Ahoj,
tyto informace jste již poskytli, takže bych řekl, že je příliš pozdě na to, abyste se teď znepokojovali – nebuďte hned. 🙂
Pro účely ověření je normální, že je přijatelný pouze formát .pdf a nezměněné fotografie. Proto jste museli tato čísla zakrýt papírem a udělat standardní fotografii, kasino vidělo, že nebyla změněna, a proto byla přijata.
Nebuďte překvapeni, když si musíte udělat selfie s průkazem totožnosti, je to také normální.
Pokud se chcete dozvědět více o procesu ověřování KYC (poznej svého zákazníka), podívejte se na náš profil na Instagramu:
https://www.instagram.com/casino.guru/reels/
Byl bych opatrný při jednání se samostatným kontaktem WhatsApp, upřednostnil bych však původní živý chat přístupný ze stránky kasina. Neříkám, že to takhle taky nefunguje, ale rád bych si byl jistý, že je tím, za koho se vydává.
Při používání živého chatu se o to nemusíte starat, řekl bych.
Každopádně pokud máte pocit, že potřebujete pomoc, neváhejte nás kontaktovat.
Hello,
you have already provided that information so I'd say it's too late to be worried now - don't be now. 🙂
For verification purposes, it's normal that only .pdf format and unaltered photos are acceptable. That's why you had to cover those numbers with paper and make a standard photo, the casino could see it was not altered, hence it was accepted.
Do not be surprised if you have to take a selfie with your ID, it's normal too.
If you wish to learn more about KYC (know your customer) verification process, check our Instagram profile:
https://www.instagram.com/casino.guru/reels/
I would be cautious while dealing with a separate WhatsApp contact however, I'd prefer the original live chat accessible from the casino's page. I'm not saying it does not work this way too, but I would like to be sure she is who she claims to be.
You don't have to be concerned about this while using the live chat, I'd say.
Anyway, if you feel like you need help, don't hesitate to contact us.
Automaticky přeloženo: