FórumKasinaInstaslots Casino - všeobecná diskuze

Instaslots Casino - všeobecná diskuze

před 2 týdny od Romi
|
701 zobrazení 23 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před 2 týdny
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Instaslots Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 týdny

Chci vydat velké varování o tomto kasinu. Jednoduše vám ukradnou peníze z vašeho bankovního účtu. Vaše peníze skončí v Mexiku. Vezmou vaše peníze, ale v kasinu je nevidíte. Nepomáhají vám to zařídit, ale požádají vás, abyste počkali a samozřejmě neexistuje žádný limit, jak dlouho musíte čekat. Hag hraje kasino 15 let, nikdy jsem nebyl podveden o peníze, které vložíte.


NEŽ ZAČNETE ZDE HRÁT.. mějte na paměti, že své peníze posíláte temným a kriminálním aktérům v Mexiku. Nehrajte si tady, utíkejte od nich daleko

Automaticky přeloženo:
Gez80
před 2 týdny

Je nám líto, že slyším tento druh informací, a moje otázka zní, pokud mluvíte z vlastní zkušenosti, můžeme vám s něčím pomoci?

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Je nám líto, že slyším tento druh informací, a moje otázka zní, pokud mluvíte z vlastní zkušenosti, můžeme vám s něčím pomoci?

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Ano je to ostuda. Odporné chování tohoto podvodného kasina.. „restartují" své „vyšetřování" pokaždé, když požádám o aktualizaci ukradených peněz.. toto je způsob, jakým se kasino zakope tím, že zcela ignoruje své „zákaznické" „hráče" i Počkám trochu déle, než zahájím proces stížnosti zde na straně. Děkuji

Automaticky přeloženo:
Gez80
před týdnem

Nepouštěl bych se rovnou do takových řečí o tom, jak je kasino podvod nebo něco podobného. Někdy to nemusí být vůbec chyba kasina, když peníze opustí váš účet a nedostanou se k nim.

Zkusili jste kontaktovat poskytovatele plateb, zda nedošlo k chybě na jeho straně a zda vše proběhlo hladce?

Vyšetřování takových věcí může nějakou dobu trvat, takže i když vím, že to není nic příjemného, budeme muset být trpěliví.

Pokud se něco změní, určitě nám dejte vědět.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před týdnem

respektuji tvůj názor. Ale já sám, když něco kupuji, očekávám od prodejce nějakou kvalitu a služby. Když to otočíme a řekneme, že jsem byl v obchodě a kupoval jídlo. Obchod vzal peníze, ale nedostal jsem žádné jídlo, mám se tedy obrátit především na obchod nebo jejich platebního operátora. Jsem jejich zákazník a ten, od koho vzali peníze. Pomoc mi by měla být prioritou a samozřejmostí. Důvod, proč si myslím, že se chovají jako podvodníci, je ten, že pokaždé, když s nimi mluvím o svém případu, musím začít od začátku tím, že jim dám číslo transakce, obrázky a čas. Vždy to skončí stejně, že teď musím čekat... neseriózní je také to, že mají 3. stranu jako operátora plateb a všichni víme, že jde o manipulaci s kódem obchodníka. Ale to je přesně to, co si myslím, Jaro můj přítel 🙂.. Samozřejmě si můžete myslet, že je to naprosto správné a přijatelné chování kasina. dám vědět co se stane..

Já sám chci peníze zpět v kasinu nonto, abych mohl hrát.

Automaticky přeloženo:
Gez80
před týdnem

Myslím, že všichni cítíme, že není v pořádku poslat peníze do kasina a během transakce je někde ztratit.

Také unáhlený závěr je lákavý, ale někdy vede spíše k předsudkům, než aby věc posunul kupředu do reality. Mluvím samozřejmě jen z vlastních zkušeností. Jako mladší jsem byl docela takový skokan 😀.

V každém případě můžete proti tomuto kasinu podat stížnost. Protože je to zdarma, jedinou investicí bude úsilí a čas. Neříkám, že se nám podaří dostat se přímo k partnerovi kasina a požadovat vyšetřování, ale můžeme se pokusit pomoci vám prosadit řešení.

Klidně přiznám, že tak nějak chápu, že i kasino se může cítit pod tlakem, a pokud nemají žádné aktualizace od poskytovatele plateb, nedá se nic dělat. V každém případě by však mělo být jejich prioritou vyřešení problémů s vkladem.

Kdybych však byl manažerem kasina, poskytl bych vám peníze hned, abyste se cítili jako dobře zacházený zákazník, a stále bych tlačil na poskytovatele plateb, aby to nakonec vyřešil. Z ekonomického hlediska je lepší utratit nějaké peníze za akt dobré vůle, než přijít o potenciálního zákazníka. 🤷‍♀️

Mně připadáte jako velmi otevřený člověk, takže rozhodnutí o stížnosti nechám na vás.



Automaticky přeloženo:
Radka
před týdnem

Nejsem naštvaný, protože se věci pokazily. Samozřejmě chápu, že se věci mohou pokazit. Jsem zklamaný a naštvaný na to, jak se chováš poté, co se věci pokazily. Nemůžete nabízet bezpečné platby a slibovat dobré věci a pak úplně ignorovat, když se něco pokazí. Pevně věřím, že se chovají jako podvodníci a velmi neuctivě. Nejsem tak mladá, je mi 38😄... V mém světě nikoho o peníze neošidíte, kdo se vymyká normám, nemá morálku.


Chci poděkovat vám, kteří se zapojíte do vlákna🙂❤️

Automaticky přeloženo:
Radka
před týdnem

Kdybych však byl manažerem kasina, poskytl bych vám peníze hned, abyste se cítili jako dobře zacházený zákazník, a stále bych tlačil na poskytovatele plateb, aby to nakonec vyřešil. Z ekonomického hlediska je lepší utratit nějaké peníze za činy dobré vůle, než ztratit potenciálního zákazníka. 🤷‍♀️


Přesně to bych udělal i já. Řekl jsem, že je chci pouze v kasinu, ne zpět do mé banky.

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Teď mi přišel mail. Snad se to vyřeší. Řekli, že peníze na účtu kasina asi za 3 dny.

Automaticky přeloženo:
Gez80
před týdnem

Moc děkujeme za všechna vaše nitra, velmi si vážíme lidí jako jste vy a vašeho úhlu pohledu. Doufáme, že peníze brzy obdržíte, a až je dostanete, dejte nám prosím vědět.

Automaticky přeloženo:
Romi
před týdnem

Děkujeme i těm z vás, kteří se zapojíte. Mohu říci, že až poté, co jsem kasino upozornil na toto vlákno, celou věc vyřešili. Stále čekám na peníze, tak uvidíme, jestli to mysleli vážně

Automaticky přeloženo:
Gez80
před týdnem

Myslím a proto doufám, že to mysleli vážně. Jsou to přeci vaše peníze, takže jak už bylo řečeno, měli by se je pokusit dát do pořádku, i když to není nejjednodušší. Řekl jste, že by to mělo být do 3 dnů, takže budu očekávat aktualizaci a doufám, že pozitivní. 😉

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Ahoj Jaro. Ještě nevidíte peníze!🙁

Automaticky přeloženo:
Gez80
před týdnem

Takže jsi nepřemýšlel o reklamaci? Myslím, že by to byl další krok, kdybych nedostal peníze. Nebo myslíš, že zkusíš ještě chvíli počkat? 🙁

Automaticky přeloženo:
Jaro
před týdnem

Přemýšlel jsem o tom, že ano. Ale také je smutné ztrácet čas za tak malou částku. Upozornil jsem kasino na toto vlákno a tehdy mi bylo řečeno, že dostanu peníze. Ale nedivím se, peníze nedorazily a myslím, že ani nedorazí. Ještě pár dní počkám

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Takže teď jsem zahájil případ na casino.guru. Je mi líto, že to musím udělat, ale byla to opravdu moje poslední možnost. Kasino to řešit nechce. Neustále mi chodí dvojité zprávy a už je mi z toho špatně.

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Nezdá se, že bych byl jejich jedinou obětí. Zdá se, že to dělají ostatním, kteří tam hrají také. Já, která jsem se cítila výjimečně😢😅 a myslela si, že jsem v tom sama. Tak jsem se mýlil

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Podal reklamaci, která nebyla schválena. Děkuji za pomoc 🙂. Nechal jsem kasino, aby si peníze nechalo..

Automaticky přeloženo:
Gez80
před týdnem

Nemusíte z toho mít vůbec špatný pocit, i když jde o malé peníze. Jde o to, že pokud máte problém, můžete nás kontaktovat a my se pokusíme pomoci. 100 EUR není to nejmenší, co bych řekl, a viděl jsem stížnosti, kde sporná částka byla 10 EUR.

Pokud to nedokážete vyřešit, pokusíme se vám pomoci.

Co se týče reklamace , koukám, že ji máte podanou a napsala jste Kristině, takže by neměl být problém. Nebo se pletu a něco se děje?

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
CandyBlitzBombs_flash_alt
Bezplatný automatový turnaj s výherním fondem ve výši 1000 € právě probíhá!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky