FórumKasinaHvězdní podvodníci v kasinu

Hvězdní podvodníci v kasinu

před 3 měsíci od michela
|
581 zobrazení 5 odpovědí |
|
před 3 měsíci

Dobré ráno

Chtěl jsem pochopit, k čemu vlastně jste... Otevřel jsem stížnost, poslal jsem vám vše, co jsem měl... kasino mi říká „ne", představte si, že mi vrátí peníze... takže co? za co jsi? Taky by mě zajímalo, proč se tahle změť ZLODĚJŮ nedá zrecenzovat...díky,že jsi mi dal vědět,jak to můžu udělat...nechci je nechat utéct

Automaticky přeloženo:
michela
před 3 měsíci

Vážený micheale/Michelabo,

Zatím jsem nezaznamenal žádný problém ohledně Star Casino, které bylo plně zkontrolováno na naší stránce - zde 👈

Nejprve bych rád potvrdil, že tato nová diskuse nesouvisí s probíhající komunikací kasina Stellare. Mně to zní velmi povědomě. Můžete mi to prosím vysvětlit?

Pokud se potýkáte s technickými problémy týkajícími se uživatelských recenzí, uveďte problém. Pokusím se ti pomoct.

Ještě jednou doporučuji využít pouze jeden účet na webu Casino Guru, ideálně „Michelabo". Mohl byste laskavě potvrdit, že ano? Abychom vám pomohli zůstat pouze u jednoho účtu, doporučuji také uzavřít druhý. Dejte nám vědět, abychom to pro vás mohli nastavit.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Právě jsem přepsal recenzi na hvězdné kasino...odmítli jste první....co mám proboha psát o lidech, kteří jsou jednoznačně podvodníci??

Automaticky přeloženo:
michela
před 3 měsíci

Vážený uživateli,

Jsem o problému více než přesvědčen a vaše zamítnutá uživatelská recenze ukazuje, jak nešťastné pro vás bylo založení druhého účtu Casino Guru. Pod prvním účtem jsou nevyřešené stížnosti na toto kasino; ve druhém se pokusíte odeslat uživatelské recenze upřímně bez dalších podrobností vysvětlujících, co se pokazilo. I my administrátoři máme docela problém mít neustále na paměti váš druhý účet.

Mohl byste laskavě a konečně věnovat pozornost mé žádosti?

"Ještě jednou doporučuji používat pouze jeden účet na webu Casino Guru, ideálně "Michelabo." Mohl byste laskavě potvrdit, že to uděláte? Abychom vám pomohli zůstat pouze u jednoho účtu, doporučuji také uzavřít druhý účet. Nechte nás víš, abychom to pro tebe mohli nastavit."

Navrhuji, abyste zůstali u účtu „ Michelabo ". Můžete nám to potvrdit?

https://casinoguru-en.com/profile/418829/michelabo 👈👈👈👈👈👈👈

Abych vám pomohl, právě jsem přijal vaši uživatelskou recenzi kasina Stellare.

Mohu se vás také zeptat, proč jste toto vlákno nazvali „Star Casino Scammers", když stále mluvíte pouze o kasinu Stellare? Navrhuji, aby název tohoto vlákna nebyl správný.

Budu čekat na vaši odpověď. Vyřešme tento nepořádek nadobro, prosím. 🙏



Automaticky přeloženo:
Radka
před 3 měsíci

file Píšu z mého michybo účtu....říkal jsi mi, že jsi publikoval recenzi, ale screenshot ukazuje, že to tak není....ale co se děje? Mám si myslet, že jste na straně hvězdného kasina? bohu nerozumím

Automaticky přeloženo:
michela
před 3 měsíci

Podle toho, co vidím v našem systému, z tohoto účtu, ze kterého píšete, byla recenze schválena 19.8.

Ale bylo by dobré odpovědět na otázku Radky a přejít na svůj hlavní účet. Nevím, jestli je to těžké pochopit, ale není to ten, od kterého v tuto chvíli píšete. Radka ho označila i jako váš „hlavní" profil.

Bylo by to prosím možné?

Také by bylo užitečné vlákno přejmenovat, protože kasino, o kterém mluvíte, neodpovídá tomu, co je napsáno v názvu.

Děkuju.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky