DomůFórumKasinaICE36 Casino - všeobecná diskuze

ICE36 Casino - všeobecná diskuze

před 2 roky od cgutiereez319
|
2 726 zobrazení 11 odpovědí |
|
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s ICE36 Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před rokem

Dobrý večer, musím provést výběr v kasinu ice36, ale mám potíže. Opravdu platí?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Jaký bonus nabízíte a mohli byste se prosím podělit o důvody, proč si hráči vybrali právě vaše kasino pro různé hry?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý večer, musím provést výběr v kasinu ice36, ale mám potíže. Opravdu platí?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Mohl byste popsat obtíže, se kterými se potýkáte?

Jeho bezpečnostní index je vysoký , takže předpokládám, že v případě jakýchkoli potíží s vámi bude zacházeno spravedlivě.

Bez podrobností je však těžké radit. Takže, co tě tak znepokojuje, prosím?


Automaticky přeloženo:
před rokem

Jaký bonus nabízíte a mohli byste se prosím podělit o důvody, proč si hráči vybrali právě vaše kasino pro různé hry?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Nikdo nemluví o bonusech, a pokud jde o mě, řekl bych, že zase trolluješ.

Všimli jste si, že do tohoto vlákna aktivně nepřispívá ani jeden zástupce kasina?

Vážně se ptáte hráče, kdo má obavy z platby? To nedává smysl...

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Za prvé, pojďme si promluvit na rovinu, protože tu nejsou žádní vaši přátelé, za druhé, když sem vložím svou stížnost, je to proto, že mám opravdu potíže. Od odeslání dokumentace uplynuly 2 dny, včera byla dokumentace úspěšně schválena, ale když vstoupím do oblasti výběru, Casino ice36 mě požádá o opětovné zaslání dokumentů. Jinými slovy, pletou se a tečka

Automaticky přeloženo:
adrianasply96
před rokem

Ahoj.

"Kamarádův názor" jsem sice nepochopil, ale nevadí 🙂. Někdy prostě ověření trvá déle a někdy může dojít k chybě.

Jakou formou jste byli požádáni o opětovné poskytnutí dokumentů? Byl to nějak automaticky ukončený e-mail, nebo vás prosím někdo osobně kontaktoval?

Tak či onak by vám slušná podpora měla celou poptávku bez prodlení vysvětlit. 🤔

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobré ráno.

Udělal jsem průzkum 28. září na webu za 600 realů. Poslal jsem všechny dokumenty a byly přijaty.

Zadal jsem své bankovní údaje, protože nebyla možnost výběru přes Pix (vklad přes Pix je akceptován, ano, ale ne vybrat).

Doteď čekám, až mi přijdou peníze na účet, alespoň na email odpovídá, že už je v rozboru na platebním oddělení, od září.

Budou platit???


Automaticky přeloženo:
adrianasply96
před rokem

Podle zpětné vazby přes e-mail mě 3 měsíce analyzuje platební oddělení, to je vtip

Automaticky přeloženo:
Will13Ak11
před rokem

Dobrý den, to znamená, že jste tyto peníze nevyhráli, ano, ale dostali jste je za vyplnění průzkumu. Zkusili jste se zeptat kasina, jak dlouho by mělo trvat, než dostanete peníze? Jak se pokusíte vybrat peníze, protože Pix není možné?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Zadal jsem své bankovní údaje.

Automaticky přeloženo:
Will13Ak11
před rokem

Vyhráli jste a kromě peněz z průzkumu čekáte na nějaký další výběr z kasina? Protože říkáte, že čekáte 3 měsíce na platební oddělení.

Pokud tomu tak je, rozhodně doporučujipodat stížnost zde . Myslím, že je to příliš dlouho na to, aby kasino nemohlo platit. Už jste svůj účet ověřili?

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky