Nic nového. THEPOGG zpracovával mou stížnost 1 rok a 4 měsíce a jediná věc, kterou jsem obdržel, je, že thepogg se musí obrátit na právní oddělení, protože moje stížnost je velmi náročná. V průběhu mé stížnosti bylo vyřešeno mnoho záležitostí ohledně operátora, kvůli kterým jsem musel podat trestní oznámení, ale trestní oznámení se nekoná, protože operátor nesouhlasí s tím, aby mi sdělil informace, které potřebuji v příkaz k zahájení vyšetřování. Stručně řečeno: provozovatel mě obviňuje z četných registrací účtu s použitím různých osobních údajů. Požádal jsem o tyto osobní údaje, požádal jsem operátora, aby prošetřil, z jaké adresy byly účty registrovány, ip informace atd. Odmítli spolupracovat s odkazem na zákon gdpr. Ale kupodivu tuto informaci sdílel thepogg. Moje "osobní údaje" byly zneužity a jedná se o krádež identity a oni nespolupracují.
je MNOHO MNOHO dalších věcí, ze kterých jsem totálně zmatený, jak funguje licenční úřad a provozovatel. mohl bych sestavit velký seznam..
Nothing new. THEPOGG processed my complaint for 1 year and 4 months and the only thing I have received an update on is that thepogg has to turn to the legal department because my complaint is very challenging. During the course of my complaint, a lot of issues regarding the operator have been resolved, for which I have had to file a criminal complaint, but the criminal complaint does not proceed because the operator does not agree to tell me the information I need in order to start the investigation. In short: the operator accuses me of numerous account registrations using different personal data. I asked for this personal information, I asked the operator to investigate from which address the accounts were registered, ip information, etc. They refused to cooperate citing the gdpr law. But strangely, this information had been shared by thepogg. My "personal information" has been misused and this is identity theft and they are not cooperating.
there are MANY MANY other things that I'm totally confused about, how the licensing authority and the operator work. I could make a big list..
Ei mitään uutta. THEPOGG käsitellyt valitustani 1vuosi 4kuukautta ja ainoa mihin olen saanut päivityksen on että thepogg joutuu kääntymään mga lakiosaston puoleen koska valitukseni on hyvin haastava. Valitukseni aikana on selvinnyt paljon asioita operaattorin osalta, joista olen joutunut tekemään rikosilmoituksen mutta rikosilmoitus ei etene koska operaattori ei suostu kertomaan minulle tietoja joita tarvitsen jotta tutkinta käynnistettäisiin. Lyhyesti: operaattori syyttää minua lukuisista tilirekisteröinneistä käyttäen eri henkilötietoja. Pyysin näitä henkilötietoja, pyysin operaattorilta tutkimaan mistä osoitteesta tilit on rekisteröity, ip tiedot jne. He kieltäytyivät yhteistyöstä vedoten gdpr lakiin. Mutta kummallisesti olivat jakaneet nämä tiedot thepogg. Minun "henkilötietoja" on käytetty virheellisesti ja tämä on identiteettivarkaus ja he eivät tee yhteistyötä.
on PALJON PALJON muitakin asioita mistä olen aivan häkeltynyt miten lupaviranomainen ja operaattori toimivat. Voisin tehdä ison listan..
Automaticky přeloženo: