELMI OPATRNÍ A NEVSTUPUJTE do tohoto kasinového podvodu, který je všechno možné, jen ne transparentní a ani v nejmenším se nestará o hráče.

Automaticky přeloženo:
Pikaro
před rokem

Asi tě neudělám šťastnějším. V takové situaci je kasino víceméně ve stejné situaci jako vy. Proč? Protože mnoho kasin využívá pro zpracování všech transakcí poskytovatele plateb třetích stran. To znamená, že poskytovatel plateb musí nejprve identifikovat problém a poté jej řešit.

Mezitím kasino čeká na odpověď. 😕

Jakmile byly peníze z vašeho bankovního účtu jen na půli cesty, transakce skončí, když peníze přijdou na účet příjemce, což se v tomto případě zdá být neúspěšné.

Umím si představit, že kasino nemá žádné vysvětlení, takže dává přednost tichu. No, není to nejlepší možnost.

Doufám, že problém bude brzy vyřešen.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky