FórumKasinaHejgo Casino - všeobecná diskuze

Hejgo Casino - všeobecná diskuze

před 2 roky od madsthura
|
3725 zobrazení 15 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Hejgo Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 roky

filefile

Ahoj. Včera jsem si založil účet v tomto kasinu. Po několika pokusech o ověření. nejprve se to nestalo, protože nepřijali můj bankovní účet, protože kvůli důvěryhodnému vkladu potřebovali něco se jménem i účtem. Vše ostatní bylo přijato. Pak po 4 časech to byl konečně ten správný dokument a já jsem byl plně ověřen. Živý chat řekl, že je to v pořádku, a pak jsem dostal zprávu, že jsem byl plně ověřen. Dnes mi přišel další mail, kde byl výběr zrušen. Pak jsem se pokusil přihlásit a píše se, že účet je zablokován? Po úplném ověření. Nevím, jestli je to proto, že se jedná o velmi nové kasino, ale nikdy jsem nic podobného nezažil a hrál jsem na více než 20 stránkách. Můj gmail na účtu je lancythura@gmail.com a jméno je mads lykkegaard. To nemůže být pravda, že mohu vložit více než 200 eur a nemohu vybrat 125 eur. Jak můžete vidět na nahraném dokumentu, říkají stále to samé, ale nyní je účet zablokován. Potřebuji pomoc, opravdu tato stránka není důvěryhodná?

Automaticky přeloženo:
madsthura
před 2 roky

Dobrý den, podle uživatelských recenzí se tento problém netýká pouze vás. Pokračujte v prosazování e-mailů, buďte vytrvalí. Pokud máte chuť, můžete podat stížnost zde: https://casino.guru/complaints

Jaká je prosím nejnovější reakce kasina?

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

filefile

Říkají, že jsem ověřen a zpracovává se. Problém je v tom, že se nemohu přihlásit ke svému účtu a dříve jsem dostal zprávu, že výběr byl zrušen. Stále dokola říkají to samé.

Automaticky přeloženo:
madsthura
před 2 roky

Vysvětlili vám tedy, proč vám zablokovali účet?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Řekli, že jsem se sám vyloučil z licence N1, ale nevím, proč mi to neřekli, než se plně ověřili a uložili. Dostávám zpět svůj vklad ve výši 110 eur, takže ztratím jen asi 15 eur. nechci se s nimi hádat, že to nedává smysl a že bych neměl být vůbec povolen na web. problém vyřešen po několika hodinách a přišel jsem o 15 eur

Automaticky přeloženo:
madsthura
před 2 roky

Zdá se mi, že provádějí přesné ověření a uživatelskou kontrolu až po podání žádosti o výběr. Něco jako: Klidně vkladej, je to přece tvoje rozhodnutí... Na druhou stranu lepší 15€ než nic, řekl bych.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Jsem zpět. Stále jsem nedostal to, co bylo slíbeno. Stále dokola říkají to samé

Automaticky přeloženo:
madsthura
před 2 roky

Dobrý den, vidím, že reklamační tým čeká na vaši reakci. Mohl byste prosím odpovědět? Děkuji.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ahoj, mohl by se se mnou někdo podělit o své zkušenosti? 5. prosince jsem udělal velkou výhru, poté jsem poslal žádost o výběr. Moje výběry zatím nejsou zpracovány. Velmi se obávám, zda byste to vůbec zaplatili? A jak dlouho mám čekat? Může mi někdo pomoci dále. Nedávno jsem prohrál spoustu peněz, nakonec jsem vyhrál a musím tak dlouho čekat na výplatu. Jsem opravdu zklamaný! Děkuji za pomoc. Le

Automaticky přeloženo:
sophia290620
před 11 měsíci

Ahoj, myslím, že týden ještě není tak dlouhá doba, jelikož dáváme kasinům 14 dní na vyřešení procesu výběru. Zkusili jste se však zeptat kasina, proč to trvá tak dlouho a jaký je důvod? Máte již ověřený kasino účet?

počkám na odpověď.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Několikrát jsem psal na zákaznickou podporu a vždy jsem dostal stejnou odpověď, že můj požadavek bude předán finančnímu oddělení. Poslední výplata proběhla ve stejný den, takže jsem měl obavy. Svůj účet jsem již plně ověřil. Již dvakrát jste převedli peníze na můj bankovní účet! Jen tentokrát s velkou sumou trvá tak dlouho. Děkuji za tvou odpověď. Lg

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ahoj, tak jsem tu zas. Nyní mi zákaznická podpora vůbec neodpovídá. Nevím, co mám teď dělat. Můžete mi říct, do kdy mám dále čekat? Chtěl jsem získat právníka. Lg. Le

Automaticky přeloženo:
sophia290620
před 11 měsíci

Dobrý den, nevybrali jste u nás žádné peníze, protože nejsme kasino.

Pokud však podpora nereaguje a stále nemůžete nic nového zjistit, mám pocit, že ve vzduchu je stížnost. Pokud se v nejbližších dnech nic nezmění, doporučuji vámji otevřít zde na tomto odkazu.

Doufám, že se vše vyřeší a peníze dostanete.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Toto kasino bude trvale na černé listině!

Nejprve se inzerovali na přední stránce google s PLACENOU reklamou takto:

Nové zcela finské kasino!

25% cashback

100 roztočení zdarma

Žádná registrace.

Všechny 100% lži! Peníze na herní účet, žádná slíbená otočení zdarma.

Také tvrdili, že reklama není jejich.. Juupa juu. Kdo jiný by platil Googlu za reklamu než oni sami.

S Finskem to nemá nic společného, jen automatický překladač v chatu.

Prohrál jsem 2 200 EUR, což by mělo získat cashback 550 EUR. No, nedostanu ani cent, protože jsem předtím něco málo vybral, takže to je trvalá překážka jakéhokoli cashbacku. Interpretují to jako vítězného hráče. Takže jste navždy vítězným hráčem, i když prohrajete milion.

POZNÁMKA! I jedno euro (1 €) stačí k trvalému odmítnutí cashbacku!

Výběr je velmi obtížný a převod peněz trvá mnoho dní.


Vyhrál jsem také 100 € v denní soutěži Pragmatic Play, jejíž výhry vyplácí Pragmatic Play do 72 hodin. Peníze nepřicházely déle než týden. V zákaznickém servisu se to také muselo několikrát překroutit a na chatu uběhly hodiny -> nevíme o čem mluvíte, máte nějaký důkaz? 😂 Whoah whoah!

A ano, ta registrace byla tehdy povinná podle nejdelšího vzorce..

Výběr her je na dobré úrovni, ale rtp her je nejnižší možná kasta!

Zákaznický servis je na hovno a vždy musíte velmi dlouho čekat, než někdo na linky dorazí. Na žádnou ze svých otázek jsem od nich nedostal odpověď..

Stránka je velmi základní a bez odkazů na chatbota se nikam nedostanete. Jako peněženka a pokladna. Na webu vůbec nejsou, ale ve skutečnosti se k nim dostanete pouze prostřednictvím chatu z odkazu! 😂


Že takové kasino je hejgo. Nikomu nedoporučuji!

Upraveno autorem před 8 měsíci
Automaticky přeloženo:
sevensteve
před 8 měsíci

Oh, hej, vidím, že to pravděpodobně není nejlepší zkušenost podle toho, co jsem četl. Ale chválím tě za to, že jsi poukázal na klady i zápory.

Co se týče cashbacku, přijde mi divné, pokud je to tak, jak popisuješ. Evidentně bych s tím nebyl spokojený a nehrál bych v takovém kasinu. Pro začátek bych však neutratil tolik peněz, ale nejprve bych provedl vklad, abych zkontroloval kasino.

Každopádně, máte v tomto kasinu nějaký přetrvávající problém, se kterým potřebujete pomoci? Nebo jsi chtěl jen obecně vyjádřit, čím jsi prošel? 🤔

Ať tak či onak, doufám, že vaše další zkušenost bude jen lepší.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky