FórumKasinaHráči z Jižní Afriky ze Spinaway mohou náhle vybrat pouze pomocí kryptopeněženky

Hráči z Jižní Afriky ze Spinaway mohou náhle vybrat pouze pomocí kryptopeněženky

před 10 měsíci od Beast777
|
1548 zobrazení 13 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 10 měsíci

Ahoj všichni ,


Byl jsem nečekaně konfrontován s tímto problémem. Jsem šťastný hráč z tohoto kasina a také jsem měl nějaké výhry. Vždy jsem používal svou bankovní kartu. Najednou, když jsem chtěl vybrat výhry, bylo to pouze pomocí kryptopeněženky. Nikdy jsem nebyl informován. Také jsem provedl vklad svou debetní kartou. Teď najednou potřebuji peněženku, abych dostal své výhry. Peníze odeslali po mnoha e-mailech, protože se v kryptoměnách nevyznám. Nyní jsou mé peníze vyplaceny, ale uloženy v kryptopeněžence Coinomi. Takže předpokládám, že svou 8500 Rand už nikdy neuvidím.


kdybych to teď udělal na forhendu, nehrál bych. Je to velký problém pro ty, kteří nejsou obeznámeni s kryptoměnami.


takže pokud jste z Jižní Afriky, uvědomte si to.



Automaticky přeloženo:
Beast777
před 10 měsíci

Ahoj, četl jsem co jsi napsal. Docela mě mrzí, že jste si museli vybrat kryptoměnu a vůbec vám nesedí. Zvlášť, když jste o tom nebyli informováni. Myslím, že byste teď měli být asi ještě opatrnější a zkontrolovat způsoby výběru v kasinech, případně je občas fajn zeptat se na podpoře, jak to je a jestli můžete použít stejný způsob výběru, jaký používáte pro vklad.

Každopádně děkuji za informaci, protože se bude hodit i ostatním hráčům.

Pokud se vyskytnou nějaké další problémy, neváhejte nás kontaktovat.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj Jaro,


Jsou na to velmi hloupí. A normálně tam tak rychle s placením a příjemným kasinem. Zatím nebudu hrát.... Peněženka, kterou podporují, mi stále nedala coiny….je škoda, že to neřekli předem. Více také důvod, proč přijali moji jihoafrickou bankovní kartu. Ale možná, že tento problém má více lidí?


Děkuji, že se ke mně vracíte....




Automaticky přeloženo:
Beast777
před 10 měsíci

Nemáte zač a jsem rád, že jsem se k vám mohl dostat. Takové informace jsou vždy užitečné a mohou hráčům pomoci. Takže ještě jednou díky za zmínku.

Každopádně, myslíte si, že se vrátíte do kasina, pokud tento problém vyřeší? Zmínil jste, že je to docela pěkné kasino a výběry zde nebyly problémem. Škoda, že se to trochu změnilo.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj Jaro,


vrátili se ke mně a potřebovali informace o věcech, které opravdu neznám. Screenshoty atd... zahájí vyšetřování. Pokud to vyřeší, vrátil bych se, pouze pokud vím, že odstoupení není takto.


to je věc…. Kasino a služby jsou opravdu pěkné a dobré pro jihoafrické kasino. Takže ano pokud to vyřeší určitě .

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj jaro,


kasino se vrátilo. Ale neomlouvám se za nepříjemnosti související se situací. Teď je to můj problém… prostě říkají, že jděte na třetí stranu, která je nyní zodpovědná. Protože opravdu ještě nemám coiny/peníze. Abyste problém vyřešili, musíte v tom být odborníkem. Takže se do kasina nevrátím. Do této situace mě teď donutili. Zaplatili ano... ale moje peněženka je stále prázdná. Takže teď musím někoho najít a většinou zaplatit za vyřešení problému.

Automaticky přeloženo:
Beast777
před 10 měsíci

Je mi líto, že vyšetřování dopadlo takto. Pokud budete mít stále problémy, můžete se na nás obrátit a podat stížnost, i když nevím, jak by to v tomto případě skončilo.

Co se týče toho, že se do tohoto kasina už asi nevrátíte, tak se nedivím, protože pokud nejste spokojeni s výběrem, tak je asi nejlepší najít si jiné.

Pokud se vám to však podaří vyřešit, dejte určitě vědět. Budu rád, když se vám to podaří.

Zkřížené prsty. 🤞

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj Jaro,


děkuji za odpověď. Problém s kryptoměnami zjišťuji nyní, je to tak delikátní platba, která je velmi osobní. Pokud vás kryptoměny nebaví nebo jste s nimi začátečník, vyhněte se kasinu. Samotné kasino bylo tak pěkné… Řekl jsem jim, že dám něco na gurua. Potřebují lidi pustit

SA vědět předem. Možná to můžete upravit v systému guru? Protože jsem vložil bankovní kartou, předpokládáte, že používáte kartu. Ale jo, zase se učit lekce…


S přátelským pozdravem,

Automaticky přeloženo:
Beast777
před 10 měsíci

Naprosto a jak jsi řekl, je škoda, že jsi to nezjistil dřív. Od nynějška je asi lepší se v kasinu vždy zeptat, jestli můžete vybírat způsobem, který je pro vás vhodný a pokud ne, víte, že tam nebudete ztrácet čas. O to větší škoda, pokud pro vás bylo kasino v pořádku.

Pokud jde o to, jestli to nejde upravit, tak na to se můžu zeptat, ale myslím, že tady to tak nebude. Způsoby platby máme uvedené a vždy je dobré se předem zeptat. Pokud se s tím však setká více hráčů a budou mít podobné problémy, uvidíme, co se dá dělat. Každopádně svými informacemi určitě někomu pomůžete, takže děkuji.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj Jaro,


Rozhodl jsem se podat stížnost, stále nemám přístup ke svým krypto coinům. Třetí strana, kterou podporují. Tyto peníze vidím jako ztracené. 😞

Automaticky přeloženo:
Beast777
před 10 měsíci

Není problem. Pokud je možné vám pomoci, náš tým se o to určitě pokusí. Doufám, že se to vyřeší, abyste měli své peníze.

Držím palce a pokud budete mít nějakou aktualizaci, dejte vědět. ☘️🤞

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Už teď vám přejeme všechno nejlepší!!!!!

Automaticky přeloženo:
Beast777
před 10 měsíci

I tobě přeji krásný nový rok. 🎉😊

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj Jaro,


konečně mi někdo řekl jak na to! Včera v noci jsem dostal své peníze …….. ale nikdy více kryptoměny . Děkuji za všechno

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky