DomůFórumKasinaIenabet Casino - všeobecná diskuze

Ienabet Casino - všeobecná diskuze

před týdnem od mmgg33441
|
266 zobrazení 11 odpovědí |
|
před týdnem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Ienabet Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před týdnem

Myslel jsem, že se to nehodí do recenze, tak to napíšu sem



Provedl jsem zálohu, ale neprojeví se to. Chat také nereaguje. (Možná je to mimo pracovní dobu?) Pokud se však jedná o výběr, je pochybné, že se vklad neprojeví déle než hodinu

Automaticky přeloženo:
před 6 dny

Od dokončení vkladu BTC uplynulo 24 hodin. Na bilanci kasina se to zatím neprojeví. Neodpovídá ani na emailové dotazy, včetně chatové podpory. Je to také podvodné kasino?

Je licence na Curacau také skutečná?

Automaticky přeloženo:
před 6 dny

Zde, bez ohledu na to, co se stalo, pokud by si hráč nestěžoval, hodnocení kasina by nekleslo. Budu reklamovat, tak to prosím udělejte

Automaticky přeloženo:
mmgg33441
před 5 dny

Je mi opravdu líto, že slyším o vaší zkušenosti s tímto kasinem.

Podařilo se vám již nyní kontaktovat podporu ohledně situace?

Automaticky přeloženo:
před 5 dny

nic.

Zdá se, že obrazovka chatu říká "Nyní tu nejsem, prosím napište, odpovím později". Nebyl jsem však kontaktován.

Chat je vždy prázdný. A zdá se mi, že na stránkách nejsou žádné kontaktní údaje

Automaticky přeloženo:
mmgg33441
před 5 dny

Když jsem zkusil chat, viděl jsem úplně stejný výsledek.

Nemáte štěstí, když se vám ozvou další způsoby, kromě e-mailu, který jste, myslím, zkusili.. 🙁

podpora@IENABET.com

Jsem také přesvědčen, že jste zkontrolovali adresu peněženky, takže problém musí být na straně příjemce. Dobře. Doufám, že někdo z kasina bude brzy k dispozici. Od podání reklamace nezbývá nic jiného, ​​než jim dát ještě pár pracovních dní, řekl bych.

S trochou štěstí se vám někdo z kasina ozve! Alespoň v to doufám.

Automaticky přeloženo:
před 5 dny

Redko, děkuji za vyhledávání na stránkách. V italském kasinu jsem poprvé. Bylo to poprvé a byl jsem zraněný. Hráči jsou bezmocní, když je kasino ignoruje. Myslím, že je to temnota online kasin. Změny hodnocení z důvodu reklamací je proto nutné řešit rychle a srozumitelně. Myslím, že provozování tohoto webu je obtížné. Nicméně to, že to tady má slušné hodnocení, znamená, že jsou lidé, kteří tomu věří a dělají vklady. Nemyslete si, že lidé, kteří věří, jsou hloupí. Je to tak smutné. Když uděláte chybu, buďte pevní a rychle ji napravte. Lidé jako já si řežou hlavy, aby poskytli informace. Nenechte to přijít nazmar. * Pokud vy berete poplatek za vysílání z kasina, je to jiný příběh. Pak je to vaše věc

Automaticky přeloženo:
před 4 dny

Neslyšel jsem o nich. V takovém případě by mělo být hodnocení neprodleně revidováno. Vaše pravidla prospívají pouze podvodným kasinům. Předpokládejme, že jakmile je kasino uvedeno se slušným hodnocením. Mohou se chovat volně několik měsíců. Pokud ve mě věříte, měli byste jednat rozhodně. Jsou přesvědčeni, že zločinci jsou podvodná kasina. Jako dočasné opatření by hodnocení mělo být 3 nebo méně. Řekněme, že vás teď kontaktují. Přesto jsou v jejich systému podpory velké nedostatky.




Jsou chvíle, kdy mám pocit, že reakce Casino Guru na podvodná kasina je velmi nudná.



......Opravdu od nich dostáváte poplatek za zveřejnění?



Automaticky přeloženo:
mmgg33441
před 4 dny

Ahoj.

Situace je v podstatě stejná jako v jiném případě jiného kasina. Takže pokud si přečtete můj poslední příspěvek do diskuse o Instant Casino, bude to v podstatě stejné.

Safety Index je o výpočtech; Myslím, že by vám jen prospělo, kdyby jste si přečetli vysvětlení, jak hodnotíme kasina 👈

Zaměřte se prosím na aspekty určující bezpečnost kasina. Velmi důležitá je také část zmiňující stížnosti:

"Náš tým pro hodnocení kasina prochází internet, aby našel všechny relevantní stížnosti, což nám dává dobrou představu o tom, jak kasina zacházejí se svými hráči. Všechny stížnosti zapisujeme do naší databáze a přiřazujeme jim klasifikaci na základě našeho vnímání stížnosti (ať už si myslíme, že zda kasino skutečně udělalo něco špatného nebo ne) a další faktory (například zda hráč hrál se skutečnými penězi nebo bonusovými penězi atd.) Při zohlednění sporné částky v každé stížnosti a výše uvedené klasifikace získáme číslo černých bodů za každou stížnost, která se pak použijí při výpočtu indexu bezpečnosti."

S tím, co bylo řečeno, neexistuje způsob, jak určit závažnost problému bez řádného vyšetřování; za tímto účelem jsme sestavili proces reklamace:

Krok 1 – Hráč vyplní formulář stížnosti a odešle jej.

Krok 2 – Zanalyzujeme stížnost a odpovědi hráče ve formuláři a podíváme se na kasino a jeho podmínky.

Krok 3 – Napíšeme popis stížnosti pro náš systém a zeptáme se hráče na další otázky, abychom všemu dobře porozuměli.

Krok 4 – Na základě všeho, co víme, se snažíme hráči poradit, zda lze situaci snadno vyřešit, aniž bychom museli kontaktovat kasino.

Krok 5 – Pokud je to potřeba, pozveme kasino, aby se připojilo ke konverzaci a poskytlo svou stránku příběhu.

Krok 6Na základě výsledku stížnost uzavřeme a klasifikujeme, což ovlivní, jak bude ovlivněn bezpečnostní index kasina.


Jak dlouho to všechno bude trvat?

Doba, která uplynula mezi podáním stížnosti a jejím uzavřením, se značně liší. Nejrychleji zpracované stížnosti jsou ty, které lze vyřešit bez zapojení kasina, nebo ty, které jsou zamítnuty, protože kasino neudělalo nic špatného. Jiné stížnosti však mohou být časově velmi náročné.

Zde je několik hrubých odhadů a informací o stížnostech souvisejících s časem:

První odpověď od našeho týmu pro stížnosti obdržíte do 48 hodin, ale snažíme se odpovědět do 12 až 24 hodin.

Každá zúčastněná strana (vy, kasino nebo tým Casino Guru) má sedm dní na to, aby odpověděla, když se od ní bude požadovat, aby stížnost posunula dál. Když tato lhůta uplyne bez odezvy, obvykle se rozhodneme lhůtu prodloužit o dalších sedm dní.

Vzhledem k tomu, že úspěšné vyřešení stížnosti často vyžaduje hodně komunikace mezi všemi třemi stranami, může se celkový čas sčítat. Průměrná doba, kterou trvá uzavření úspěšně vyřešených stížností, je zhruba 21 dní od data jejich podání, ale opět se to u jednotlivých stížností značně liší.

Děláme vše pro to, abychom stížnosti vyřešili co nejrychleji, ale ne vždy je to jednoduchý proces. Buďte prosím trpěliví a poskytněte všechny potřebné informace k urychlení věcí na vaší straně.


V podstatě to tak funguje. Není to optimální, ale ani vaše rozhodnutí vkládat peníze například v kasinu s „podprůměrným" indexem bezpečnosti. Zní 6,1 z 10, že musíme být placeni za tak nižší index bezpečnosti? Je to spíše zpráva poskytující varování.

Opět chápu, že se snažíte zlepšit způsob, jakým moji kolegové upravují recenze, ale ve skutečnosti to nejlepší, co můžete udělat, je vždy okamžitě odeslat stížnost.


Automaticky přeloženo:
před 2 dny

Nemysleli jsme si, že 6.1 je hodnocení, na které by hráči neměli vkládat peníze. Kolik je v pořádku?

V každém případě je to hráč, kdo si vybere kasino a provede vklad

Automaticky přeloženo:
mmgg33441
včera

Ahoj,

Myslím, že tu nejsme od toho, abychom hráčům diktovali, kde mají hrát; je to jejich rozhodnutí; naším cílem je pouze poskytnout hráči co nejvíce vodítek, aby se mohl bezpečněji rozhodnout. Matematicky je 6,1 z 10 o něco více než polovina; je to tak přesvědčivé? Jak jsem říkal, není dobré uvažovat pouze o počtu; existuje mnoho dalších věcí, které vám v kombinaci s indexem bezpečnosti mohou pomoci rozhodnout, zda chcete nebo nechcete vkládat peníze v kasinu. zvážit fórum; uživatel kontroluje stížnosti...

Někdy se kasino stane neaktivním, aniž bychom si toho všimli nebo bez jakéhokoli varování, takže recenze nemusí být včas upravena. Kromě věcí, které jsme schopni sledovat a používat, mezi něž lze počítat fórum, uživatelské recenze a stížnosti, je zbytek mimo náš dosah, dokud sem hráč nepřijde a stížnost odešle.

Snažím se vysvětlit, že nemáme tisíce zaměstnanců, kteří by neustále monitorovali každé kasino na denní bázi.

Předpokládám, že se můžete cítit trochu zklamaní, ale nemáme lepší možnosti.


Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky