Děkuji! Stále se mi vybavuje jedna otázka: proč jste sem přišel až teď? Vaše výběry nebyly zpracovány od loňského září, takže je zřejmé, že už nějakou dobu něco není v pořádku. Vložil jste také peníze, i když jste nemohl vybrat?
V takové situaci doporučuji podat stížnost. Nemohu vám slíbit vyřešení, ale moji kolegové to prošetří a pokud bude věc řešitelná, pokusí se dosáhnout spravedlivého konce.
Podrobnosti jsou zde 👈
Nebojte se, je to zcela zdarma; takže nic neriskujete. Jsem tu, abych vám pomohl s dotazy, myšlenkami, s čímkoli 🙂
Thank you! One question keeps coming back: why did you come here now? Your withdrawals have not been processed since last September, so obviously something has been wrong for quite some time. Did you also deposit despite being unable to withdraw?
In such a situation, I recommend submitting the complaint. I can't promise you a resolution, but my colleagues will investigate, and if the matter is solvable, they will try to reach a fair end.
Details are here 👈
Don't worry, it is completely free; hence, you risk nothing. I'll here to help up with questions, thoughts, anything 🙂
Automaticky přeloženo: