FórumKasinaHlásím zásah kasina

Hlásím zásah kasina

před 2 roky od Atlas21
|
4068 zobrazení 7 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 2 roky

Dobrý den, chci vás informovat, že jsem uzavřel svůj intervenovaný účet kvůli závislosti před několika lety. Letos v srpnu mi otevřeli účet pošlou mi zprávu účet byl otevřen atd. Opravdu závislý jsem hrál dost peněz na jeden Měsíc. výše uvedené kasino mě nechránilo, požádal jsem o uzavření kvůli závislosti. Chci peníze zpět. emailem mi slíbili, že mi to vrátí. ale uběhly dva měsíce a nereagují ani na maily, které posílám. Obrátím se na příslušné orgány a soudy, na které mám ze zákona nárok. Informuji vás o postoji Interveten Casino. Ujistili mě, že mi to vrátí a pracují se mnou, děkuji

Automaticky přeloženo:
Atlas21
před 2 roky

Ahoj,

Je mi líto, že bojujete se závislostí na hazardních hrách. Nejprve mi dovolte zmínit, že existuje sekce na podporu závislých hráčů, podívejte se prosím zde - doufám, že vám bude užitečná.

Neváhejte a kontaktujte místní centra nápovědy .

Nejde jen o to, aby se kasino staralo o zranitelné hráče, nastavili jste limity ztrát nebo limity vkladů, abyste zajistili, že nebudete moci prohrát tolik? Vždy, prosím, nastavte limity správně.

Trochu se ztrácím v následujícím: "slíbili mi emailem, že mi to vrátí. ale uplynuly dva měsíce a ani nereagují na emaily, které posílám." Ale poté jste uvedl: "Uklidnili mě, že mi to vrátí a pracují se mnou, děkuji."

Takže, jste v kontaktu s kasinem, prosím? O čem byl ten poslední rozhovor a kdy se to prosím stalo?


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobré ráno, mám problém se závislostí pod kontrolou. Nastavuji limity, zavírám účet. Nyní s Interveten Casino. Požádal jsem o uzavření účtu právě kvůli závislosti. Znovu mi otevřeli účet v srpnu, i když si myslím, že účet je nelegální, a za měsíc jsem přišel o to, co jsem ztratil. Když jsem jim řekl poté, co jsem vás požádal o uzavření mého účtu kvůli závislosti, proč jste si ho znovu otevřeli. oficiálně mi e-mailem řekli, že peníze, které jsem vložil na účet kasina, mi budou vráceny. a nedovolí mi se znovu pořádně otevřít. Neotevřel jsem nový, otevřeli můj starý účet. od konce září nereagují ani na e-maily. Obrátím se na soudy a příslušné agentury pro hazardní hry. dejte mi prosím vědět, pokud mohu ještě něco udělat, děkuji

Automaticky přeloženo:
Atlas21
před 2 roky

Oh, už to chápu a jsem rád, že svou závislost zvládáš.

Pro jistotu mluvíme o Interwetten Casino , že?

Domnívám se, že můžete začít podáním stížnosti prostřednictvím našeho centra pro řešení problémů – stačí kliknout zde .

Kasino má nyní velmi dobrou pověst, takže myslím, že bychom měli zkontrolovat, co se stalo s vaším účtem.

Laskavě vložte všechny relevantní informace a komunikaci, e-maily a tiskové obrazovky, aby je tým pro stížnosti mohl projít.

uděláš to?



Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Vím, že má dobrou pověst, a proto jsem nečekal, že založí účet závislému hráči. Posílám vám e-mail, že mi říkají, že mi peníze povolí

Automaticky přeloženo:
Atlas21
před 2 roky

Stále si myslím, že můžete zkusit podat stížnost, ale je to na vás. Nepotřebuji žádné emaily, protože nejsem součástí Reklamačního týmu, jen upozornění.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Trvám na tom, abych to dostal ven, prosím. Půjdu k soudu, děkuji

Automaticky přeloženo:
Atlas21
před 2 roky

Pak mi dovolte popřát vám hodně štěstí. 🙏

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky