DomůFórumKasinaIgu Casino - všeobecná diskuze

Igu Casino - všeobecná diskuze

před rokem od CasinoDino
|
2 241 zobrazení 14 odpovědí |
|
před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Igu Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před rokem

Proč se nemohu dovolat do kasina, týden neodpovídám v živém chatu a týden neodpovídám na e-maily... Stále nemohu spustit hry, protože je vždy zadávám v zábavném režimu. Pak jsem zkusil vybrat, protože nemůžu hrát, chtěl jsem svůj vklad zpět. Žádost také čeká na vyřízení již 5 dní…

Automaticky přeloženo:
CasinoDino
před rokem

Ahoj, nejsem si jistý, proč jsi přes týden nedostal odpověď z živého chatu. Byl váš účet již ověřen, když jste odeslali výběr?

Pokud kasino v tomto případě vůbec nereaguje, doporučil bych chvíli počkat, ale pokud problém přetrvává, podal bych stížnost, protože od kasina nemáte žádné informace o tom, proč máte takové problémy. Chtěl bych zdůraznit, že kasinu dáváme 14 dní na vyřešení problému s výběrem.

Pokud mezitím obdržíte nějaké nové informace nebo se vám podaří získat odpověď z živého chatu nebo e-mailu, neváhejte a dejte nám vědět.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Ahoj,

Děkuji vám za vaši zprávu. Výplata nyní čeká na 7 dní.

Bohužel z kasina nikdo neodpovídá, ani e-mailem a ani živou podporou.

Pokusil jsem se kontaktovat živou podporu, aniž bych byl přihlášen, ale 24/7 se zobrazuje zpráva, že je offline.

S tímto kasinem bych byl opatrný, něco je tam špatně.

Automaticky přeloženo:
CasinoDino
před rokem

Snažil jsem se dostat také na stránku kasina, ale neúspěšně. Mám podezření, stejně jako ty, že se něco děje. Tyto informace jsem předal našemu datovému týmu, který situaci prověří, takže pokud dostanu nějaké nové informace, zmíním je.

Každopádně, pokud náhodou dostanete odpověď z kasina, což si nejsem jistý, můžete nás také aktualizovat, protože mě tato situace docela zajímá. Doufám, že to nakonec dobře dopadne a vše se dá do pořádku.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Myslím, že kasino je mrtvé, ale odmítají ho zavřít, protože idioti jako já pokračují v ukládání peněz 🙂 frustrující

Automaticky přeloženo:
onecash
před rokem

Ahoj!

Myslím, že jsi na sebe příliš tvrdý. 🙂

Ve skutečnosti existuje stížnost na opožděnou platbu, což mě trochu znepokojuje reakce kasina.

Chceš mi říct, co se ti stalo? Stížnostní tým může dokonce pomoci.

Doufám, že budete sdílet více.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Vložil jsem 20 €, ale nelze vstoupit do žádné hry. Prostě se otevře ve FUN módu a nejde to nijak přepnout. Také vůbec nereagovali na mou žádost o výběr. Čeká se na to od 25. srpna.


Zdá se, že je zcela opuštěný a měl by být jako takový označen.

Automaticky přeloženo:
onecash
před rokem

Ahoj, pokud jde o výběr, dáváme kasinům 14 dní na vyřízení této žádosti. Otázkou však je, zda kasino také uvedlo, proč výběr stále čeká?

Co se týče toho, že nemůžete hrát žádnou hru kromě zábavného režimu, to je zvláštní. Ptali jste se kasina, jaký je v tomto případě problém, pokud pokaždé vstoupíte pouze do zábavného režimu?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Neodpovídají, jak výše popsal „CasinoDino". Živý chat má standardní zprávu jako „Vrátíme se sem nebo e-mailem", ale nic se neděje, bez ohledu na to, jak dlouho budete čekat. Jak jsem řekl, je to úplně opuštěné.

Automaticky přeloženo:
onecash
před rokem

Jistě pochopil. Vaše informace jsem předal našemu datovému týmu a uvidíme, co se nakonec dozví, ale podle posledních informací ani náš tým nedostal odpověď od kasina.

Co se týče toho odstoupení, pokud se nic nepohne a po zmíněných 14 dnech nevíte nic nového, doporučoval bych reklamaci.

Zatím budu rád, když nás budete i nadále aktualizovat, pokud se objeví nějaké nové informace.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Mám stejný problém jako onecash, vložený před více než 3 týdny, všechny hry jsou dostupné pouze v "zábavném režimu". Výplata nebyla zpracována po dobu 2 týdnů.

Automaticky přeloženo:
scalpi
před rokem

Ahoj, viděl jsem, že jsi také podal stížnost a myslím, že jsi postupoval správně. Když jste požádali o výběr, byl váš účet již ověřen? Předpokládám, že jste se také pokusili zeptat kasina, proč můžete hrát pouze v zábavném režimu. Kasino vám také nedalo žádnou odpověď?

Každopádně v tomto případě budeme muset počkat a uvidíme, kam se situace vyvine. Bylo by možné aktualizovat, když se něco změní?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den Jaro, ano jsem ověřený a již mám výběry, IGU Casino je prostě mrtvé, nic se tam neděje minimálně od 18. srpna 2023. Žádné hraní, žádná podpora přes email, žádná podpora přes chat, na žádné téma! A samozřejmě žádná výplata po dobu 3 týdnů. Je vtipné, že o tom nikdo nic neví, musí to ovlivnit spoustu lidí. Dám vám vědět, pokud se něco změní, mám podezření, že kasino prostě nebude velmi brzy přístupné.

Automaticky přeloženo:
scalpi
před rokem

Ano rozumím. Kasino je zde na našem webu již nastaveno jako „zombie", protože náš tým měl stejnou zkušenost a nedostal žádnou odpověď. Jsem velmi zvědavý, jak dlouho tato situace potrvá a také mě to stažení zajímá, protože jste již řekl, že jsou to 3 týdny. Nechci být skeptický, ale nevidím to moc růžově. Doufám, že se mýlím.

Počkám na aktualizaci

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky