Myslím, že všichni cítíme, že není v pořádku poslat peníze do kasina a během transakce je někde ztratit.
Také unáhlený závěr je lákavý, ale někdy vede spíše k předsudkům, než aby věc posunul kupředu do reality. Mluvím samozřejmě jen z vlastních zkušeností. Jako mladší jsem byl docela takový skokan 😀.
V každém případě můžete proti tomuto kasinu podat stížnost. Protože je to zdarma, jedinou investicí bude úsilí a čas. Neříkám, že se nám podaří dostat se přímo k partnerovi kasina a požadovat vyšetřování, ale můžeme se pokusit pomoci vám prosadit řešení.
Klidně přiznám, že tak nějak chápu, že i kasino se může cítit pod tlakem, a pokud nemají žádné aktualizace od poskytovatele plateb, nedá se nic dělat. V každém případě by však mělo být jejich prioritou vyřešení problémů s vkladem.
Kdybych však byl manažerem kasina, poskytl bych vám peníze hned, abyste se cítili jako dobře zacházený zákazník, a stále bych tlačil na poskytovatele plateb, aby to nakonec vyřešil. Z ekonomického hlediska je lepší utratit nějaké peníze za akt dobré vůle, než přijít o potenciálního zákazníka. 🤷♀️
Mně připadáte jako velmi otevřený člověk, takže rozhodnutí o stížnosti nechám na vás.
I think we all feel it's not okay to send money to the casino and lose it somewhere during the transaction.
Also, jumping to a conclusion is tempting, but sometimes it leads to prejudice rather than moving the matter forward to reality. I'm speaking solely from my own experiences, of course. I was quite such a jumper when I was younger 😀.
In any case, feel free to submit a complaint against this casino. Since it's free, the only investments will be effort and time. I'm not saying we will be able to get directly to the casino's partner and demand an investigation, but we can try to help you push for the solution.
I can easily admit that I somehow understand that the casino may also feel under pressure, and if they don't have any updates from the payment provider, there is nothing they can do. But in any case, resolving deposit issues should be their priority.
If I were the casino manager, however, I would provide you the money now so you feel like a well-treated customer, and I would keep pushing the payment provider to resolve it eventually. From an economic perspective, it feels better to spend some money on act of goodwill than lose a potentionel customer. 🤷♀️
To me, you sound like a very open-minded person, so I'll leave the complaint decision to you.
Automaticky přeloženo: