FórumKasinaiWild Casino - všeobecná diskuze

iWild Casino - všeobecná diskuze

před měsícem od MrPuffmuffin
|
508 zobrazení 2 odpovědi |
|
před měsícem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s iWild Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před měsícem

Chtěl bych si stěžovat na následující kasino.


Využil jsem uvítací nabídku (přes Mastercard). Protože jsem nejprve hrál se skutečnými penězi a dokázal jsem vydělat větší zisk, zrušil jsem bonus (bonus 600 EUR) a chtěl jsem vybrat zbývajících 2 900 EUR.


Poté mi bylo prostřednictvím chatu sděleno, že nejprve budu muset provést vklad jiným způsobem vkladu, který mohu také použít k výběru. S Mastercard by to nebylo možné. Vložil jsem tedy 50 EUR pomocí kryptoměny. V důsledku toho jsem prohrál 250 EUR a poté jsem chtěl vybrat 2 700 EUR. Zpětně se ukázalo, že jsem musel platit bankovním převodem. Takže informace z chatu byly nesprávné.


Několikrát mi bylo řečeno, že mohu vybrat 1200 EUR za den. Ale pouze 400 EUR za transakci. Jinými slovy 3x 400 € denně.


Po zdlouhavém procesu ověřování jsem nyní požádal o 3x 400 EUR. O dva dny později mě překvapilo, že jednou bylo vyplaceno pouze 400 €. Když jsem se zeptal, bylo mi řečeno, že dalších 400 EUR bude vyplaceno až 24.09. Na zprávu z chatu se můžete podívat zde:


" Jak vidím v systému, výplaty budou provedeny v následujících termínech 24.09; 27.09 a 02.10. Omlouvám se, že není vše vyplaceno v jeden den, nicméně tyto termíny určuje finanční oddělení. Z tohoto důvodu nemohu uvést důvod, jaké faktory se podílejí na stanovení výplatních termínů. "


To se týká pouze 1200 EUR. Zbývajících 1100 €, o které pak mohu zažádat, bude tedy trvat do poloviny/konce října. Již několik let hraji v online kasinech téměř každý den. To je pro mě neúnosné. Připadá mi to opravdu drzé.

Automaticky přeloženo:
MrPuffmuffin
před měsícem

Ahoj,

Toto téma jsme diskutovali i v předchozí výzvě, která byla zaměřena na stížnosti a jejich specifika, o kterých se domníváme, že vyžadují další diskusi. Osobně jsem pozoroval mnoho hráčů, kteří tvrdili, že z různých důvodů nebyly splněny limity výběru uvedené v pravidlech. Pomiňme technické potíže. Podle mého názoru by kasino mělo zaručit, že hráči budou mít neustále možnost vybírat prostředky v souladu s těmito limity. Uvědomuji si, že různé platební metody mohou způsobit, že se limity budou navzájem lišit, ale stále to není dobrá omluva k porušování vlastních podmínek. Pokud jde o to, myslel jsem si, že reakce kasina, které jste zmínil, byla opravdu politováníhodná.

Například v Casino Guru bereme v úvahu limity výběru ve vztahu k hodnotě indexu Safetz. V důsledku toho je velmi důležité přistupovat k této situaci zodpovědně a oceňujeme každou příležitost stížnost dále prošetřit. Je dobře, že jste sem přišli a už jste jeden odeslali.

I když některé platební metody mohou kasinům občas způsobit problémy, domnívám se, že je neprofesionální zatěžovat hráče tímto. Efektivní zákaznický servis zahrnuje přicházení s rozumnými řešeními v neobvyklých situacích. To si myslím.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky