Vážený uživateli,
Jsem o problému více než přesvědčen a vaše zamítnutá uživatelská recenze ukazuje, jak nešťastné pro vás bylo založení druhého účtu Casino Guru. Pod prvním účtem jsou nevyřešené stížnosti na toto kasino; ve druhém se pokusíte odeslat uživatelské recenze upřímně bez dalších podrobností vysvětlujících, co se pokazilo. I my administrátoři máme docela problém mít neustále na paměti váš druhý účet.
Mohl byste laskavě a konečně věnovat pozornost mé žádosti?
"Ještě jednou doporučuji používat pouze jeden účet na webu Casino Guru, ideálně "Michelabo." Mohl byste laskavě potvrdit, že to uděláte? Abychom vám pomohli zůstat pouze u jednoho účtu, doporučuji také uzavřít druhý účet. Nechte nás víš, abychom to pro tebe mohli nastavit."
Navrhuji, abyste zůstali u účtu „ Michelabo ". Můžete nám to potvrdit?
https://casinoguru-en.com/profile/418829/michelabo 👈👈👈👈👈👈👈
Abych vám pomohl, právě jsem přijal vaši uživatelskou recenzi kasina Stellare.
Mohu se vás také zeptat, proč jste toto vlákno nazvali „Star Casino Scammers", když stále mluvíte pouze o kasinu Stellare? Navrhuji, aby název tohoto vlákna nebyl správný.
Budu čekat na vaši odpověď. Vyřešme tento nepořádek nadobro, prosím. 🙏
Dear user,
I'm more than convinced of the problem, and your rejected user review demonstrates how unfortunate it was for you to set up a second Casino Guru account. Under the first account, there are unresolved complaints against this casino; under the second, you try to submit user reviews frankly without further details explaining what went wrong. Even we administrators have quite a problem keeping your other account constantly in mind.
Could you kindly and finally pay attention to my request?
"Once more, I advise utilizing just one account on the Casino Guru website, ideally "Michelabo." Would you kindly confirm that you will? In order to help you stick with just one account, I also advise closing the second one. Let us know, so we can set it up for you."
I suggest you stick with the "Michelabo" account. Can you confirm that for us?
https://casinoguru-en.com/profile/418829/michelabo 👈👈👈👈👈👈👈
To help you out, I just accepted your user review of Stellare Casino.
May I also ask you why you named this thread "Star Casino Scammers" if you are are still talking only about the Stellare Casino? I suggest the name of this thread is not correct.
I'll wait for your reply. Let's solve this mess for good, please. 🙏
Automaticky přeloženo: