FórumKasinaGreenSpin Casino - všeobecná diskuze

GreenSpin Casino - všeobecná diskuze

před 2 roky od martinshinea
|
3037 zobrazení 17 odpovědí |
|
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s GreenSpin Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
martinshinea
před 2 roky

Ahoj,

tyto informace jste již poskytli, takže bych řekl, že je příliš pozdě na to, abyste se teď znepokojovali – nebuďte hned. 🙂

Pro účely ověření je normální, že je přijatelný pouze formát .pdf a nezměněné fotografie. Proto jste museli tato čísla zakrýt papírem a udělat standardní fotografii, kasino vidělo, že nebyla změněna, a proto byla přijata.

Nebuďte překvapeni, když si musíte udělat selfie s průkazem totožnosti, je to také normální.

Pokud se chcete dozvědět více o procesu ověřování KYC (poznej svého zákazníka), podívejte se na náš profil na Instagramu:

https://www.instagram.com/casino.guru/reels/

Byl bych opatrný při jednání se samostatným kontaktem WhatsApp, upřednostnil bych však původní živý chat přístupný ze stránky kasina. Neříkám, že to takhle taky nefunguje, ale rád bych si byl jistý, že je tím, za koho se vydává.

Při používání živého chatu se o to nemusíte starat, řekl bych.

Každopádně pokud máte pocit, že potřebujete pomoc, neváhejte nás kontaktovat.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Nyní jsou tedy všechny mé dokumenty ověřeny, bylo mi řečeno, abych provedl výběr, a tak mi to bylo řečeno....Pro kartu VISA neexistuje žádný poskytovatel plateb, proto se děje, když ji schvalujeme, protože z naší strany se vše provádí na Časem se na ničem nepodílíme se třetími stranami, jako jsou karty, banky nebo jiní poskytovatelé plateb

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Právě mi zavolal manažer, který mě požádal, abych provedl výběr přes skrill, což mi nedovolí provést prostřednictvím mého účtu u nich, takže řekl, že zkuste změnit zemi mého nastavení vpn na mém telefonu, abych zjistil, zda mi to umožní provést výběr přes skrill

Automaticky přeloženo:
martinshinea
před 2 roky

No, teď bych byl velmi opatrný.

Pokud vím, VPN NENÍ povolena:

file

Být tebou, požádal bych manažera, aby mě provedl WhatsApp, abych mohl udělat spoustu snímků obrazovky.

Nechápu, proč musíte změnit zemi, abyste získali své výhry. Manažer by měl najít vhodnější variantu, řekl bych.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Stále nejlepší kasino, ve kterém jsem kdy byl a stále jsem. Vždy trpěliví laskaví zdvořilí dříči, kteří mi vždy pomohou kterýkoli den v týdnu. Vydělali jste obrovské zisky a pokud můžete, jednoznačně doporučujeme sázet vysoké. Výplaty jsou zázračné. Toto kasino je velmi spravedlivé ve všech svých způsobech, jak vám pomoci. Až vyhraju ten velký, určitě se o to štěstí budu dělit znovu a znovu.

Automaticky přeloženo:
martinshinea
před 2 roky

Dostávám své výběry z elektronického převodu do své banky, protože skrill mi nikdy nefungoval. Přijetí peněz trvá několik dní, ale vždy jsem je obdržel bez problémů. Doufám, že se vám daří dobře a že jste našli řešení.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Stále nejlepší kasino, ve kterém jsem kdy byl a stále jsem. Vždy trpěliví laskaví zdvořilí dříči, kteří mi vždy pomohou kterýkoli den v týdnu. Vydělali jste obrovské zisky a pokud můžete, jednoznačně doporučujeme sázet vysoké. Výplaty jsou zázračné. Toto kasino je velmi spravedlivé ve všech svých způsobech, jak vám pomoci. Až vyhraju ten velký, určitě se o to štěstí budu dělit znovu a znovu.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,

děkuji za vaše postřehy.

Věděli jste, že jste již odpověděli na obě otázky spojené s naší letní soutěží? 🙂

Podívejte se na to zde .

Automaticky přeloženo:
před rokem

Snažím se vás kontaktovat už 10 dní a nikdy jsem nedostal odpověď a to jsou 4 dny co jsem poslal dokumenty a ještě nejsou ověřené, zdá se mi, že kasino není dokonce pracuje!

Automaticky přeloženo:
denilson781
před rokem

Ahoj.

Toto kasino bohužel nepodporuje live chat, bylo by pro vás mnohem snazší navázat kontakt.

Jen pro jistotu, byl e-mail obsahující dokumenty doručen správně? No, v takovém případě bych zkontroloval chat kasina na sociálních sítích pro pomoc. Nejste si jisti, že mají nějaké...

Jen se ujistěte, kde jste získali e-mailovou adresu, kterou máte používat pro zasílání dokumentů? Našli jste to na webu?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Používám kontaktní formulář na webu a na e-mailech support@greenspin.com a support@greenspin.bet jsem dokonce do 14 dnů odeslal e-mail na certria@gaminglicences.com, také bez odpovědi, ani novým e-mailu nebo v poli span.

Automaticky přeloženo:
denilson781
před rokem

Bohužel se nedivím, že licenční úřad mlčí. Obvykle to dělají.

Řekl bych, že podání stížnosti je dobrý krok. Poskytujeme kasinům 14 celých dní na ověření účtu, kontrolu historie a provedení platby. V tomto případě necítím žádnou újmu, když ji nyní předložím.

Pokud souhlasíte, použijte prosím tento odkaz .


Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Krádež vkladů. Zablokování účtu. Urážky od zaměstnance podpůrné služby.


26.10.2024 registrován v tomto kasinu greenspinbet.

Proveďte první vklad za uvítací bonus 21 USD pomocí metody litecoin. Poté nahrál dokumenty do ověřovací sekce a požádal agenta v chatu, aby zkontroloval dokumenty a potvrdil účet. Po 5 minutách čekání mi agent jménem Tony napíše krajně nepřijatelné, nevhodné, urážlivé prohlášení, citát "Rushisté zde nesmí hrát. Mějte špatný den". Poté mi okamžitě zablokují účet a vykradou můj vklad. Chování agenta považuji za extremismus a požaduji, aby byl zaměstnanec Tony napomenut. Politické názory by neměly ovlivňovat hazardní hry.

Automaticky přeloženo:
1zvannii
před 3 týdny

Hej, docela smutné zacházení s hráčem kasina, řekl bych. Ale vidím, že se vám podařilo podat stížnost a náš tým se na situaci podívá.

Každopádně jste zkusili poslat kasinu e-mailem s žádostí o vrácení peněz, protože si nemyslím, že by vám měli vzít peníze. Komunikovali jste s kasinem nebo jste od nich ještě nic nedostali?

Jsem zvědavý, jak to celé dopadne.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 týdny

Napsal jsem na e-mailovou adresu kasina, která je uvedena na jejich webových stránkách, a vysvětlil situaci. Ale zatím jsem nedostal odpověď. Doufám ve vaši pomoc. To je nehorázná situace! Kasino by takového zaměstnance mělo propustit a nenechat takové „specialisty" pracovat.

Automaticky přeloženo:
1zvannii
před 3 týdny

Dobře děkuji za odpověď. Pokusíme se pomoci, ale jak se kasino vypořádá se situací ohledně svého zaměstnance, je mimo nás. Každopádně to rozhodně není profesionální a takhle by live chat neměl s hráči zacházet.

Pokud od nich dostanete odpověď nebo něco nového, dejte mi prosím vědět.

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Ahoj. Před pár dny mě kontaktoval projektový manažer a požádal mě o adresu kryptopeněženky. Dnes mi byla záloha úspěšně vrácena. Vyjadřuji hlubokou vděčnost za pomoc všem účastníkům kazinoazova. Děkuji mnohokrát. S úctou a přáním všeho nejlepšího.

Automaticky přeloženo:
1zvannii
před týdnem

Tak jste konečně přišli s nějakou dobrou zprávou, což mě těší, že se vám podařilo váš problém vyřešit. Je to trochu jiné a profesionálnější od doby, kdy jsi psal.

Dáte tomuto kasinu ještě šanci nebo nakonec ne?

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky