No, nemyslím si, že je ztráta času zjišťovat důvod, proč jste si vzali peníze a doufejme, že je poté dostanete.🤷♀️
Každý si po přečtení vašich příspěvků může udělat svůj vlastní názor, ale vždy je lepší, když je tento problém vysvětlen a objasněn, abyste viděli, co se vlastně stalo.
Věřím, že žádné kasino by neuzavřelo účet hráče bez jakéhokoli důvodu a náš tým pro stížnosti by se to pokusil zjistit, pokud se rozhodnete podat stížnost.
Úplně nerozumím tomu, co myslí tím "cizím pasem".🤔 Mohl byste se jich zkusit zeptat? Věřím, že tím mysleli obyčejný pas z vaší země, opravdu.
Dejte nám prosím vědět, pokud se rozhodnete získat pomoc od našeho týmu pro stížnosti; počkáme na vaši odpověď.
Well, I do not think it is a waste of time to find out the reason for taking your money and hopefully receiving it afterwards.🤷♀️
Everyone can form their own opinion after reading your posts, but it is always better if this issue is explained and made clear to see what actually happened.
I believe that no casino would close the account of a player without any reason, and our complaint team would try to find that out if you decide to file a complaint.
I do not completely understand what they mean by "foreign passport," though.🤔 Could you maybe try to ask them? I believe that what they meant was an ordinary passport from your country, really.
Please let us know if you decide to get help from our complaint team; we'll wait for your reply.
Automaticky přeloženo: