Ahoj,
tak možná je tu jiný problém. Už jste prošli ověřením KYC, prosím?
Každopádně byste měli dostat nějaké odpovědi od kasina, zvláště pokud řešíte výběr.
Pokud odešlete stížnost, pokusíme se tuto záležitost prozkoumat, ale upozorňujeme vás, že kasinu necháváme 14 dní v řadě na dokončení výběru, takže to bude nějakou dobu trvat.
Stížnost můžete odeslat zde:
https://casino.guru/complaints/create
Doufejme, že toto kasino s námi bude komunikovat.
Hi there,
so maybe there is another problem, Have you already passed KYC verification, please?
Anyway, you should get some answers from the casino, especially if you dealing with the withdrawal.
If you submit a complaint, we will try to look into this matter, however, please be informed that we allow the casino 14 straight days for completing the withdrawal, so it will take some time, though.
Feel free to submit your complaint here:
https://casino.guru/complaints/create
Hopefully, this casino will communicate with us.
Automaticky přeloženo: