Dobrý den, myslím, že chápu, odkud tento pocit pramení. Takové zkušenosti si nemůžeme předem ověřit, proto zodpovědný přístup nikdy nebyl přímou součástí Indexu bezpečnosti. To znamená, že byste si měli stěžovat kdykoli, když máte pocit, že kasino nedodržuje svá vlastní pravidla zodpovědnosti. Dává nám to šanci vidět, jak kasino s takovými žádostmi nakládá. Říkal jste, že se děje všechno možné, takže byl váš účet uzavřen?
Jaká je prosím současná situace? Jaké kroky musíte podniknout, abyste se z tohoto konkrétního kasina sami vyloučili? Neexistují žádné standardy, proto by bylo skvělé to vědět.
Hello, I think I understand where this feeling comes from. Such experiences are something we are unable to test in advance; hence, a responsible approach has never been a direct part of the Safety Index. Which means that you should complain anytime you feel the casino fails to follow its own responsible rules. It provides us a chance to see how the casino handles such requests. You said everything happens, so has your account been closed?
What is the situation now, please? What steps do you need to take in order to self-exclude from this particular casino? There are no standards; hence, it would be great to know that.
Automaticky přeloženo: