Dobře.
Takže dokud si náš datový tým nenajde čas toto kasino prověřit a aktualizovat ho v naší databázi nebo ho publikovat jako nové, pomůžu vám s podáním stížnosti.
Klikněte prosím na tento odkaz a vyberte možnost, že kasino není na seznamu. Případně si můžete vybrat jakékoli kasino ze seznamu a v textu pouze vysvětlit, ke kterému kasinu skutečně patří, pokud vám to bude jednodušší.
Náš tým pro vyřizování stížností pak problém opraví a bude vás informovat o dalších krocích.
Dejte nám prosím určitě vědět, jak budete postupovat s podáním stížnosti.
A také, pokud se můžu zeptat, jak dlouho už hrajete v tomto kasinu, prosím?
Alright.
So, until our data team finds the time to check this casino out and update it in our databaseor publish it as a new one, I will help you to file the complaint.
Please follow this link and choose the option that the casino is not on the list. You can alternatively choose any casino from the list and just explain in the text to which casino it really belongs, if you find it easier for you.
Then our complaint team will fix it and inform you about any next steps needed.
Please let us know, for sure, how you will go with the submission of the complaint.
And also, if I may ask, how long have you been playing at this casino, please?
Automaticky přeloženo: