Chtěl bych si stěžovat na následující kasino.
Využil jsem uvítací nabídku (přes Mastercard). Protože jsem nejprve hrál se skutečnými penězi a dokázal jsem vydělat větší zisk, zrušil jsem bonus (bonus 600 EUR) a chtěl jsem vybrat zbývajících 2 900 EUR.
Poté mi bylo prostřednictvím chatu sděleno, že nejprve budu muset provést vklad jiným způsobem vkladu, který mohu také použít k výběru. S Mastercard by to nebylo možné. Vložil jsem tedy 50 EUR pomocí kryptoměny. V důsledku toho jsem prohrál 250 EUR a poté jsem chtěl vybrat 2 700 EUR. Zpětně se ukázalo, že jsem musel platit bankovním převodem. Takže informace z chatu byly nesprávné.
Několikrát mi bylo řečeno, že mohu vybrat 1200 EUR za den. Ale pouze 400 EUR za transakci. Jinými slovy 3x 400 € denně.
Po zdlouhavém procesu ověřování jsem nyní požádal o 3x 400 EUR. O dva dny později mě překvapilo, že jednou bylo vyplaceno pouze 400 €. Když jsem se zeptal, bylo mi řečeno, že dalších 400 EUR bude vyplaceno až 24.09. Na zprávu z chatu se můžete podívat zde:
" Jak vidím v systému, výplaty budou provedeny v následujících termínech 24.09; 27.09 a 02.10. Omlouvám se, že není vše vyplaceno v jeden den, nicméně tyto termíny určuje finanční oddělení. Z tohoto důvodu nemohu uvést důvod, jaké faktory se podílejí na stanovení výplatních termínů. "
To se týká pouze 1200 EUR. Zbývajících 1100 €, o které pak mohu zažádat, bude tedy trvat do poloviny/konce října. Již několik let hraji v online kasinech téměř každý den. To je pro mě neúnosné. Připadá mi to opravdu drzé.
I would like to complain about the following casino.
I used the welcome offer (via Mastercard). Since I had played with real money first and was able to make a larger profit, I canceled the bonus (€600 bonus) and wanted to withdraw the remaining €2900.
I was then told via chat that I would first have to deposit with another deposit method that I could also use to withdraw. It would not be possible with Mastercard. So I deposited €50 with crypto. I lost €250 as a result and then wanted to withdraw the €2,700. In retrospect, it turned out that I had to pay out with Bank Transfer. So the information from the chat was incorrect.
I was told several times that I could withdraw €1200 per day. But only €400 per transaction. In other words 3x 400€ daily.
After a lengthy verification process, I have now requested 3x €400. Two days later, I was surprised that only €400 was paid out once. When I asked, I was told that the next €400 would only be paid out on 24.09. You can see the message from the chat here:
" As I can see in the system, the payouts will be made on the following dates 24.09; 27.09 and 02.10. I apologize that it is not all paid out on one day, however, these dates are determined by the finance department. For this reason, I cannot give the reason as to what factors are involved in determining the payout dates. "
This only concerns the €1200. The remaining 1100€ that I can then apply for will therefore take until the middle / end of October. I have been playing at online casinos almost every day for several years. This is intolerable for me. I find that really cheeky.
Automaticky přeloženo: