FórumKasinaInterwetten Casino - všeobecná diskuze

Interwetten Casino - všeobecná diskuze

před rokem od Radka
|
1273 zobrazení 12 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Interwetten Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
Příspěvek od Radka byl odstraněn
před rokem

V tomto kasinu jsem vybral 4000 eur. Zatímco můj účet je plně ověřen, provedl jsem výběry, ale do 300 eur, kasino, se kterým jsem vyhrál 4000 a požádal jsem o výběr, můj účet zablokovalo a znovu mě požádalo o identifikační dokumenty, kam jsem je znovu poslal. bohužel uplynul měsíc a bylo mi řečeno, že to bude trvat 7 až 10 pracovních dní, když mám dotazy, stále mi říkají, až budeme mít něco nového, budete informováni. Podotýkám, že jsem se s dětmi z Gury snažil, snad se jim něco podaří a já jen čekám


Automaticky přeloženo:
tasgiot
před rokem

Ahoj!

Musím říct, že jsem rád, že jste našli tyto stránky a odeslali stížnost . To, co jsi popsal, zní nějak zvláštně. Čekal bych alespoň nějaké vysvětlení. Věřím, že vás kasino dostane pod velký stres jednoduše tím, že vás drží stranou od aktuálních událostí. No, nemůžu to změnit, na druhou stranu jsem si jistý, že Nick udělá maximum, aby ti pomohl.

Neváhejte nás zde čas od času aktualizovat. Chci držet krok s pokrokem. 🤞

Automaticky přeloženo:
před rokem

K tomu není absolutně žádný důvod. bohužel kasina, ve kterých hraji a ve kterých hrají moji přátelé, nerespektují hráče a nezajímá to ani kontrolní výbor, a proto nám všem připadají jako odpad

Automaticky přeloženo:
tasgiot
před rokem

Chápu vaše obavy. Osobně si počkám na nějaký průběh reklamace, v tuto chvíli se toho moc dělat nedá.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Interwetten mě oklamal!!! Založil jsem si účet, vložil 35 € a šel si vyžádat svůj první vkladový bonus do kasina!

Vyloučili jsme vás, říká!!!!!!!!

Vyloučili mě, aniž by mě znali, aniž by mě informovali, jen proto, že chtěli! Ale museli mě informovat!


Nikdy mě neinformovali, vzali mi zálohy a teď je jim to jedno!!! Uvedli mě v omyl, aby mi vzali vklady, a teď říkají, že mě vyhodili!

Automaticky přeloženo:
Spyros198519
před rokem

Jsem rád, že jsi podal stížnost , protože mi to přijde dost podezřelé. O situaci jako celku toho samozřejmě moc nevím, ale přeji vám spravedlivý konec.

Je něco, co byste v tuto chvíli rád dodal?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Děkuji mnohokrát !


Čekám na Guruovu odpověď po komunikaci, kterou bude mít se společností interwetten.gr.


Ještě jednou děkuji!

Automaticky přeloženo:
Spyros198519
před rokem

Nemáte zač 🙂.

Pokud jste ochotni se podělit o nějaké postřehy ze stížnosti, můžete tak učinit. Hráči by měli vědět, s čím máte co do činění, řekl bych.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Interwetten.com

Nevím, zda se jedná konkrétně o kasino popsané ve vláknu.

Můj příběh o Interwetten.

Dříve jsem hrál téměř výhradně na této platformě – jen jsem si myslel, že je to dobré. V určitém okamžiku hraji WIld Swarm roky. A každý, kdo zná tuto hru, ví, že k dosažení MAX lvl (lvl5) musíte udělat poměrně dlouhou dobu a hodně zatočení. Zvláštností je, že pokud to zvládnete, můžete roj spustit každou včelou, která vletí do úlu - to znamená 10 roztočení zdarma se spoustou divočin.


V určitém okamžiku jsem toho dosáhl, myslím, že jsem hrál s vkladem 1 nebo 2 eura, protože jsem měl na účtu přes 1000 eur. Normální průměr pro spuštění úlu je kolem 25-35 včel na úrovni 5. Může to být o něco méně nebo občas více.

U mě to bylo takhle, už jsem nasbíral přes 60 včel a nic se nedělo - můj účet byl stále menší a menší - dokud jsem si něčeho nevšiml. Že každou chvíli, když přiletěla včela, úl se zakolísal a najednou se úplně odlomil - nedokončená animace. Znal jsem hru, takže jsem věděl, co se stalo, když se úl prudce otřásl a jak vypadala animace – buď se úl rozbil a spustil se roj, nebo se úl zase uklidnil a nic se nedělo.


V určitém okamžiku o několik včel později a několik nefunkčních animací jsem se dostal na přibližně 200 eur. Pak jsem napsal na podporu a požádal je, aby se na to podívali, protože to, co se dělo, nebylo normální. Krátce nato mě manažer kontaktoval a napsal mi - našli chybu, byla provedena aktualizace - jako kompenzaci dostanete 50 eur v herním kreditu. I když jsem přátelský, pak jsem řekl, že to byl vtip - používám tisíce otočení, abych dosáhl této úrovně, prohrál jsem asi 1 000 eur, protože je chyba v systému - a chcete mě vyhodit 50 eur? Pak jsem si přečetl pravidlo – pokud je chyba v systému, kasino za ni neručí, měli jste prostě smůlu. Pak jsem řekl - zvláštní, když vyhraju velkou sumu kvůli chybě ve hře, tak ty jsi takovou smůlu neměl, ale i já? Kde je prosím fair play?

V podstatě je to teď - když se pokusím přihlásit se svými údaji - e-mailová adresa - nenajde ji. Ale při pokusu o registraci, pokud už opravdu nejsem v systému, mi to píše - tento uživatel je již registrován.

Když o tom píšu na podporu, nedostávám odpověď.

Respekt^^

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
paclmaya
před rokem

Ahoj, děkujeme, že jsi se s námi podělil o své zkušenosti v tomto kasinu. Z toho, co jsem se dozvěděl, je docela smutné, že jsi prohrál tolik peněz a pak jsi se snažil zjistit, jestli ve hře není nějaký problém. Nezkoušel jste se zeptat dříve, když jste zachytil, že by mohl být technický problém?

Pokud jde o kasino, které vám připíše 50 eur, řekl bych, že alespoň nějakou kompenzaci, ale s množstvím peněz, které jste prohráli, to asi nestačí. Samozřejmě, když jste si přečetli pravidla, asi nebylo co dělat.

Vzhledem k tomu, že se v tuto chvíli nemůžete přihlásit ke svému účtu, stále jste od kasina nedostali žádnou odpověď? Bez informací jsme mohli jen hádat, v čem by mohl být problém. Pokud vaše situace přetrvává a nemůžete se přihlásit a kasino vám stále nedalo odpověď, proč tomu tak je, můžete aktualizovat fórum? Myslím, že by to byla užitečná informace, kdyby se s něčím podobným setkali i ostatní hráči.

Budu čekat na odpověď.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Jak jsem řekl, už se vůbec nemůžu dostat dovnitř - bylo mi řečeno, že už mám účet, ale ani když se pokusím resetovat heslo, nedostanu e-mail. Je to smutné, ale co chceš dělat jiného, než jim napsat nemůžu, ale je to ignorováno. Nevadí, existují i jiná kasina

Automaticky přeloženo:
paclmaya
před rokem

Chápu, a to, že nedostanete e-mail pro resetování hesla, vám kasino také nemůže dát důvod? Samozřejmě, pokud budete neustále ignorováni, daleko se nedostanete.

Ale jak jste řekl, jsou i jiná kasina, kde možná k podobnému případu nedojde, a pokud ano, pokusí se to vyřešit. Doufám, že se tato situace nebude v budoucnu opakovat a budete mít jen dobré zkušenosti.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky